Eindhoven en dan doel ik op de Albert Heijn XL, die heeft het beste wat Albert Heijn heeft en het vlees, de groenten e.d. zijn gewoon ondermaats, ooit weleens een biefstuk bij de AH gehaald?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk achtergesteld gebied je woont, maar hier valt dat wel mee. Het is geen keurslager, maar A.H. heeft goed spul hoor.
Slegs vor nie-blanke?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:15 schreef Cracka-ass het volgende:
Volgende stap is natuurlijk borden ophangen in bijvoorbeeld het arabisch, en kassa's speciaal voor allochtonen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind het een sterk staaltje van segregatie. Met alle respect voor Moslims, maar het is echt een schande voor de integratie.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Eindelijk neemt een supermarkt een assoirtemment van allochtonen in hun selectie ik ben daar erg blij over - en AH is de enige supermarkt die opkomt voor de belangen van allochtonenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hup AHom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als iedereen naar AH gaat hebben die 'allochtoonse' winkels ook geen inkomsten meer he, retard.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:06 schreef Meki het volgende:
het is een goede stap - nu kunnen allochtonen ook naar de AH nu moeten ze naar de allochtoonse groentewinkel
Wiens belangen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Eindelijk neemt een supermarkt een assoirtemment van allochtonen in hun selectie ik ben daar erg blij over - en AH is de enige supermarkt die opkomt voor de belangen van allochtonenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hup AHom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 7 september 2005 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap echt niet dat Albert Heijn zoveel succes heeft en staat aangeschreven als zgn. goedkope supermarkt. Die gasten zijn stervensduur. Zelfs nog met die prijzenoorlog vind ik ze duur, nee, doe mij maar Bas van der Heijden of de Lidl.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.²Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, ik ga voor dezelfde producten meer betalen, gewoon zomaar, omdat ik van mijn geld af moet.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:40 schreef GoStop het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je gaat toch niet op eten bezuinigen?
Inderdaad, de Aldi en LIDL hebben *erg* lekker spulquote:Op woensdag 7 september 2005 11:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik ga voor dezelfde producten meer betalen, gewoon zomaar, omdat ik van mijn geld af moet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.²Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar dan heb ik geen werk meerquote:Op woensdag 7 september 2005 11:20 schreef Klonk het volgende:
ik hoop nog altijd dat meki word ontslagen bij AH staat ie mooi te kijken met al die debieleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.juich voor AH topicsJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Albert Heijn heeft ook Couscousquote:Op woensdag 7 september 2005 11:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik ga voor dezelfde producten meer betalen, gewoon zomaar, omdat ik van mijn geld af moet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt altijd nog je Meki-shop.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:58 schreef Meki het volgende:
[..]
maar dan heb ik geen werk meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar die moet ik nog gaan uitvoerenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:59 schreef Bijsmaak het volgende:
[..]
Je hebt altijd nog je Meki-shop.
Ja, dat zou de grap zijn zeg maar.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:58 schreef Meki het volgende:
[..]
maar dan heb ik geen werk meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop