eh... das net zoiets als dat wij mannen een vrouw strelen over haar buikje en dan heel lief zeggen... Hmm je wordt dikker moppie...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:06 schreef RedRoses het volgende:
En ik zei het heel lief hoor, al aaiend door zijn lieve krulletjes, al kusjes gevend.. Hm je inhammen worden wel groter mop..
Geef toch toe dat het je om goedmaaksex/sieraden te doen is!!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:07 schreef RedRoses het volgende:
Omdat wij ons wél iets aantrekken van kritiek.. En het ook gelóven...
Ik krijg nooit sieradenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Geef toch toe dat het je om goedmaaksex/sieraden te doen is!!![]()
dat geldt ook voor vrouwen, ze zouden kunnen beamen dat ze dikker zijn geworden zonder ons te willen stenigenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:10 schreef RedRoses het volgende:
Haha ja oke.. Maar het was maar een voorbeeld.. Misschien het verkeerde voorbeeld..
Maar het ging er om: Altijd maar die tegenaanval.. Nooit eens zeggen... Ja dat klopt..
Ik -> Zucht... voetbal is stom, soaps zijn ook stomquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:12 schreef RedRoses het volgende:
Oke beter voorbeeld:
Ik --> Zucht.. Altijd maar dat stomme voetbal
Hij --> Mens zeik niet, beter dan die stomme soaps..
iddquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:21 schreef RedRoses het volgende:
Gelukkig denken mannen en vrouwen dáár wel hetzelfde over haha
Niet zo overdrijven Meneer..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
idd, das het beste in een relatie. de rest is kut en kan ik missen als kiespijn.
JA KIJK JE GAAT DE GOEDE KANT OP!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
sorrie, ik liet me ff gaan, zal niet meer gebeuren...![]()
en ik zeg gewoon, klopt, volgende week laat ik op die plek van die inhammen weer haar groeien, er is toch plaats zat.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:14 schreef RedRoses het volgende:
Nouwe ik zeg gewoon "Ja klopt ga volgende week weer lijnen"
Ja en vrouwen zeiken altijd over dat ze te dik zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:12 schreef RedRoses het volgende:
Oke beter voorbeeld:
Ik --> Zucht.. Altijd maar dat stomme voetbal
Hij --> Mens zeik niet, beter dan die stomme soaps..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |