abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29544223
Iemand enig idee hoe lang je de houdbaarheid van de douchegels zou kunnen verlengen door ze in de vriezer te stoppen? Ik wou eerst geen voorraad Freeze aanleggen omdat het op een gegeven moment toch niet meer goed is, maar als je de houdbaarheid echt een stuk kan verlengen is het wel de moeite waard
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_29544469
Ik was vanmiddag met mn vriendje in de Lush, want ik wou een gezichtsreiniger of een conditioner dus wij een beetje kijken. Vriendje: 'Ik wil die groene prut.' Zodoende heb ik nu dus Herbalism
Zometeen even testen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_29544627
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:57 schreef MissBliss het volgende:
'Ik wil die groene prut.'
pi_29545445
Ik twijfel nog steeds over welke creme ik moet nemen, celesial/imperials of de utralight face protector, iemand tips?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_29545484
nou ik zal maar ff bekennen

na dit topic gelezen te hebben, moest en zou ik ook lush hebben
en zogezegd, zogedaan, ik heb een online bestelling geplaatst

en vandaag dus binnen

ik had besteld
- herbalism
- gumback express smoothie
- dream cream
- tea tree lip balm

en als proefjes heb ik erbij
- rock star
- extra virgin olive oil
- milky bar soap

toen ik de doos open maakte rook het echt heerlijk maar bij het openen van de potten herbalism, dream cream en gumback express moest ik toch ff 2 keer slikken haha
zal binnenkort wel ff posten hoe het allemaal bevallen is
Lead me into Temptation]
  woensdag 10 augustus 2005 @ 20:48:29 #56
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29545623
@Marloes: Ik kan er werkelijk niets over zeggen. Ik heb zelf de Skin Drink en de Gorgeous. Sorry.

@ Excess: Oeh.. ben benieuwd naar jouw ervaringen met de Gumback! Die wilde ik ook nog wel een keer proberen
pi_29545958
Maerycke, ben jij jarig vandaag of zit ik je weblog helemaal verkeerd te lezen?
Als het wel zo is, van harte gefeliciteerd en dat je maar vele zeepjes mag krijgen!
Back in business.
pi_29545992
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:48 schreef Maerycke het volgende:
@Marloes: Ik kan er werkelijk niets over zeggen. Ik heb zelf de Skin Drink en de Gorgeous. Sorry.

@ Excess: Oeh.. ben benieuwd naar jouw ervaringen met de Gumback! Die wilde ik ook nog wel een keer proberen
Hoe bevalt de skin drink?
The more that I appear.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 21:13:12 #59
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29546254
Ik ben vandaag idd jarig En thanks, Shirley! Lief van je!

De Skin Drink vind ik zelf erg prettig in gebruik, maar de geur niet zo. Die is wat aardachtig en lijkt een beetje op de Dream Cream en ik kan er maar niet aan wennen. Kan je daarvan wel een proefje sturen trouwens.. moet je me even je adres sturen.
pi_29546411
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:13 schreef Maerycke het volgende:

De Skin Drink vind ik zelf erg prettig in gebruik, maar de geur niet zo. Die is wat aardachtig en lijkt een beetje op de Dream Cream en ik kan er maar niet aan wennen. Kan je daarvan wel een proefje sturen trouwens.. moet je me even je adres sturen.
Ooh dat is lief van je zeg, graag
Wat is je e-mail adres? Dan mail ik m'n adres even

Als je wil kan ik ook wel een proefje voor jou maken van iets, ik heb niet zoveel maar toch
HIWTIK, I should coco, ambrosia, the strokes bijv.
The more that I appear.
pi_29546437
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:13 schreef Maerycke het volgende:

Gefeliciteerd

Ik ben nu ook wel benieuwd naar die Gorgeous creme eigenlijk. Zouden ze een proefje meesturen met de bestelling als ik daar om vraag? Ik vind het nogal duur om zo te kopen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  woensdag 10 augustus 2005 @ 21:20:37 #62
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29546453
Gefeliciteerd Maerycke!!!

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 10 augustus 2005 @ 21:26:48 #63
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29546583
Thanks Lush-babes! En Marloes, m'n emailadres staat in m'n profiel.. Ik hoef niet iets terug hoor... Ik zie je adres wel verschijnen.. dan gaat het pakketje samen met die van Sweet16 en Anitra morgen de deur uit.
pi_29546750
Maerycke gefeliciteerd! Eigenlijk hè, zou je op de website van Lush je geboortedatum moeten kunnen doorgeven en dan zouden ze je een kadootje moeten sturen op je verjaardag...

Marloes, ik zou gewoon naar de winkel gaan en proefjes vragen. En Vava, ik vind dat ze júíst van Gorgeous proefjes zouden moeten geven omdát het zo duur is. Een crème van 60 euro zou ik niet kopen als ik niet zeker wist dat het hele geweldige dingen voor mijn huid deed!
pi_29546810
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:26 schreef Maerycke het volgende:
Thanks Lush-babes! En Marloes, m'n emailadres staat in m'n profiel.. Ik hoef niet iets terug hoor... Ik zie je adres wel verschijnen.. dan gaat het pakketje samen met die van Sweet16 en Anitra morgen de deur uit.
Verstuurd
The more that I appear.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 21:46:19 #66
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29547003
Gezien.. ik hoop 'm morgen te versturen!
pi_29547026
Maerycke van harte meid
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29547052
Ohja, en gefeliciteerd natuurlijk
The more that I appear.
pi_29547244
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:34 schreef imago het volgende:
En Vava, ik vind dat ze júíst van Gorgeous proefjes zouden moeten geven omdát het zo duur is. Een crème van 60 euro zou ik niet kopen als ik niet zeker wist dat het hele geweldige dingen voor mijn huid deed!
Ik ben heel brutaal geweest ik heb een mailtje gestuurd naar Lush en ik heb uitgelegd dat ik die creme graag wil hebben maar omdat het zo duur is wil ik wel weten wat ik koop dus wil ik het eerst kunnen uitproberen, dus ik gevraagd of ze een proefje op kunnen sturen.

Ik ben benieuwd! Als ze het niet doen snap ik wel maar toch, en anders vraag ik het gewoon bij de bestelling, dan moeten ze toch iets op sturen.
Let's plant a tree
pi_29547450
Zou(den) degene die morgen naar de Lush gaan (Missymiriam?) eens voor mij willen uitkijken voor mooie donkerbruine waylander rhassoul?
pi_29547666
Maerycke ook hier gefeliciteerd

Exces ik v ond die gumback helemaal niks, hopenlijk vind jij het wel lekker. En welkom trouwens!
pi_29547970
Dat zullen ze niet doen Vava, wel inderdaad als je een bestelling plaatst.

Ik had Assisi helemaal niet gezien nog! Wel jammer anders had ik even wat beter gekeken, nouja, ik wacht mijn bestelling uit Engeland gewoon af

Gefeliciteerd Maerycke!
Love in a world gone mad.
pi_29548016
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:31 schreef Godivia het volgende:
Dat zullen ze niet doen Vava, wel inderdaad als je een bestelling plaatst.

Ik had Assisi helemaal niet gezien nog! Wel jammer anders had ik even wat beter gekeken, nouja, ik wacht mijn bestelling uit Engeland gewoon af

Gefeliciteerd Maerycke!
Ik verwacht ook niet dat ze het doen maar vragen staat vrij en zo weten ze iig dat er vraag naar is

Ik had het eerder vanavond over een potje gezichtscreme van Estee Lauder, dat potje had ik nooit gekocht als ik er geen proefpotje van had gehad, dan had ik nl nooit geweten dat het heerlijke creme is
Let's plant a tree
pi_29548107
Je hebt helemaal gelijk hoor, daarom gewoon lekker een proefje vragen bij een bestelling. Ik heb wel eens om 4 proefjes gevraagd en alles gewoon gekregen. (En via mailorder is het ook makkelijker om wat meer proefjes te vragen, minder genant).
Love in a world gone mad.
pi_29548118
Godivia waarom bestel jij uit england?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')