abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_29548707
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:56 schreef Brechtje het volgende:
Ja maar heel veel zijn geen 16+ zoals ik, en als moderator wil ik er écht wel graag bij zijn.
Dus dan nog niet naar een kroeg gaan en stappen.

Bowlen, Picknick, Walibi etc is toch ook leuk?
Zoniet, dan ga ik niet mee he.
Bowlen is inderdaad ook erg leuk. Dan moet je wel van tevoren exact weten hoeveel mensen er komen aangezien je dan weet hoeveel banen je moet huren. Vijf personen per baan is toch echt wel het maximum als je ook nog een beetje wil gooien.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_29548776
idd, bowlen lijkt me wel leuk ja!
en dan lekker allemaal aan tafeltjes wat eten en praten etc.
pi_29548862
Zullenw e daten?
pi_29548879
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:59 schreef Eix het volgende:

[..]

Jij maakt meteen van een meet een zuipfeest.
Wat anders?
pi_29548890
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:06 schreef Newb het volgende:
Zullenw e daten?
Wanneer?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_29548921
*meldt
misschien dan he
Nee ik ben geen 14
pi_29548923
stappen gaat 'm niet worden denk ik, óf de mensen zijn te jong, óf ouders die niet meewerken, óf men heeft geen tijd om de volgende dag pas weer een trein terug te nemen. Walibi lijkt me leuk, Eix moet zich dan maar over zijn 8banenangst heen zetten Bowlen is heel relax, geen leeftijdsgrens, leuk voor jong en iets minder jong. Zie ik ook geen probleem in. Van te voren weten wie er komen, dus geen last minute aan/af meldingen.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_29548963
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:08 schreef Casparovvv het volgende:
stappen gaat 'm niet worden denk ik, óf de mensen zijn te jong, óf ouders die niet meewerken, óf men heeft geen tijd om de volgende dag pas weer een trein terug te nemen. Walibi lijkt me leuk, Eix moet zich dan maar over zijn 8banenangst heen zetten Bowlen is heel relax, geen leeftijdsgrens, leuk voor jong en iets minder jong. Zie ik ook geen probleem in. Van te voren weten wie er komen, dus geen last minute aan/af meldingen.
Ik denk ook dat we ons moeten gaan focussen op het bowlen of Walibi.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_29548969
Idd, stappen gaat het niet worden.

Ik heb heel wat offtopic reacties verwijdert, nu weer ontopic, of ik ga de zooi weer schoonmaken.
Moet natuurlijk wel overzichtelijk blijven!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 23:13:18 #160
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29549007
Wik wil ook wel naar R'dam
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 23:17:18 #161
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_29549094
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:08 schreef Casparovvv het volgende:
stappen gaat 'm niet worden denk ik, óf de mensen zijn te jong, óf ouders die niet meewerken, óf men heeft geen tijd om de volgende dag pas weer een trein terug te nemen. Walibi lijkt me leuk, Eix moet zich dan maar over zijn 8banenangst heen zetten Bowlen is heel relax, geen leeftijdsgrens, leuk voor jong en iets minder jong. Zie ik ook geen probleem in. Van te voren weten wie er komen, dus geen last minute aan/af meldingen.
Goed, Walibi it is dan (of met carnaval gaan zuipen, hier krijg je altijd bier. Een jongen van mn klas had zich zo lam gezopen in n café dat ie geen bier meer kreeg en die is 14 ).

Alleen, als we naar Walibi gaan heb ik wel geen zin dat we alle achtbanen afgaan die 5 loopingen hebben waarna ik ofwel wat langs de kant sta ofwel voor t kots element ga zorgen.

Ik bedoel dus niet dat we geen achtbaan ofsow ingaan, maar niet dat we de de godganse dag in zon geweldige kut achtbaan doorbrengen.

En heel misschien kan ik me wel over me angst heen zetten, maar heb n trauma aan de Ocotopus van de kermis overgehouden dus...
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_29549106
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:13 schreef MMaRsu het volgende:
Wik wil ook wel naar R'dam
mooi

Gaan we eten op de euromast ofzo
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_29549114
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  woensdag 10 augustus 2005 @ 23:19:59 #164
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29549154
Hmm Bowlen in Utrecht lijkt me aan de ene kant wel leuk, maar aan de ene kant ook niet ofzo
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_29549155
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:17 schreef Eix het volgende:

[..]

Goed, Walibi it is dan (of met carnaval gaan zuipen, hier krijg je altijd bier. Een jongen van mn klas had zich zo lam gezopen in n café dat ie geen bier meer kreeg en die is 14 ).

Alleen, als we naar Walibi gaan heb ik wel geen zin dat we alle achtbanen afgaan die 5 loopingen hebben waarna ik ofwel wat langs de kant sta ofwel voor t kots element ga zorgen.

Ik bedoel dus niet dat we geen achtbaan ofsow ingaan, maar niet dat we de de godganse dag in zon geweldige kut achtbaan doorbrengen.

En heel misschien kan ik me wel over me angst heen zetten, maar heb n trauma aan de Ocotopus van de kermis overgehouden dus...
Ik heb nu ook de El Condor ontdekt. Dat ding is zooooo vet als je helemaal voorin zit he! Vorige week nog 3x achter elkaar in geweest. Goliath record staat op 5x.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  woensdag 10 augustus 2005 @ 23:21:29 #166
95569 Talena
Morgen gratis bier!
pi_29549189
Humm, wrom gaan we niet eerst bowlen en daarna voor de mensen die willen nog n biertje in n cafeetje doen?
Bewust
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=95569 :O
Never love someone more than you know him
  woensdag 10 augustus 2005 @ 23:21:57 #167
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_29549205
Das de maandag na lowlands, slim gepland
pi_29549273
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:21 schreef GoLLeM het volgende:
Das de maandag na lowlands, slim gepland
Zijn er mensen hier die naar Lowlands gaan?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_29549313
Walibi is wel leuk idee, maar lang niet bereikbaar voor iedereen
Nee ik ben geen 14
pi_29549342
Meningen zijn verdeeld, maar er zijn iig een hoop mensen die interesse tonen
Er zullen knopen doorgehakt moeten worden wat betrefd locatie, maar ik denk dat we nog even een paar dagen moeten wachten. Sommige mensen zijn niet 24/7 op Fok! (ja, sommige mensen hebben een leven, vreemd hè? ) Geef hun ook de kans om dit nog ff te bekijken en evt. met ideeen komen voordat er al een heel plan is.
Als iemand de OP van het volgende topic ff duidelijk wil maken, alle opties en mogelijkheden er in zodat het voor iedereen duidelijk is?
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 23:31:16 #171
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_29549383
quote:
der staat al een poll in de OP. Laten we het nou even een beetje overzichtelijk houden. Je gaat er nu vanuit dat er maar tussen 2 dingen kan worden gekozen. En door het ergens midden in het topic te plaatsen zal niet iedereen het lezen. Zoals bij de OP het geval is.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_29549387
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:27 schreef demonseeker14 het volgende:
Walibi is wel leuk idee, maar lang niet bereikbaar voor iedereen
Walibi is júist bereikbaar voor iedereen. Je neemt de trein naar Harderwijk of Lelystad Centrum en vandaar de pendeldienst naar Walibi World. Net zo bereikbaar als Utrecht CS.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_29549407
Nee, andere fokkers moeten andere fokkers gewoon ophalen, gewoon elkaar helpen etc, zo kome we er heus wel uit.
Iedereen woont ergens anders, en voor de ene moeilijker te bereiken dan de andere.

Maar ik ga slapen, mijn poes van 8 weken heeft niesziekte, en we weten niet of die het gaat halen, dus ik ga er morgen voor de 2e keer mee naar de dierenarts.

Succes met de meeting plannen, walibi world of bowlen lijkt me tof..
pi_29549432
Over die OP hé.. ik wist zelf niet dat ik twijfelde.. als het in Utrecht is.. en het word leuk en we gaan wat fatsoenlijks doen dan ben ik er, gaan we naar dat walibi geval of iets anders (buiten utrecht) dan ben ik zekerweten NIET..
D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
pi_29549434
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:31 schreef B_BOY het volgende:

[..]

der staat al een poll in de OP. Laten we het nou even een beetje overzichtelijk houden. Je gaat er nu vanuit dat er maar tussen 2 dingen kan worden gekozen. En door het ergens midden in het topic te plaatsen zal niet iedereen het lezen. Zoals bij de OP het geval is.
Als je alles nou even doorgelezen had toen je terugkwam van werken dan had je inmiddels ongetwijfeld wel door dat er al een aantal dingen zijn afgevallen. Nu lopen er trouwens ook 2 vrijwel identieke topics door elkaar. We hadden ook gewoon die andere kunnen vollullen en dan had jij deel 2 kunnen openen met een nieuwe OP.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')