en die game belooft heel veel!quote:Heb het idee dat het nog wel even kan duren voordat RA 3 verschijnt aangezien niets op de E3 te zien was. Een deel van de oorspronkelijke team is begonnen met een nieuw bedrijf en werkt aan een Star Wars game.
Ik geloof dat er een vloek rust op Star Wars RTS games. Force Commander was een ramp, Galactic Battlegrounds was wat betreft engine en graphics achterhaald (Age of Empire), Rebellion deed het ook niet echt goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:49 schreef Cerbie het volgende:
Maar screenshots zeggen ook niet alles, kijk maar naar de eerste screenshots die van Generals werden gereleased.
en dat kan m'n pc nooit aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop