wehe lijkt me leukere stad als edequote:

Kan je ook zelf maken. Strijkpapier kopen bij HEMA, printer instellen op strijkpapier, printen maarquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
iemand enig idee waar ik een t-shirt waar met grote letters STERF op staat kan bestellen?![]()

quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:21 schreef Camoth het volgende:
[..]
Kan je ook zelf maken. Strijkpapier kopen bij HEMA, printer instellen op strijkpapier, printen maar

Ach...laat je toch gewoon ff maken....bij 1 of ander t-shirt shop...nie zo moeilijk hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
iemand enig idee waar ik een t-shirt waar met grote letters STERF op staat kan bestellen?![]()

Je kunt ermee ook hele leuke "merkkleding" makenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Creatieve uitspatting, here I come!![]()

Beautiful soul van ... McCartnyquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:32 schreef Camoth het volgende:
Ik zoek de naam van artiest en het nummer, weet alleen een stukje tekst:
"I don't want another pretty face, I don't want just anyone to hold, I dont want my love to go to waste, I want you and youre beautyfull so... etc etc"
Iemand?
(heb het al geprobeert in MUZ maar niemand reageert)

is dat niet van et broertje van die blonde uit de backstreet boys?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:32 schreef Camoth het volgende:
Ik zoek de naam van artiest en het nummer, weet alleen een stukje tekst:
"I don't want another pretty face, I don't want just anyone to hold, I dont want my love to go to waste, I want you and youre beautyfull so... etc etc"
Iemand?
(heb het al geprobeert in MUZ maar niemand reageert)

Die stem lijkt er wel een beetje op inderdaadquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
is dat niet van et broertje van die blonde uit de backstreet boys?of niet

Je bent zó lief en zó cool.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:39 schreef Waxxer het volgende:
Zeg even dat ik lief en cool ben, want ik moet zo weer weg...

quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:50 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben nieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.

Ik zag het jaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:50 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben nieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.

http://members.lycos.nl/woutabest/G_Elijstje.txt dieeeeee!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:54 schreef TehRockstar het volgende:
Wat voor lijsje?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |