Ik heb jarenlang mijn krullen verwenst... maar nu ben ik er wel blij mee.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Rustig aan doen
Mja, komt me bekend voordat liep niet goed af..
Ja echt, ik zou echt graag het haar van mn moeder willen hebben, die heeft net zo'n bus krullen als jij
Aaaawquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang mijn krullen verwenst... maar nu ben ik er wel blij mee.Het is alleen wel heeeel veel onderhoud hoor...
En ik zie wel wat Ron doet...ik hoop voor hem dat het zo blijft in elk geval, het is een leuk meisje.
Jaaa leuk is dat he, blij zijn voor je ex.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aaaawmja ik heb hetzelfde met L. die laat me foto's zien van meisjes die hij leuk vindt en ik hoop zo erg dat het wat wordt
Mijn moeder heeft dus ook haar krullen jarenlag platgedruktterwijl ik het vstijste haar van de wereld heb en stikjaloers ben
Ik moest nadenken over M.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Jaaa leuk is dat he, blij zijn voor je ex.
Ik gun hem echt al het geluk in de wereld, L. ook trouwens. Hij is alleen maar aardig voor me geweest op MSN, vooral toen tijdens die situatie met M.
Het lijkt allemaal zoooo lang geleden he?
Hmmm ja ik heb ook zoveel verschillende namen genoemd de laatste tijd... eerst P. toen I. daarna M.... en nu weer W. en een andere P. die ik dan zelf weer niet zo zag zitten...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik moest nadenken over M.naja dat zegt wel wat over hoeveel er gebeurt is in die tijd
maar we zijn er sterker uitgekomen woman
Heet hij ook P.?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Hmmm ja ik heb ook zoveel verschillende namen genoemd de laatste tijd... eerst P. toen I. daarna M.... en nu weer W. en een andere P. die ik dan zelf weer niet zo zag zitten...
Whehehe, ze mogen een boek over me schrijven.
Ik bedenk me net dat die meneer van de andere foto E. heet, dus dan zou je van de letters samen het woord: WIPPEM kunnen maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heet hij ook P.?
Hihi grappig.. jaja wij hebben niet stilgezeten
Of als je E. en R. nog meetelt... WIPPEMERquote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat die meneer van de andere foto E. heet, dus dan zou je van de letters samen het woord: WIPPEM kunnen maken.
Satanisch zeg...
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat die meneer van de andere foto E. heet, dus dan zou je van de letters samen het woord: WIPPEM kunnen maken.
Satanisch zeg...
Ok, nu ben ik de draad kwijtquote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Of als je E. en R. nog meetelt... WIPPEMER
Morgen wil ik al die namen even horen.. Ik weet ze ECHT niet allemaal meerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:18 schreef Christine het volgende:
Oh, dit soort woordgrapjes doen mijn ex-sletjesimago natuurlijk niet goed, maar ik vond 'm te grappig om te negeren.
Whehe als je goed nadenkt vast wel...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Morgen wil ik al die namen even horen.. Ik weet ze ECHT niet allemaal meer
Misschien dan toch eens beter naar de teksten luisteren. Hij is geen gangsta nigga die is beschoten, maar hij was betrokken bij een carcrash toen ie net een platendeal had gesloten. Thank God I ain't too cool for a safebelt .quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:46 schreef MissBliss het volgende:
Naja ik ken ook maar 1 nummer, verschriukkelijk slechtmet een hele intro over hoe zielig meneer Kanye is omdat ie beschoten is enzo.... Mja ik ben ook geen RnB-fan
dat wist je al
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien dan toch eens beter naar de teksten luisteren. Hij is geen gangsta nigga die is beschoten, maar hij was betrokken bij een carcrash toen ie net een platendeal had gesloten. Thank God I ain't too cool for a safebelt .
Sowieso bezorgt een groot deel van de teksten op College Drop Out me dan wel een grote glimlach of kippenvel.
Maar smaken verschillen.
Goodmorning y'all.
quote:
Ik heb juist ontzettend veel zin om naar school te gaanquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:56 schreef Duiveltja het volgende:
blegh ik heb helemaal geen zin in het komende collegejaar. Ik moet teveel shit inhalen zie ik
Ron is dus die ex-vriend van je die hier op FOK! zatquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Denk het niet... afhankelijk van het programma ga ik misschien alleen zondag een dagje samen met Ron, maar het hele weekend gaat me niet lukken. Volgende week al he??
Da's lang...en er is geen cv in een tent hequote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De volle 3 dagenMja ik heb jarenlang gekampeerd maar ik ben nog steeds geen fan, ik hou ook wel van een normaal bed enzo. Mja, nog nooit geweest op Lowlands dus dat is wel leuk natuurlijk voor een keertje
Christine ga jhe ook nog?
He!! Ik kan dansen hoor, maar alleen dans ik nooit op familiefeestjes enzoquote:[..]
Dat had ik wel eens willen zien! Dat dansen heEn ja ik heb een goed geheugen
P.s. Foto's?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien dan toch eens beter naar de teksten luisteren. Hij is geen gangsta nigga die is beschoten, maar hij was betrokken bij een carcrash toen ie net een platendeal had gesloten. Thank God I ain't too cool for a safebelt .
Sowieso bezorgt een groot deel van de teksten op College Drop Out me dan wel een grote glimlach of kippenvel.
Maar smaken verschillen.
Goodmorning y'all.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ron is dus die ex-vriend van je die hier op FOK! zat?
Natuurlijk ken ikquote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:08 schreef Bupatih het volgende:
Hij staat in mijn fotoboek bij mijn favoriete muziek.
Ken je John Legend, Cc? Maakt erg mooie muziek.
Gisternacht was er een live-'concert' van hem op MTV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |