Gewoon hetzelfde wapen nogmaals selecteren.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:19 schreef ViPeRII het volgende:
de G3 heb ik al, vind ik wel aardig, maar is soms niet acuraat genoeg... als ik tegelijk met een ventje naar benden ga, verlies ik het op korten afstand toch nog vaak....
(Kan ook aan mij zelf liggen ;-)
Denk dat ik die (de medic gun) vannavond ga unlockenlijkt me wel relaxed.
Hoe switch je trouwens van full naar single e.d.? Ik raak soms perongeluk wel eens een toets aan, en dan staat het anders.. das wel vervelend en zou gewoon de key willen weten (ok ben te lui om het op te zoeken in het bf menu...)
quote:We moeten even de Fok! meelezers van dit topic feliciteren, hun server is met stip binnengekomen in de top10 van Nederlandse servers:
http://www.serverspy.net/site/serverranks/?g=27&ty=ssany&country=NL&sname=&Submit=Show+Servers
Wow dat is echt netjes!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:51 schreef Gunner het volgende:
DaMorpheus van i3d schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:57 @ GoT het volgende:
[..]
Waar baseren ze die 466e plaats op??? Hoe ga je stijgen en dalen dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:55 schreef Jump het volgende:
http://www.serverspy.net/site/serverranks/?g=27&ty=ssany&country=NL&sname=&Submit=Show+Servers
Is de goede link dus
Ik vanmiddag ook met Domo... ff een knife-"battle" gedaanquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:16 schreef Sickert het volgende:
hey pannelappen kom eens naar de servert!!
zit helemaal alleen hier
Wat is er met mij en me voertuigenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou de server is goed hoor
Het speelde lekker weg,alleen Raffie met zn voertuigen
Nu kun je joinen in de clan van FOK!? Ik kreeg iig een mailtje omdat ik me Clanbase ID had gegeven in het topic op de clansite van fok.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:34 schreef Razorback het volgende:
Hoe zit dat nou met Clanbase voor de 3de keer ongeveer
Ik heb me geregristreed en de naam is Razorback (zal is niet zo zijn) maar verder dan regristreren kom ik ook niet
Hihiquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:27 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Wat is er met mij en me voertuigen
Nou beetje vervelend welquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:27 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Wat is er met mij en me voertuigen
Dan klik je op je naam naast log in: en als het goed is kan je daar je ID zien ( de eerste niet die hid: )quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:34 schreef Razorback het volgende:
Hoe zit dat nou met Clanbase voor de 3de keer ongeveer
Ik heb me geregristreed en de naam is Razorback (zal is niet zo zijn) maar verder dan regristreren kom ik ook niet
Dat was gister avond zeker of niet ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou beetje vervelend wel,er kwamen al opmerkingen, of iemand alsjeblieft Raffie kon uitschakelen.
fok!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:50 schreef achterop23 het volgende:
wat is het ww voor de clan op bf2tracker.com van fok! ?
Neem dan ook ADSLquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:26 schreef escape_nl het volgende:
Vandaag vol geode moed opgestaan omdat upc langs zou komen voor het doe-het-zelf pakket van chello extreme. Wachten en wachten, geen upc, bellen dan maar. Ja u staat niet in de computer, nou lekker dan want afgelopen vrijdag zouden ze eigenlijk al langsgekomen zijn en toen ging het ook niet door.
Na een uur aan de telefoon gezeten te hebben kwamen ze tot het heldere idee dat ik het pakket ook kon ophalen bij de plaatselijke dealer. ik daar heen en alles opgehaald, maar het duurt nu nog 5 werkdagen tot chello geactiveerd is.
Dus vanaf volgende week is het klaar als het goed is.
Ik zit nu te internetten via het slecht beveiligde netwerk van de buurman, alleen gamen lukt niet zo erg met deze verbinding.
Tot volgende week dan maar
Wat een gezeik met dat Chello zegquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:26 schreef escape_nl het volgende:
Ik zit nu te internetten via het slecht beveiligde netwerk van de buurman, alleen gamen lukt niet zo erg met deze verbinding.
Tot volgende week dan maar
Mitch, kun je mij even admin maken van de server? Dan kan ik ingame mensen kicken. Die rcon werkt namelijk niet meer.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wat een gezeik met dat Chello zeg![]()
Volgens mij doen ze t allemaal express. Als het beeld ontstaat dat switchen erg lastig is dan blijven de mensen vanzelf bij je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |