quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:57 schreef Maerycke het volgende:
Ik bracht vandaag trouwens de pakketjes naar het postkantoor (ja.. ze zijn weg dus!) en de mevrouw achter de balie vroeg dus: Wat zit er toch telkens in die enveloppen die je hier brengt? Want het ruikt zo lekker!
Maar uitgelegd dat het bepaalde badprodukten waren van een winkel die we onderling uitwisselden. Ze deed alsof ze het leuk vond, maar volgens mij dacht ze dat ik geschift was![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:57 schreef Maerycke het volgende:
Ik bracht vandaag trouwens de pakketjes naar het postkantoor (ja.. ze zijn weg dus!) en de mevrouw achter de balie vroeg dus: Wat zit er toch telkens in die enveloppen die je hier brengt? Want het ruikt zo lekker!
Maar uitgelegd dat het bepaalde badprodukten waren van een winkel die we onderling uitwisselden. Ze deed alsof ze het leuk vond, maar volgens mij dacht ze dat ik geschift was![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:18 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja Bonnie vertelde het. Moet er wel om lachen hoor, het lijkt af en toe wel een familiereunie in die winkel.
Ik stond zaterdag het in te pakken op het postkantoor, die voor Missymirjam, Meaghan, PeRi en nog 1. Toen we afgerekend hadden en ik nog aan het inpakken was ging ze naar de wcquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:57 schreef Maerycke het volgende:
Heel weinig opdoen? Doe je nog lang ermee ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:25 schreef imago het volgende:
Heeft er trouwens iemand nog een oplossing voor mij Karma-probleem? Ik vind het zó ranzig, maar na 3 uur wordt het lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |