Beetje een gezeur. Je kunt zingen of je kunt het niet. Daar staat sekse echt los van. En mag ik je er verder op wijzen dat minimaal 90% van de mensen in de top 50 niet kunnen zingen, of het nou mannen of vrouwen zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:01 schreef Lu_uK het volgende:
Kunnen we nu verder gaan met: koken/zingen.
Iets waar vrouwen toch echt beter in zouden moeten zijn. Ze hebben jaren achter het aanrecht gestaan. Als je als 5 jarig jongentje in het koor gaat word je uitgelachen.
De topkoks zijn altijd mannen. Ooit een vrouw met een kookshow gezien. Wel eens in een restaurant gegeten met een vrouwelijke kok; nauwelijks.
Zingen: bekijk de top 50 maar.
Vrouwen doen het meestal beter op school, alleen kiezen ze daarna vaker voor een gezin. Ipv verder studeren en/of carriere.En dat is prima. Is veel eer mee te behalen, maar dat is dan weer mijn mening....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:06 schreef Lu_uK het volgende:
Nu ga je waarschijnlijk weer zeggen dat vrouwen de kans niet krijgn in deze mannen wereld. Als je kijkt naar opleidingen is dat tegenwoordig niet waar. Ik zit met even veel meisjes als jongens op school die allemaal precies gelijke kansen krijgen. Toch zijn de jongens beter. Het zou dus moeten betekenen dat als mijn generatie oud is alles in iig nederland gelijk is. Waarom lijkt het er niet op dat dat gaat gebeuren?
ik heb het al gelezenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:07 schreef zoalshetis het volgende:
[edit, neeee
dus jij laat je regelmatig afpijpen door een vent?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:08 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
mannen zijn beter in alles:slotje.
ik zal je de beste tip uit mijn leven geven. nogmaals, focus! dat hebben wij instinctief omdat we dieren moesten vinden en doden.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Beetje een gezeur. Je kunt zingen of je kunt het niet. Daar staat sekse echt los van. En mag ik je er verder op wijzen dat minimaal 90% van de mensen in de top 50 niet kunnen zingen, of het nou mannen of vrouwen zijn?
Genoeg vrouwen met een kookprogramma. En er koken nog altijd meer vrouwen dan mannen. Ze maken er alleen geen carriere van. Ja, lekker boeien....
Dit is echt puur gezeik, excuses hoor, maar meer kan ik er niet van maken...
ik ben het met je eens dat misschien de top 50 niet een hele goeie maatstaaf is maar als je muziek zo over zijn algemeen bekijkt klopt het wel wat ik zeg.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Beetje een gezeur. Je kunt zingen of je kunt het niet. Daar staat sekse echt los van. En mag ik je er verder op wijzen dat minimaal 90% van de mensen in de top 50 niet kunnen zingen, of het nou mannen of vrouwen zijn?
Genoeg vrouwen met een kookprogramma. En er koken nog altijd meer vrouwen dan mannen. Ze maken er alleen geen carriere van. Ja, lekker boeien....
Dit is echt puur gezeik, excuses hoor, maar meer kan ik er niet van maken...
wist ik lol! mijn fout gehehehequote:
Heb je dat zwart op wit?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Vrouwen doen het meestal beter op school, alleen kiezen ze daarna vaker voor een gezin. Ipv verder studeren en/of carriere.En dat is prima. Is veel eer mee te behalen, maar dat is dan weer mijn mening....
Of dat nature of nurture is of een combi kunnen we nog heel lang discussieren. Maar wat betreft het eindresultaat ben ik het wel met je eens.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zal je de beste tip uit mijn leven geven. nogmaals, focus! dat hebben wij instinctief omdat we dieren moesten vinden en doden.
nee, nooitquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
dus jij laat je regelmatig afpijpen door een vent?![]()
Nigella Lawson. En ja, als je die niet wilt kennen, dan ken je die niet. Nogmaals: zingen kun je, of je kunt het niet. Maar goed, ik vind dit echt gezeik, dus.... ik ga hier niet eens meer op in.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:13 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
ik ben het met je eens dat misschien de top 50 niet een hele goeie maatstaaf is maar als je muziek zo over zijn algemeen bekijkt klopt het wel wat ik zeg.
Noem maar een paar kookprogramma's van vrouwen, ik ken er geen een. Laat staan een beroemde kokkin. Toch kan ik zo drie beroemde koks opnoemen. Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat het argument van: ''geen meisjes sport'' niet telt want dan zou kok geen mannen beroep zijn en popster al helemaal niet. Omdat 5 jarigen daar niet voor kiezen.
quote:...Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat het argument van: ''geen meisjes sport'' niet telt want dan zou kok geen mannen beroep zijn en popster al helemaal niet. Omdat 5 jarigen daar niet voor kiezen.
dat is zijn vaardigheden die je kunt leren, geen vaardigheden die je op jonge leeftijd al moet ontwikkelen...quote:
Als mannen graag die "gezellige" baan willen hebben, dan is dat net zo erg, als dat een vrouw die zou willen hebben. Weinig ranzigs aan dus.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:20 schreef zoalshetis het volgende:
weet je. vrouwen kiezen meestal voor een "gezellige" baan. dat is heel erg ranzig, omdat je weet als vrouw dat je daardoor mannen ontwicht en passeert die ook die baan hadden willen hebben.
wij moeten werken om onze mannelijke verplichting na te komen. mannen zijn de personen die onze ontwikkeling hebben mogelijk gemaakt door te experimenteren en te jagen, neushoorns e.d., waar veel eiwitten in zitten die onze hersenen groot genoeg heeft gemaakt voor een mooi rood jurkje van estee lader. dat is niet te kwalificeren als "gezellig"...
of je doet helemaal mee, of je doet half en niet mee.
nee dat betoogde ik juist niet. ik zeg dat er een verschil is tussen man en vrouw, idd al vanaf ons bestaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als mannen graag die "gezellige" baan willen hebben, dan is dat net zo erg, als dat een vrouw die zou willen hebben. Weinig ranzigs aan dus.
Ja, laten we de huidige maatschappij vooral vergelijken met de pre-historie, toen je vrouwen nog aan hun haren naar je grot mocht slepen
Ach, er zijn nou eenmaal ambitieloze banen. Het is aan een ieder ambitieloos persoon om die baan op te vullen, niet?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dat betoogde ik juist niet. ik zeg dat er een verschil is tussen man en vrouw, idd al vanaf ons bestaan.
of je doet wel mee, of niet, that's all.
eenschquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ach, er zijn nou eenmaal ambitieloze banen. Het is aan een ieder ambitieloos persoon om die baan op te vullen, niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |