Die remote admin tools geven idd fors wat kuren, helaasquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:05 schreef Sickert het volgende:
ghehe das wel jammer...
hopelijk krijgen de admins alles een beetje snel onder controle..
Ja same herequote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:10 schreef Fillipe het volgende:
Euhm van google wordt ik ook niet veel wijzer, kom veel sites/fora tegen waar ze allemaal discussieren over dat ze een pingkicker nodig hebben, maar ik zie nergens staan hoe je dat kan inschakelen oid.
Las wel dat het in een update zat, dus je zou het met een simpele command moeten kunnen uitvoeren.
Ben jij stojakovic?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:25 schreef PirE het volgende:
Gaat niet echt lekker vanavond. Continue connection lost en teveel eikels die vliegtuigen stelen terwijl jij er al staat te wachten.
Als je goed kijkt zie dat Raffie niet altijd degene is die over mensen rijd, sommige "rijden" terugquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:44 schreef N-E-R-D het volgende:
Idd had wat connectie problemen
vliegende tank
Plaatje met teamkill
Nounounou om dat nou meteen te beweren. De enige reden dat dat ding zo vaak gereset wordt is omdat die remote admin tools niet lekker werken. Dan werkt de server nog perfect door alleen kunnen wij slechts ingame nog adminnen. Verder heeft de server de hele week lekker gewerkt, zorgt het voor lage pings, veel BoF!fers en dus veel gezelligheid.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:23 schreef jpjedi het volgende:
wat een kut server zeg
al 5 keer connection lost...
admins krijgen toch niet voor niks betaald?
Pfff eindelijkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:25 schreef JK het volgende:
Eindelijk lance corporal.. ben benieuwd wanneer ik een wapen mag kiezen of krijg je er nou gewoon een? die ranking stats server van EA is niet echt snel ofzo.
Zovaak rij ik mensen ook weer niet over hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie dat Raffie niet altijd degene is die over mensen rijd, sommige "rijden" terug![]()
![]()
was geintje.. hehequote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Nounounou om dat nou meteen te beweren. De enige reden dat dat ding zo vaak gereset wordt is omdat die remote admin tools niet lekker werken. Dan werkt de server nog perfect door alleen kunnen wij slechts ingame nog adminnen. Verder heeft de server de hele week lekker gewerkt, zorgt het voor lage pings, veel BoF!fers en dus veel gezelligheid.
Over de remote admin tools heb ik i3d zojuist een mailtje gestuurd.
Mitch de oplossing of probeer het wellicht morgen eventjes: http://www.bf2cc.com/quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Nounounou om dat nou meteen te beweren. De enige reden dat dat ding zo vaak gereset wordt is omdat die remote admin tools niet lekker werken. Dan werkt de server nog perfect door alleen kunnen wij slechts ingame nog adminnen. Verder heeft de server de hele week lekker gewerkt, zorgt het voor lage pings, veel BoF!fers en dus veel gezelligheid.
Over de remote admin tools heb ik i3d zojuist een mailtje gestuurd.
Ja, sta je daar een tijd te wachten op fighter, komt er een andere gast die je wegduwt waardoor je niet oplet en dan pakt hij die fighter. Na 2x was ik het beu, toen ben ik er gewoon voor gaan staanquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ben jij stojakovic?
Die had het aan de stok met een gastje...
Vanavond leuk gespeeld, jammer van de 2 restarts, maar verder was het wel leuk. 2 goud 1brons en jammer genoeg was tijdens het laatste potje de server net te vroeg gerestart anders had ik weer een mooie plak erbij.
Uiteindelijk nog wat fokkers in mijn squad gehad en dat liep allemaal prima
@Admins: Misschien eens kijken naar BF2CC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |