abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29538903
van oor.nl

› AFTER FOREVER OVERSCHRIJDT GRENZEN :: 6-8-2005
De Nederlandse metalband AFTER FOREVER toert momenteel in Zuid-Amerika alwaar zich, naar verluidt, hysterische taferelen afspelen. De band speelt in uitverkochte zalen voor uitzinnige, soms huilende fans. Er moet beveiliging en politiebegeleiding aan te pas komen om de situatie in het gareel te houden.

Dat de band populair was in Zuid-Amerika was bekend, maar het neemt nu wel erg extreme vormen aan. “De receptie van het hotel is zelfs gesloten omdat de fans bijna het hotel afbraken. Op straat stond overal politie om alles in goede banen te leiden. Terwijl ik probeerde te slapen stonden fans buiten op straat mijn naam te schreeuwen,” aldus zangeres Floor Jansen. De boeker van de tour heeft dit soort taferelen niet meer gezien sinds de Backstreet Boys in het land waren. Bij aankomst op het vliegveld wordt de band al verwelkomd door uitzinnige, soms huilende fans. Ze willen de band maar al te graag aanraken, een handtekening of op de foto.

Platenmaatschappij Transmission Records heeft inmiddels een cameraploeg naar Rio de Janeiro over laten vliegen en maakt van de gelegenheid gebruik om de videoclip op te nemen voor de eerste single “Being Everyone”, afkomstig van het nieuwe album Remagine. Gepland voor release op 8 september wordt die cd nu al omschreven als hun toegankelijke album tot nu toe. Remagine wordt op 23 september in de Effenaar in Eindhoven ten doop gehouden. After Forever is de eerste band die in de compleet vernieuwde concertzaal een optreden zal gaan verzorgen. Na de albumpresentatie volgt een uitgebreide tournee door Nederland.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

uhmmm....
  woensdag 10 augustus 2005 @ 15:02:00 #2
105262 Peder
Pardon my French,Im Dutch
pi_29539060
wie.....?
Metal...?....populair.....?
The best sex is suprise sex! ... unless you're in prison.
Definition of a slut: A girl who tries wearing a tampon, but it keeps falling out!
pi_29539394
Die heb ik 2 jaar geleden nog gezien hierzo in Hellevoetsluis.
Maar is dat wel een compliment voor een gothic-band om net zo populair te zijn als de BSB?
pi_29539422
vaag?

Wist niet eens dat ze ook in het buitenland optraden
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
  woensdag 10 augustus 2005 @ 16:00:21 #5
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_29539603
The Gathering verkoopt toch ook stadions en zo uit in Mexico?
pi_29540498
Mooi hoor.... heel mooi! Ik heb nog door hun zelf gebrande demo's liggen. En dan lees je een aantal jaren later zoiets.... echt gaaf.... leuk om eens zoiets te lezen over andere artiesten dan van die door Idols de hemel in geschoten of door TMF door je strot gedouwde shit....

Ja, applaus, absoluut!
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 17:09:44 #7
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_29540670
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 15:37 schreef BryanAdams het volgende:
Die heb ik 2 jaar geleden nog gezien hierzo in Hellevoetsluis.
Maar is dat wel een compliment voor een gothic-band om net zo populair te zijn als de BSB?
*Kuch ik in 2000 in weert. in de tussentijd is er nie zoveel progressie gemaakt hehe Ja het was altijd al bekend dat zuid-amerikanen houden van een potje Metal en dan nog de elftelingmetal van After Forever
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 augustus 2005 @ 17:13:30 #8
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_29540747
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 15:02 schreef Peder het volgende:
wie.....?
Metal...?....populair.....?
in Zuid Amerika wel ja.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_29540877
hier staat een filmpje waar je een indruk krijgt van de gekte... echt heel maf...
ze zullen zelf ook wel niet weten wat ze meemaken...

http://www.beyondthem.com/temp/AF-brazil-05.wmv
  woensdag 10 augustus 2005 @ 17:49:12 #10
123628 Iron_Made
Iron Maiden, Excellent!
pi_29541479
Ik moet ook bijna huilen bij After Forever, maar dat komt eerder van het lachen bij hun nieuwe look of van verdriet bij hun nieuwe nummer(album?)
Instrument of torture consisting of a hollow iron frame shaped like the human body and lined with spikes to impale the victim
pi_29557975
Gaaf om te lezen. Blijft een goede band.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_34502421
enorme kick, maar vond het niet nodig een nieuw topic te openen en dit was de meest recente.

de zangeres van After Forever gaat samen met een pools orkest de muziek voor een nieuwe eftelingattractie maken!
pi_34531713
Goed volk, die Zuid Amerikanen Als je op een festival als Rock in Rio 250.000 rock en metal liefhebbers kan laten opdagen ben je lekker bezig Ik geloof dat ik maar moet emigreren...
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_34535257
Toevallig is AF net geboekt voor een rond reizend festival in Argentinie, Brazilie en Mexico. Ik geloof zelfs dat dat de opvolger is van Rock in Rio
pi_34550796
Als je dit zo leest zou je toch verwachten dat AF de Conamus Exportprijs zou moeten krijgen, in plaats van Within Temptation.
pi_34553628
After Forever heeft nog geen hit-singles gehad... daarom tellen ze natuurlijk niet mee voor die prijs.
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_34709144
KAAAAAADENG

Ongeluk met tourbus After Forever in Frankrijk

De Nederlandse band After Forever heeft tijdens haar succesvolle Europese Remagine Live 2006 Tour deze morgen rond 08.00 uur op de A25 in Frankrijk een ongeluk gehad met de tourbus.

Na een succesvolle show gisterenavond in club “The Garage” in Londen was de band op weg naar haar volgende optreden in Lille toen de bus in een slip raakte en een ander busje ramde.

De bandleden van After Forever en voorprogramma Nightmare werden in hun slaap verrast maar gelukkig is er niemand gewond. Wel is er aanzienlijke blikschade en is de bestuurder van het eerste busje met hoofdletsel afgevoerd naar ziekenhuis.

Het optreden vanavond in Lille (Frankrijk) gaat gewoon door.

pi_35595953
is er ook iemand naar de cd release "remagine" in de effenaar in eindhoven?
ik wel en het was super!
en zijn maar weing bands die het live zo goed doen als after forever, althans vind ik.
pi_45776006
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 06:30 schreef gothicmeisje het volgende:
is er ook iemand naar de cd release "remagine" in de effenaar in eindhoven?
ik wel en het was super!
en zijn maar weing bands die het live zo goed doen als after forever, althans vind ik.
Ben ik het helemaal mee eens, is mijn favoriete band, heb ze ook al regelmatig live gezien (tot nu toe twintig keer), was vorige week nog naar een optreden van hun geweest, was weer enorm genieten.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 februari 2009 @ 15:45:47 #20
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_65769343
we zijn twee jaar later, en de band is zojuist gestopt.
quote:
After Forever stopt

Beste fans,

na bijna 15 jaar After Forever, hebben we besloten een punt te zetten achter een mooie en spannende tijd.
We zijn ontzettend trots op wat we bereikt hebben, en vooral op de manier waarop we dat hebben gedaan.
After Forever is nooit een band geweest die zichzelf herhaalde, we hebben altijd nieuwe dingen geprobeerd ook al was dat niet altijd de meest voor de hand liggende keuze.
Juist daarom kregen we respect van de vele fans die ons zo gesteund hebben.

De break die we in 2008 hebben genomen heeft ons des te meer laten waarderen wat we met zijn allen hebben mogen meemaken, we kunnen op ontzettend veel fantastische momenten terugkijken, iets waarvan we vantevoren nooit hadden verwacht deel van te mogen uitmaken.

De break heeft ons echter ook bewust gemaakt van het feit dat we alleen met de inzet die we altijd hebben gehad de band kunnen voortzetten, en we hebben gemerkt dat dat dit gevoel ontbreekt. We zijn altijd muzikanten geweest die met passie muziek maken, tijdens de break hebben we ieder ons eigen leven weer opgebouwd en zijn we op allerlei gebieden muzikaal actief geweest.

Ondanks het feit dat we beseffen dat After Forever heel bijzonder voor ons is, hebben we het gevoel dat we op een andere manier onze grenzen willen verleggen.
Wij hebben daarom besloten te stoppen op een hoogtepunt.
We zijn oprecht trots op al onze cd's, ieder album laat een andere periode horen, alles komt samen in onze laatste cd "After Forever" wat in veel opzichten onze dromen heeft waargemaakt.
We hopen dat we als band een inspiratiebron zullen zijn voor nieuwe bands en muzikanten zodat onze muziek voort kan blijven leven.

We hebben als bandleden maar ook als vrienden ontzettend veel meegemaakt, zowel hoogtepunten als dieptepunten, we zullen elkaar dan ook zeker steunen in de verschillende projecten waar we mee bezig zijn en elkaar blijven inspireren muziek te blijven maken.
Via onze myspace pagina <www.myspace.com/afterforever en onze individuele myspace pages zullen we jullie op de hoogte blijven houden van alle projecten en After Forever gerelateerde zaken.
Uiteraard is dit geen gemakkelijk besluit en we willen dan ook de fans ontzettend bedanken voor hun steun, ook tijdens onze break.

We weten dat dit voor velen een grote teleurstelling zal zijn, jullie hebben altijd alles gegeven, en we hebben altijd gezegd dit ook te doen zolang we bestaan. Op dit moment zit het er niet in, dus laten we jullie liever alle cd's en optredens na die we wel met maximale input hebben volbracht.
We willen bij deze ook Nuclear Blast, TEG en MOJO bedanken voor hun geduld en enthousiasme, de live crew, de fanclub en fansites en alle mensen die ons op welke manier dan ook geholpen hebben.

We zullen jullie allemaal missen,

Floor, Sander, Joost, Bas, Andre and Luuk

After Forever
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_65787301
Jammer dat After Forever er mee stopt. Maar in de laatste Aardschok werd ook niet over After Forever gesproken door de leden.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_65835530
Zo'n verrassing is het niet toch, dat ze ermee gestopt zijn.

Hopen dat de mensen in Zuid-Amerika het een beetje goed oppakken.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_65835958
maar metal is toch muziek voor kinderen??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')