quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:57 schreef MissBliss het volgende:
'Ik wil die groene prut.'
Hoe bevalt de skin drink?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:48 schreef Maerycke het volgende:
@Marloes: Ik kan er werkelijk niets over zeggen. Ik heb zelf de Skin Drink en de Gorgeous. Sorry.
@ Excess: Oeh.. ben benieuwd naar jouw ervaringen met de Gumback! Die wilde ik ook nog wel een keer proberen
Ooh dat is lief van je zeg, graagquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:13 schreef Maerycke het volgende:
Ik ben vandaag idd jarigEn thanks, Shirley! Lief van je!
De Skin Drink vind ik zelf erg prettig in gebruik, maar de geur niet zo. Die is wat aardachtig en lijkt een beetje op de Dream Cream en ik kan er maar niet aan wennen. Kan je daarvan wel een proefje sturen trouwens.. moet je me even je adres sturen.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:13 schreef Maerycke het volgende:
Ik ben vandaag idd jarigEn thanks, Shirley! Lief van je!
De Skin Drink vind ik zelf erg prettig in gebruik, maar de geur niet zo. Die is wat aardachtig en lijkt een beetje op de Dream Cream en ik kan er maar niet aan wennen. Kan je daarvan wel een proefje sturen trouwens.. moet je me even je adres sturen.
Verstuurdquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:26 schreef Maerycke het volgende:
Thanks Lush-babes!En Marloes, m'n emailadres staat in m'n profiel.. Ik hoef niet iets terug hoor...
Ik zie je adres wel verschijnen.. dan gaat het pakketje samen met die van Sweet16 en Anitra morgen de deur uit.
Ik ben heel brutaal geweestquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:34 schreef imago het volgende:
En Vava, ik vind dat ze júíst van Gorgeous proefjes zouden moeten geven omdát het zo duur is. Een crème van 60 euro zou ik niet kopen als ik niet zeker wist dat het hele geweldige dingen voor mijn huid deed!
Ik verwacht ook niet dat ze het doen maar vragen staat vrij en zo weten ze iig dat er vraag naar isquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:31 schreef Godivia het volgende:
Dat zullen ze niet doen Vava, wel inderdaad als je een bestelling plaatst.
Ik had Assisi helemaal niet gezien nog! Wel jammer anders had ik even wat beter gekeken, nouja, ik wacht mijn bestelling uit Engeland gewoon af
Gefeliciteerd Maerycke!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |