Echt hartstikke top dat er volgende seizoen zoveel regulars en namen uit het vorige seizoen aanwezig zijn. Ik heb horen zeggen dat er iets groots in de eerste twee uur gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:13 schreef Merkie het volgende:
Klinkt goed. Vertrouwde namen en een goed uitgangspunt ovor het plot.
Ach, zulk soort berichten hoor je zo vaak over 24. Ik zie welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:19 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Echt hartstikke top dat er volgende seizoen zoveel regulars en namen uit het vorige seizoen aanwezig zijn. Ik heb horen zeggen dat er iets groots in de eerste twee uur gaat gebeuren.
Ik heb het gevoel dat één van de bekende namen het derde uur niet zal meemaken![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:19 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Echt hartstikke top dat er volgende seizoen zoveel regulars en namen uit het vorige seizoen aanwezig zijn. Ik heb horen zeggen dat er iets groots in de eerste twee uur gaat gebeuren.
Ik heb het gevoel dat één van de bekende namen het derde uur niet zal meemaken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand of dit klopt of kan kloppen, of dat het gewoon weer IMDb gelul is
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
dat weekje kan er nog wel bij.. maar niet veel meer!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:40 schreef CloudStrife het volgende:
24 begint later:
Dag 5 / uur 1 = zondag 15 januari
Dag 5 / uur 2 = zondag 15 januari
Dag 5 / uur 3 = maandag 16 januari
Dag 5 / uur 4 = maandag 16 januari
Waarom nog een week later? Op die zondag is er een NFL wedstrijd voordat 24 op FOX begint. FOX hoopt zo op nog meer kijkertjes (deden ze vorige jaar ook en dat hielp zo'n NFL wedstrijd)./
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier staat dus 8 en 9 januari. Ik hoop dat de 100ste aflevering iets speciaals gaat worden
Zeker dat met Chappelle ja.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:20 schreef TC03 het volgende:
Op IMDB zag ik een thread over het meest aangrijpende moment van 24. Welke is dat voor jullie?
Ik vind dat met afstand de dood van Chappelle. Die aflevering eindigde ook zo kil en koelbloedig. Jack: "God forgive me." Boem. Daarna zat ik echt van '.'. Erg mooi stukje vond ik dat.
Als goede tweede de dood van Paul in seizoen 4. Hoe Jack dan kijkt![]()
. Ook erg goed.
dat was maar 1x toch?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:45 schreef truSteh het volgende:
[..]
Zeker dat met Chappelle ja.
Vind het ook wel mooi dat als er iemand dood gaat aan het eind van de aflevering, dat het klokje op het eind geluidsloos is zegmaar.
Nee bij het einde van seizoen 2 is het de hartslag van Palmer die na beneden gaat. En nog een aantal maal ook het einde van seizoen 1 is geruisloos.quote:
moet ik toch alles nog maar een keer gaan kijkenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee bij het einde van seizoen 2 is het de hartslag van Palmer die na beneden gaat. En nog een aantal maal ook het einde van seizoen 1 is geruisloos.
"This episode marks the fourth time the ticking clock is not heard on the series. Instead, the sound of a distant train whistle is used to close the episode."quote:Op donderdag 22 september 2005 14:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
moet ik toch alles nog maar een keer gaan kijken
Couldnt agree more...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:09 schreef truSteh het volgende:
Cloe en EdagDie zijn toch zo schatig samen
Edgar vind ik eigenlijk best wel cool
Kan niet meer wachten op het nieuwe seizoen!
*klik*quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:26 schreef CloudStrife het volgende:
TEASER SEIZOEN 5!!!
http://twentyfouronline.com/clips/24S5Promo1.zip
WOOT! OMG!!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |