Het gaat juist om haar mutsquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En zij is ook niet slecht toch?
[quote]
'T is dat we de txt op zijn shirt niet kunnen lezen maar volgens mij staat er:quote:
Mijn shirt is wit (zie eerste foto)quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
'T is dat we de txt op zijn shirt niet kunnen lezen maar volgens mij staat er:
I'm desperate..please take a picture with me
Ik weet waar je werkt. ff een stel knalpotten op je afsturenquote:![]()
Shark
idd...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
die meid op de tweede foto ziet er nou niet echt uit van "God wat zit ik dolgraag bij shark op schoot"
't is wel het best (nou ja, hardst) lopende topic in FOT.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:28 schreef RonaldV het volgende:
No offense aan wie dan ook, maar waarom moet dat spel hier? Omdat er foto's worden gepost?
[/clueless]
Ze kijkt eerder zo van: "Shit ik had tien euro hiervoor moeten vragen in plaats van vijf"quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
die meid op de tweede foto ziet er nou niet echt uit van "God wat zit ik dolgraag bij shark op schoot"
Ben ik ook mee bezigquote:
Zo is datquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
idd...
who cares![]()
![]()
het was wel leuk
sex, druks en rok n roll?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:13 schreef elcastel het volgende:
En over twee uur staat er hier een auto voor te toeteren, omdat ik dan met mijn twee beste vrienden het jaarlijkse decadente uitstapje ga doen, ik geloof dit keer in Alkmaar.
Geen sex, wel drank en een beetje r"n"r.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:36 schreef Shark.Bait het volgende:
sex, druks en rok n roll?
Da's heel mooi. Bier zegt nooit "nee" 14.gifquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:37 schreef elcastel het volgende:
Geen sex, wel drank en een beetje r"n"r.
veel plezier vast danquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:13 schreef elcastel het volgende:
En over twee uur staat er hier een auto voor te toeteren, omdat ik dan met mijn twee beste vrienden het jaarlijkse decadente uitstapje ga doen, ik geloof dit keer in Alkmaar.
kijk je uit. duiken in laag water word afgeraden.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:52 schreef elcastel het volgende:
Gaat lukken mannen, ik duik onder de douche, da's ook belangrijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |