niet met kite buggyen.. maar heb wel vliegers. Alleen al een hele tijd niks mee gedaanquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:20 schreef UnleashMitch het volgende:
@Domo, vanwaar vroeg je 'kite buggy?', zelf ook actief ?
Denk of je wapens wil kunnen unlocken of niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:51 schreef Jump het volgende:
Als je naar een server verbind, krijg je daar "Bonussen toestaan". Wat bedoelen ze daarmee?
Komt denk ik ook, omdat ik bijna altijd op ranked servers speel. Dus ook als ik een beetje zit te klooien met het oefenen met vliegen en dat soort dingen. Is niet heel slim van me.quote:
Waarom niet? De gehele ranking is bijna gebaseerd op time played.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Komt denk ik ook, omdat ik bijna altijd op ranked servers speel. Dus ook als ik een beetje zit te klooien met het oefenen met vliegen en dat soort dingen. Is niet heel slim van me.
Leren vliegen doe je best op een eigen serverquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Komt denk ik ook, omdat ik bijna altijd op ranked servers speel. Dus ook als ik een beetje zit te klooien met het oefenen met vliegen en dat soort dingen. Is niet heel slim van me.
Maar de K/D ratio leidt er wel onder. Als ik bijvoorbeeld zoals gisteren ga oefenen met vliegen en dan 10 keer neerstort. Dan heb ik zo'n potje al snel een K/D van 1:10.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waarom niet? De gehele ranking is bijna gebaseerd op time played.
Hoe meer je speelt hoe meer punten, volgens mij kun je geen punten verliezen, als het wel kan zullen het er nooit veel zijn.
Hoe doe je dat precies? Moet je toch dat "Stand Alone BF 2 server starten" en dan daar alles invullen. Maar wat moet je daarna doen. Kom niet op die server dan.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:35 schreef Jump het volgende:
[..]
Leren vliegen doe je best op een eigen server
Eigen server maken, en "spawntijd" op 0 of 1 zetten. Moet je geen 15 seconden wachten.
Ik vind het samen met het standaard wapen van de special forces het relaxte wapen van het spel. Maar heb verder nog niks unlockt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:57 schreef ViPeRII het volgende:
Wie heeft het medic wapen nu unlocked, en wat vind je er van????
Daar ben ik zeer benieuwd naar!
Ik heb hem en moet zeggen dat het wel een prettig wapen is. Je kan switchen van full auto naar single shot, hij heeft een aardige zoom. Hij is niet zo krachtig als de G3, maar ik speel bijna altijd medic en ook altijd met dit wapen. De m16 vind ik helemaal niks. Ik denk dat de medic gun je de meeste punten kan opleveren. Met de G3 heb je veel vuurkracht, maar weinig kogels en ook geen grenadelauncher meer. Alle shotguns zijn alleen lekker van dichtbij en dan bedoel ik wel direct echt lekker.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:57 schreef ViPeRII het volgende:
Wie heeft het medic wapen nu unlocked, en wat vind je er van????
Daar ben ik zeer benieuwd naar!
Door nog een keer op 3 (of dergelijke) te drukken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:19 schreef ViPeRII het volgende:
de G3 heb ik al, vind ik wel aardig, maar is soms niet acuraat genoeg... als ik tegelijk met een ventje naar benden ga, verlies ik het op korten afstand toch nog vaak....
(Kan ook aan mij zelf liggen ;-)
Denk dat ik die (de medic gun) vannavond ga unlockenlijkt me wel relaxed.
Hoe switch je trouwens van full naar single e.d.? Ik raak soms perongeluk wel eens een toets aan, en dan staat het anders.. das wel vervelend en zou gewoon de key willen weten (ok ben te lui om het op te zoeken in het bf menu...)
Bij multiplayer die derde tab. Daar map toevoegen dat je wilt (best 64 spelers, lekker groot om te vliegen dan). En server starten. Je krijgt wel melding dat het spel nog wachtop spelers, maar je kan wel al rondlopen en vliegenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat precies? Moet je toch dat "Stand Alone BF 2 server starten" en dan daar alles invullen. Maar wat moet je daarna doen. Kom niet op die server dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |