Ik zie net je edit. wou dat ook typenquote:
Er staat dan wel steeds waiting for 1 more player, maar je kan wel vliegen, alleen je kan geen vlaggen pakken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:00 schreef Jump het volgende:
[..]
Maar die wil toch niet starten met 1 persoon ?
edit: lama, je kan wel rondlopen
Kan je het beste doen met ASWD en de pijltjes toetsen. Zorg dat je met het pijtje naar voren (ik heb Invert mouse aanstaan in de controls) een beetje stabiel houd, dan gaat je neus naar voren en ga je vooruit. Stiljangen moet je het balkje in je HUD verticaal hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:10 schreef Jump het volgende:
vliegen met straaljager lukt al goed, maar die heli hé
Geen link posten waarbij je zelf bent ingelogd!!!! Als iemand erop klikt is ie ingelogd onder jouw naamquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:45 schreef i-spy24 het volgende:
* avond *
Weer een mooie dag gehad met veel zon en begin langzamerhand op een negert te lijken![]()
Maar goed. Straks weer ff spelen(over een uurtje ofzo) enne..me ff aangemeld voor die clanwar
alleen merk ik dat de animo nogal laag is.Maar goed,we zien wel wat er later komt.
Heb trouwens ff [url=EDIT] BoF aangemeld[/url] op de clanbase website want ik zag nog nergens de naam staan of een link ernaar dus bij deze.
Ook goed veilig danquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Geen link posten waarbij je zelf bent ingelogd!!!! Als iemand erop klikt is ie ingelogd onder jouw naam![]()
Kun je mij even acces geven tot de Rcon? Dan kan ik te members helpen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:46 schreef ursel het volgende:
*hijg puf... Mên.. moeite om die topics bij te houden. Eind van de week heb ik weer tijd om mee te helpen met adminnen van de server..
Sorry dat ik ff geen tijd ervoor heb.
Ik ben rond 17:30 thuis. Vanavond krijg je rcon rechten van me...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:04 schreef BMH het volgende:
Uitstekend Ash.
Probleem: Er zijn geen admins van de server online om ruimte te schoppen voor [BOF]-ers.
Oplossing: Geef BMH acces tot de rcon.
Resultaat: Ban voor Misterfox.. (just kidding)
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:26 schreef Fillipe het volgende:
Haha bedankt mensen, heb even naar wat tips gekeken mbt het vliegen en heb net zoals jump ook even een offline game opgestart en ik kan nu al aardig vliegen!
Kijk maar, heb het landen ook onder de knie:
[afbeelding]
Oh?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:22 schreef ursel het volgende:
Denk dat Morpheus het gaat winnen.. Denk niet dat ik zo snel thuis ben, moet nog ff langs de doe-het-zelferd..
Morpheus, kan je mij ff op de kopie zetten als je het mailed? Heb wel wat gegevens, maar geloof dat ik nog enkele miste of niet?
Reinstallen. Bij mij werkt het spel soms ook eeneens niet meer. Een reinstall does the trick.... usualy.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Leuk spel hoor,
Vanochtend gekocht en vandaag een beetje offline zitten spelen. Wil ik online gaan spelen moet ik dus een update installeren. OK update installeren en gaan met die banaan denk ik dan.
Jammer alleen dat na die update het spel het niet meer doet. Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
Als ik het spel opstart gooit ie de resolutie even om, het scherm wordt even zwart en dan floept ie terug naar m'n desktop.
specs:
Winxp SP2
Asus Ati radeon 9600SE met Catalyst 5.7
en de patch 1.02 van de officiele EA/battlefield2 website gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |