Dat heb ik altijd na het lezen van het krantjequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:09 schreef Excess_All het volgende:
ik heb gisteren mijn pakketje en wil nu alweer bestellen, is dit wel normaal haha
bronquote:Lush
Al eens bij Lush in de Kalverstraat wezen shoppen, of uw inkopen gedaan via www.lush.nl?
Lush heeft allerlei beautyproducten, van zeep tot scheerschuim en van bruisbal tot masker. Een uniek cadeau en ook nog eens vanaf een lage prijs.
Hier enkele suggesties wat u bij Lush kunt kopen met slechts ¤ 5,- op zak.
- I Should Coco (¤ 3,95) – kokoszeep, voor een heerlijk vakantiegevoel
- You’ve been Mangoed (¤ 4,55) – een heerlijke mango-zeepbar die in bad smelt en zijdezacht aanvoelt
- Happy Hippy (¤ 4,95) – deze douchegel laat u niet alleen lekker ruiken, maar geeft u ook nog eens energie
- Ginger man (¤ 3,95) – dit mannetje los op in uw bad en zorgt vervolgens voor een heerlijke gembergeur
Meer informatie over deze en nog meer Lush-producten vindt u op www.lush.nl
Wat een enorm goed nieuws zeg. Waarom was je ineens vrij?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:59 schreef debby1973 het volgende:
Sweet16, ik was onverwacht vrij vanmiddag. Heb de envelop net naar het postkantoor gebracht. Er zit een stukje karma, figs and leaves en angels delight in.
Hehe, je hoeft je niet te verdedigen hoor. Bedankt voor je pakje. NU heb ik toch nog Lush vandaagquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zat toevallig op die site voor de prijsvragen.
Ja eigenlijk wel meer dan genoeg. Maar dit ziet er ook heel mooi uit en het ruikt naar marsepein!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:55 schreef lotje11 het volgende:
Heb je nog niet genoeg badmeuk, debby?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |