quote:
Ok, dan is dat tenminste duidelijkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:24 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben een biseksueel, of tenminste, dat denk ik :p

Da's klare taal.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:28 schreef TehRockstar het volgende:
Ok, ik denk het niet, ik ben het.![]()

RRRRELLLEN!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:31 schreef tech het volgende:
[..]
Da's klare taal.
Nou, dan ben je hier toch aan het goede adres?
Slap geouwehoer en divers volk gegarneerd met hier en daar een rel.

Ik kan dat persoonlijk wel waarderen. We zijn alleen niet allemaal mannen. Of we allemaal van de klare taal zijn... Geen idee.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:34 schreef TehRockstar het volgende:
Zo, dus jullie zijn mannen van den klare taal?

Zitten ook genoeg dames tussenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:34 schreef TehRockstar het volgende:
Zo, dus jullie zijn mannen van den klare taal?

We hadden net weer een bi-vacature sinds Jerruh één van de twee walletjes vaarwel heeft gezegd.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:39 schreef TehRockstar het volgende:
Aangezien de dames mij ook wel bevallen.

WAT?! Ik heb wat gemist! Welke van de twee???quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:48 schreef tech het volgende:
[..]
We hadden net weer een bi-vacature sinds Jerruh één van de twee walletjes vaarwel heeft gezegd.

Mjah, zo strak zijn die grenzen natuurlijk niet getrokken als die woorden aangeven...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:51 schreef TehRockstar het volgende:
Hah, hoe kan je ineens niet meer ergens op vallen?

haha ja? Word je daar geil van?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Feboburgers..god wat zijn die geil

Met die kleine zaadjes op het broodje en dat eerst knapperlaagje als je in het vlees bijt?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Feboburgers..god wat zijn die geil

Nee ik word er niet geil van..maar ze zijn het welquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:59 schreef Camoth het volgende:
[..]
haha ja? Word je daar geil van?![]()
Burgerfetish![]()

I guess... De reden tussen de oren weet ik niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:57 schreef TehRockstar het volgende:
Oh, omdat de maatschappij het ze aanpraat dat je perse hetero moet zijn en dat ze daarom maar bi zijn?

Dus jij bent 100% homo? Nog nooit op een meisje/vrouw gevallen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:05 schreef tech het volgende:
[..]
I guess... De reden tussen de oren weet ik niet.

Zoals gezegd: de grenzen zijn niet zo scherp, maar ik noem mezelf wel homo, ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dus jij bent 100% homo? Nog nooit op een meisje/vrouw gevallen?

Geen idee. Waarschijnlijk omdat het geen Hollywoodfilm is of zo?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:30 schreef TehRockstar het volgende:
Het is een film uit 2004? Waarom komtie zo laat hier in de bios.

Gelukkig ben ik kut in Duitsquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:36 schreef Andyvie het volgende:
Het is trouwens best moeilijk om een Duitstalige film te kijken met Engelse ondertitels. Dan gaat er gewoon iets mis in je hoofd omdat je Duits hoort (wat ik wonderbaarlijk goed kan verstaan), je Nederlandse ondertitels verwacht, maar Engelse ziet.

Nederland is zo gericht op Amerika.....maar de film draait al wel hier en daar in Nederland in filmhuizen, vanaf 18 augustus gaat ie volgens mij ook in normale bioscopen draaien.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:37 schreef TehRockstar het volgende:
Nee, maar het is ons buurland. Dan zal het toch wel wat sneller gaan?

Hahaha, ik ook, spreken kan ik het niet goed, maar verstaan gaat erg goed en ik heb maar 3 jaar Duits gehad op de middelbare school. Is dat Wortschatz wat wij uit ons hoofd moesten leren toch nog ergens goed voor geweestquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik kut in Duits

en toen kwam de politie toevallig langsquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:54 schreef DennisMoore het volgende:
Kun je met een ijzerzaagje een simpel fietsslot doorzagen?
Ik ga vanavond een fietswrak 'jatten' dat al maanden met lekke banden in hetzelfde fietsenrek staat..

Volgens mij ben ik de enige die het kijktquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:53 schreef TehRockstar het volgende:
Is iedereen Big Brother aan het kijken ofzo?

Die kan je ook gewoon doorknippen met zo'n oversized schaar maar je kan hem natuurlijk proberen door te zagen zonder al teveel geluid.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:09 schreef DennisMoore het volgende:
Gewoon zo'n simpel beugelslotje, hoe heet dat.
Waarschijnlijk is het sneller om er even in te wroeten met een schroevendraaier.
Overigens ga ik deze kraakwerkzaamheden uitvoeren in de garagebox 10 meter verderop, deur dicht, licht aan.
En als het lukt, en hij is nog niet te verroest, dan spuit ik 'm helemaal geel ofzo. Of roze..

Of open 'stuiteren' of zoiets. Heb ik natuurlijk geen verstand van!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:13 schreef TehRockstar het volgende:
Die kan je ook gewoon doorknippen met zo'n oversized schaar maar je kan hem natuurlijk proberen door te zagen zonder al teveel geluid.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |