Ik vind Karkand juist de beste map. Straatgevechtenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat is strike at karkland een kutmap... aan je sniper heb je ook niks en gezien me richtingsgevoel ook niet super is en die je daar enorm nodig heb! Misschien me muis eens een x afstellen
ja je had me een paar keer goed te pakken.. stiekem geoefend off line oid??quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:13 schreef jazza het volgende:
was weer leuk jongens, tot morgen!
k zal het ff doenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:29 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Misschien dat Gunner het even op GoT kan vragen, die weten het vast wel
Ja rudycarell heb ik ook een aantal x gezienquote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja je had me een paar keer goed te pakken.. stiekem geoefend off line oid??
![]()
![]()
wat was je nick?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja rudycarell heb ik ook een aantal x gezien![]()
![]()
Ja gister was er ook zo iemand, misschien was jij dat wel, die EXPRES voor mijn opstijgende straaljager ging staan. Wie het eerst komt wie het eerst maalt met voertuigen ed. Een beetje flauw om iemand anders op zo'n manier een teamkill aan te smeren, maar ja misschien laten ze je dan de volgende keer eindelijk een keer voorgaan.... een admin zou idd wel wenselijk zijn bij dat soort actiesquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, sta je daar een tijd te wachten op fighter, komt er een andere gast die je wegduwt waardoor je niet oplet en dan pakt hij die fighter. Na 2x was ik het beu, toen ben ik er gewoon voor gaan staan. Was wel lachen, hij overreed me 2x keer, 3e keer durfde hij niet
. Ook nog een 2x gewoon neergeknald
. Op zulke momenten wens je wel dat er een admin is. Daarna nog 2x keer Karkand gespeeld en dat ging wel lekker. Laatste potje nog goud gepakt
![]()
Dank je, het ging weer eens lekker. In het begin een paar keer de Black Hawk gepakt en een beetje proberen om de attack heli's en vliegtuigen voor te blijven, erg leuk om te doen, maar je verliest altijd en het kost je alleen maar puntenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:48 schreef jazza het volgende:
[..]
wat was je nick?
die jdm[postman} was ook lekker bezig
moet je ff je sig aanpassenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:39 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ben corperal
Een tijdje geleden kon je op BF2Tracker nog zien wie er het meeste gespeeld had, momenteel werkt het niet (bij mij althans). Die gast die bovenaan stond had een gemiddelde van meer dan 11 uur per dag!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:35 schreef Fillipe het volgende:
Die gast die nummer 1 staat in de ranglijsten, de tering hoeveel moet je daarvoor wel niet spelen zeg? Ik bedoel ik speel ook redelijk veel: elke dag wel gemiddeld een uurtje maar mijn score zit nu rond de 5000 en die gast heeft echt 3 of 4x zoveel. Ziek
.
En mitch (of andere admins) hebben jullie nog gekeken naar m'n vorige post daar staat een website in vermeld waar een servertool te verkrijgen is + pingkicker en wellicht werkt die wel goed bij iedereen!
quote:Gamespy heeft problemen met de statistiek servers. Hierdoor vallen momenteel de ranked servers massaal uit. Gamespy verwacht binnen korte tijd de servers weer online te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |