abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29530056
hey iedereen.
Een vriendin van me heeft per ongeluk een virus binnen gehaalt via msn (ze accepteerde een bestand die automatisch gestuurd word door diegenen die het virus ook heeft. Er stond volgens haar iets als '' I've got something to show you'' en ze heeft het geaccepteerd (Ja ik weet het niet erg slim ofzo :') ) ) weet iemand wat ik tegen dit virus kan doen? Het virus is continue bezig dingen te openen.
Hopelijk kan iemand mij helpen
Groetjes Cherenah
pi_29530101

Wel eens gehoord van een virusscanner?
pi_29530118
Stekker uit het stopkontact trekken en die computer nooit meer aanraken. Óf een virusscanner installeren?
pi_29530124
Snel weer doorsturen, dan ben je er van af!
Snoep verstandig, lik m'n reet!
pi_29530134
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:32 schreef harlingen het volgende:

Wel eens gehoord van een virusscanner?
Har-ling-en.
pi_29530143
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:33 schreef AapNootMies het volgende:
Snel weer doorsturen, dan ben je er van af!
pi_29530249
hmm dank je wel mannen duh heb ik al een virusscanner erover heen gehaalt (hitman pro, housecall, avg en Norton AntiVirus)
pi_29531959
-> DIG
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
pi_29532120
Thanks Lelyzee en Kaboutertje_X zal kijken of het werkt !
pi_29532131
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 01:46 schreef SpeedyRich het volgende:
-> DIG
Dat dus
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_29532920
Het beste werkt even in Safe Mode opstarten (dit doe je door F8 ingedrukt te houden DIRECT na het BIOS-bootup screen), dan een goede VOLLEDIGE systeemscan eroverheen halen met een geupdate virusscanner. Kijk ook even in het register (Start -> Uitvoeren -> "regedit") onder HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run. Daar willen ook nog wel verwijzingen staan naar verdachte bestanden. Let wel op wat je doet, maar mocht je denken iets verdachts te zien gooi het bestand én de verwijzing onder Run dan weg. De meeste virussen zetten zich helaas toch in C:\Windows of C:\Windows\System32, dus pas op wat je weggooit.

Succes met het verwijderen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')