maar als ze in het echt een vis vangen zitten er ook graten inquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:50 schreef la-nina het volgende:
Ik geef ze nooit iets met botjes of graatjes![]()
daarom post ikde vraag ook hequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:00 schreef Lienekien het volgende:
Wanneer vangt een kat in het echt een vis?![]()
Ik zou het risico niet willen lopen dat mijn kat ineens dreigt te stikken in een graatje en zou alles eruit plukken.
ok thnx...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:06 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb het even opgezocht: een kat mag wel vlees met bot of vis met graat, maar alleen als het vlees of de vis nog rauw is! Zodra het verwarmd is geweest (dus ook gestoomd), kunnen de botten en graten wel kwaad!
Dat hoeft niet, mijn kat van 12 doet het gewoon wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:06 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb het even opgezocht: een kat mag wel vlees met bot of vis met graat, maar alleen als het vlees of de vis nog rauw is! Zodra het verwarmd is geweest (dus ook gestoomd), kunnen de botten en graten wel kwaad!
Al jaaaaaren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:17 schreef SteveBallmer het volgende:
De botjes schoon.
sinds wanneer heeft een makreel bottenquote:
Nou ja zeg, je snap toch wel wat ik bedoel? Of zit je te gallen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:26 schreef GewoneMan het volgende:
sinds wanneer heeft een makreel botten![]()
hmm ik heb de grote graten eral uit gehaald zal het morgen helemaal uitpluizen en dan delen met drquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:32 schreef SteveBallmer het volgende:
Ik zal het nog even uitleggen. Ik doe 2/3 op mijn 2 bolletjes en hij krijgt de rest. Hij begint met het vlees, dat knauwt ie het af en als het niet meer kan likt ie het eraf en het lukt em. Ze vinden het vel goddelijk, om uit te kauwen/likken. (Je kent die kat knauw-beweginkjes wel, knauw-knauw en niets opeten. Vinden ze te gek. Daarna lijkt het wel alsof ie de graatjes uitzuigt: sjk, sjk, pootjes om een ruggegraatje met zij-uitstekels Ja ja, graatjes en gewoon kluiven.
sorryquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:28 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Nou ja zeg, je snap toch wel wat ik bedoel? Of zit je te gallen?
Als ze het niet lekker vinden, dat kan natuurlijk, dan likken ze het toch af gewoon vanwege de smaak. Dan eten ze het niet, maar de smaak (likken en bijten) vinden ze vrijwel altijd lekker.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:37 schreef GewoneMan het volgende:
hmm ik heb de grote graten eral uit gehaald zal het morgen helemaal uitpluizen en dan delen met dr![]()
hou op schei uitquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:42 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Als ze het niet lekker vinden, dat kan natuurlijk, dan likken ze het toch af gewoon vanwege de smaak. Dan eten ze het niet, maar de smaak (likken en bijten) vinden ze vrijwel altijd lekker.
Niks aan het handje.quote:
Jahoor, die van mij ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:50 schreef GewoneMan het volgende:
dat beessie van mij maakt er met eten & drinken altijd een puinhoop van...
Das effe boos naar rechts kijken en zeggen:quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:53 schreef SteveBallmer het volgende:
Daar moet je dus effe op letten, dat ze het niet je hele huis door slepen.
Hey ons katje heet ook Kira.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:48 schreef GewoneMan het volgende:
afwachtende op een reactie w8 Kira op dr vis![]()
Wij gebruiken zware voerbakjes en zetten die op een groot dienblad. Het dienblad kan vervolgens gewoon in de vaatwasser.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:50 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hou op schei uit![]()
dat beessie van mij maakt er met eten & drinken altijd een puinhoop van... op de een of andere manier eet en drinkt ze alles het liefst van de grond... jaja ook dr water gooit ze om om het vervolgens op te likken....
weet al zeker dat mijn kleine doerak net zolang gaat rommelen en goochelen tot ze alles op de grond heeft en dan is het [as etenstijdquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:54 schreef Sessy het volgende:
[..]
Wij gebruiken zware voerbakjes en zetten die op een groot dienblad. Het dienblad kan vervolgens gewoon in de vaatwasser.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |