abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29617278
quote:
Hierbij wil ik een klacht indienen tegen XXXX XXXXXXX wegens seksuele intimidatie.

Het heeft zo lang geduurd voordat ik dit doorgegeven heb, omdat ik er geen vertrouwen in had dat er door XXXXXX iets aan gedaan zou worden. Dat kwam omdat op het bedrijfsfeest van 26 september 2003 mij iets soort gelijks is overkomen met XXXX XXXXXXX. Ondanks dat dit diverse collega’s gezien hadden en mij vanuit de afdeling P&O meerdere keren is beloofd dat XXXX een brief in zijn dossier zou krijgen, zodat hij gewaarschuwd zou zijn, is dit niet gebeurd.

Uiteindelijk wil ik toch een klacht tegen XXXX XXXXXXX indienen, omdat het voor mij heel moeilijk is om normaal in mijn werk te kunnen functioneren, aangezien ik de hele dag bang ben om XXXX tegen te komen. De spanning is daardoor voor mij heel groot geworden en stel ik dingen als de post halen, kopiëren, naar het toilet gaan of water halen zo lang mogelijk uit.
Never lose the sight of the thrill of sneezing
  zondag 14 augustus 2005 @ 00:39:55 #202
20895 wernert2
Nu met 35% korting.
pi_29617816
Verstoorde arbeidsrelatie?
quote:
Geachte heer xxxxx.

Afgelopen zaterdag xx xxx xx heeft U de spullen van de zaak ingeleverd ( autotelefoon, sleutels ) en deze dag had U moeten werken , van xxx uur tot sluit. Maar U bent uit vrije wil na inleveren van de spullen naar huis gegaan om xx:xx uur d.d. [zelfde dag].

Ook zonder de bedrijfsauto mee te nemen zoals gewoonlijk.

Hieruit trek ik de conclusie dat U met onmiddelijke ingang van xx xxxxxx xxxx vrijwillig ontslag heeft genomen.

Hoogachtend,

xxxx
  zondag 14 augustus 2005 @ 00:54:24 #203
20895 wernert2
Nu met 35% korting.
pi_29618259
quote:
A zegt: [B] ?
B zegt: ja kleintje
A zegt: ik hou van...
B zegt: appeltaart!!!
A zegt: jou
A zegt: weet je dat wel
A zegt: je bent hartverwarmend
B zegt: ik ook van jou kleintje
A zegt: ik kan soms niet geloven dat jij mijn vriendje bent
B zegt: dat heb ik gemerkt vanochtend
B zegt: je hart was errug warm!!
A zegt: lol
A zegt:
A zegt: mn kont ook
A zegt: wat zegt dat dan
B zegt: lekker kacheltje van me
A zegt: brand brand
A zegt: zweet zweet
(knip)
A zegt: ...dat weten we toch wel allebei van elkaar toch toch toch
A zegt: ok?
B schrijft: A zegt: dus ren lennie ren
A zegt: knuffie
A zegt: tot snel he
B zegt: baai lief
A zegt: baaaaiiiI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A zegt: kus kus kus
  Donald Duck held zondag 14 augustus 2005 @ 00:56:07 #204
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_29618303
Wat lief..ik kreeg zelfs een berichtje van iemand die me zei dat ik allerlei persoonlijke documenten deelde
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 14 augustus 2005 @ 01:15:27 #205
3767 Herald
Come get some
pi_29618752
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 00:54 schreef wernert2 het volgende:

A zegt: ik kan soms niet geloven dat jij mijn vriendje bent
B zegt: dat heb ik gemerkt vanochtend
B zegt: je hart was errug warm!!
A zegt: lol
A zegt:
A zegt: mn kont ook
niets zegt meer dan houden van dan anale seks
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  zondag 14 augustus 2005 @ 01:56:05 #206
20895 wernert2
Nu met 35% korting.
pi_29619623
Iemand plannen om Herbalife te verkopen? Hier alvast wat tips... (Valt mee, moet ik bekennen.)
quote:
1. Stal je producten netjes uit zodanig dat ze onmiddellijk zien wat uw WINKEL inhoudt.

2. Spuit de ruimte in met één van ons lekker ruikende parfums… (zodanig dat ze je vragen naar wat het ruikt en zodat je eventueel de parfums kunt verkopen!)

3. En verzorg jezelf met al onze uiterlijke producten zodanig dat jezelf lekker ruikt en in je nopjes bent om de nieuwe klant onmiddellijk vertrouwen te geven, want daar draait het telkens om!!!!(laat rustige zen -muziek spelen voor een aangenaam gevoel)

4. Stal de Basispakketten afzonderlijk uit (in de buurt van waar je zit) met de naam van de programma’s erbij zodanig dat je niet steeds hoeft te verlopen van je plaats en dat je u volop kunt concentreren op de ANALYSE van uw klant…

5. Zorg ervoor dat je de analyse -formulieren , klantenbundels, doktersbrieven vooraf in veelvoud gekopieerd hebt, en leg ze in twee bakjes apart.

6. Zorg ervoor dat je de klantenbestelformulieren (in IBP aanwezig) in veelvoud en een klanten verkoopprijslijst gekopieerd hebt. Dit ook in een afzonderlijk bakjes.

7. Zorg ervoor dat je een carbonpapier (door kalkeer papier) en een rekenmachine bij de hand hebt. (zodanig dat je snel uw rekening kunt maken en een dubbel kan meegeven aan de klant)

8. Zorg ervoor dat je de pillendoosjes en eventueel een shakebeker mee kan geven, dus zet ze eveneens niet te ver weg!!!

9. Maak eventueel een prikbord om “de klant met zijn beste resultaten” op te hangen en te belonen zodanig dat al uw klanten gemotiveerd blijven en VERTEL constant verhalen.

10. Maak van elke klant een foto en een verhaal (dit wordt uw persoonlijk pitchbook!!!!)

11. Zorg dat je een lintmeter, vetmeter, weegschaal en eventueel zuurtegraadmeter (bij de apotheker verkrijgbaar= om herbalifeline overtuigd te kunnen verkopen) bij de hand hebt!!!

12. Schrijf altijd met een dikke zwarte alcoholstift op de buitenkant van de producten hoe ze alles kunnen innemen en vermeld je telefoonnummer nogmaals extra!!!

13. Zet een mandje met staaltjes van Herbalife (body lotion, aloë gel, soepjes en mangodrank) op je bureau.

14. Maak ook zelf staaltjes van de shakes, shampoos , douchecel,…Gebruik uw inspiratie en maak er iets leuks van om kennis te maken met uw volledig gamma.

15. Snijdt onze chocoladerepen in stukjes, laat ze degusteren en laat hen de nootjes eveneens proeven, zo stel je de klanten op hun gemak dat ze nooit honger hoeven te hebben en dat we echt aan alles denken.

16. Geef telkens een brochure mee met alle producten zodanig dat ze thuis rustig nog eens alles kunnen nalezen.

17. Koop eventueel van die kleine plastic bekertjes om de shakes te demonstreren en degusteren (laat altijd een zoete (vanille of choco of cappuccino) of frisse (aardbei of tropische vruchten) proeven!!!) Doe dit met de shake –beker en met eventueel water of ongezoet fruitsap zodanig dat ze zien dat het SNEL EN VOLWAARDIG is!!!!

18. Laat ook de thee in een mooi wijnglas proeven en zeg dat ze geen “kat in een zak” hoeven te kopen maar werkelijk alles mogen uitproberen!

19. Maak afsprakenkaartjes voor de klant en zorg dat je bedrijfje een naam heeft (de onze is xxx) vermeld dan je naam, adres en telnummer op dat kaartje (ik heb een vriendin die dat voor jullie kan maken als dat enigszins nodig is!!!) En laat ze ofwel elke week terugkomen (voor maximum resultaat) of telefoonneer ze telkens!!!
20. Geef je naamkaartjes mee en zeg dat wanneer ze uw kaartjes uitdelen aan serieuze mensen en ze verwijzen u 2 klanten door dat ZIJ recht zullen hebben op 25% (met IBP en OFFICIEEL HE MENSEN)

VEEEEEEEEEEEEEEEL SUCCES: HEB VERTROUWEN IN JEZELF
EN WEET: OEFENING BAART KUNST!!!!!
  zondag 14 augustus 2005 @ 02:00:16 #207
20895 wernert2
Nu met 35% korting.
pi_29619714
Oei, we hebben een beller over herbalife. Geen nood, hier een script.
quote:
KLANTENSCRIPT

Besef heel goed dat alle mensen die U CONTACTEREN ECHT EEN AFSPRAAK WILLEN, hou je aan dit script, wijk er niet van af en je zult zien dat je ongelooflijke resultaten krijgt...
KEEP IT SIMPLE

Standaardopname van de telefoon
Goeie dag, Voedingsadviescentrum xxxx.
(geef uw bedrijf eerst en vooral een NAAM, u wil klasse uitstralen en mensen willen degelijk advies)
Hoe kan ik jou helpen?

MOGELIJKE vraag gesteld door de persoon:
Ik heb hier zo een briefje gevonden over wat gaat dat?
of
Wat is dat en over wat gaat dat?

Excuseer Mr. /Mevr. op dit ogenblik ben ik bezig met een consultatie mag ik u snel enkele vragen stellen.
-mevr./mr. is het voor u persoonlijk?
-Hoeveel kilo ' tjes wenst u te verliezen?
-Wat is uw lengte?
-Hoeveel weegt u momenteel?
-Wat heb je al gedaan?
-Waarom wil je er NU iets aan doen?
-Ben je serieus?
Oké dan heb ik voor een afspraak
Ma tss 14u en 16u
Do tss 10u en 11u

Vraag: sorry maar over wat gaat dat?
Normaal geef je ECHT GEEN VERDERE UITLEG want je bent druk bezig, je blijft vriendelijk en als je voelt dat je echt moet, maar dan dit met uitzondering geef je deze uitleg (HOU STATISTIEKEN BIJ HOE JE HET GEDAAN HEBT)

Wel wij maken een individuele analyse van jou .
Wij gaan kijken wat jouw TEKORTEN (vb.vitaminen, mineralen,eiwitten...)zijn
en wat je lichaam TEVEEL opneemt (zoals koolhydraten, enz...)
Want soms ligt de oorzaak niet altijd bij jou maar door onze combinatie van voeding.
Wij gaan dus op zoek naar de OORZAAK.
Dus kan ik jou een afspraak geven op
Ma tss 14u en 16u
do tss 10u en 11u (en ben je ook bereidt om wekelijks op gratis consultatie te komen,)

Vraag: Hoeveel kost dat?
-Is afhankelijk v/d analyse, ik weet nu aan de telefoon niet wat je tekort komt….
-Uw consultatie = WEKELIJKS EN GRATIS
-Vetmeeting is gratis
-Analyse is gratis

Het zal dus afhankelijk zijn v/d analyse
En wat denk je
Wanneer ben je beschikbaar?
Want er is zonet een klant aangekomen en heb nog 1u de tijd
SUCCES ERMEE !!!!
pi_29619910
KPN is smerig bezig
quote:
xxx, xxx april 2005

Betreft: Voorbereiding klacht

Geachte xxx,

Op xxx xxx april bezocht ik uw organisatie
Mijn telefoon was defect
Door vocht dat 1 der displays buiten werking stelde kon ik de functie niet van buitenaf zien.
Bij aanbieding vroeg ik of de opgeslagen nummers overgezet konden worden
Mij werd aangegeven dat het kon
Bij ontvangst vroeg ik of dat was gebeurd
Daar werd bevestigend op geantwoord
De tijd 16.30 uur
Toen ik reeds vertrokken was bemerkte ik dat de nummers gedeeltelijk waren overgezet
Mogelijkheid om contact op te nemen was er niet
Het was inmiddels 17.00 uur geweest
De volgende ochtend toen ik mij om 08.30 uur vervoegde ten uwer organisatie, werd mij op een erg “knullige” wijze door een medewerker en daarna op een onbehoorlijke wijze door een monteur duidelijk gemaakt dat:”Ik de monteur moet controleren” als hij zijn werk goed heeft gedaan”.
Een poging mijnerzijds om aan te geven dat de monteur door zo’n uitspraak zichzelf een brevet van “onvermogen” gaf werd volstrekt ontkent.
Waar ik steeds vanuit ben gegaan, en helemaal omdat ik maandelijks een servicecontract heb en een relatie van mee dan 12 jaar met KPN, is dat ik moet kunnen vertrouwen dat ik krijg wat ik vraag.
En, als het anders is dat mij dat wordt aangegeven of dat in elk geval excuus wordt aangeboden
Ik kreeg te verstaan dat ik blij mocht zijn dat het gebeurde.
Het kan nooit zo zijn dat de techniek door de consument extra moet worden gecontroleerd.
Een kopie van deze brief zal ik zenden naar uw afdeling klantenreacties

Ik wil u erop wijzen dat indien ik geen bevredigend antwoord krijg ik een of meerder der consumenten rubrieken zal inschakelen
Dit omdat ik het al te makkelijk vind dat KPN, in dit geval het xxx, lukraak verwijst naar de afdeling klantenreacties als zij er niet uit komen of daar verder niets mee willen.
Ik heb tevergeefs 2 uren zitten wachten omdat er geen leidinggevende was
Ik heb toen aangegeven dat ik het schriftelijk afhandel

Ik verneem uw standpunt in deze graag binnen 8 dagen.
In het uiterste geval zal het voor mij betekenen dat ik weliswaar onder protest zal kiezen voor een andere aanbieder. En dat wel nadat deze zaak uitgebreid in de openbaarheid is gebracht
Inmiddels heb ik met de omroepen Tros en de Vara contact gehad en men staat daar niet onwelwillend tegenover.

Hoogachtend

xxx
Manager

[ Bericht 0% gewijzigd door Joeriii op 14-08-2005 02:17:15 ]
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
  zondag 14 augustus 2005 @ 02:15:38 #209
20895 wernert2
Nu met 35% korting.
pi_29619998
Op straat Herballife doorverkopen? Hier de tekst... (pyramidespel-achtig?)
quote:
AANSPREEKTEKST RECRUTERING OP STRAAT

Sorry kan ik even storen,

Ik weet dat ik u even overval, maar u was mij onmiddellijk opgevallen als een zeer ….
“Stralend, dynamisch, mooi, gezond” persoon

Ik ben NAAM+ VOORNAAM en kom uit WOONPLAATS (=vertrouwen)
Ik werk voor een internationaal sterk groeiend bedrijf,
dat momenteel nummer 1 is in de Welness-sector
en door dat ENORME succes, werven wij mensen aan.

Momenteel mogen wij “mooie” mensen selecteren (=reden om op straat te selecteren)om eventueel in team of van thuis uit te werken.

A. Bent u geinteresseerd in een bijverdienste tussen 500 à 1000 EURO of meer
voor maar een gemiddelde van 5 à 7 uur/week te werken?

B. Vindt u van uzelf dat u de ideale kandidaat bent om in deze sector te werken?

KAARTJE AFGEVEN!!!

Momenteel gaan er selectie -avonden door
Ik ben bevriend met de TOPMENSEN van ons bedrijf
Misschien kan ik wel een goed woordje voor je doen als en je er SNEL WIL BIJZIJN.

VEEEEEEEEEL SUCCES
pi_29621291
Ja, VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL SUCCES!!!
pi_29621984
quote:
HOW TO MAKE YOUR WIFE HAPPY ?ACCORDING TO ISLAM

BEAUTIFUL RECEPTION

After returning from work, school, travel, or whatever has separated you:
• Begin with a good greeting.
• Start with Assalamau 'Aliaykum and a smile. Salam is a sunnah and a du'aa for her as well.
• Shake her hand and leave bad news for later!
SWEET SPEECH AND ENCHANTING INVITATIONS
• Choose words that are positive and avoid negative ones.
• Give her your attention when you speak of she speaks.
Speak with clarity and repeat words if necessary until she understands.
• Call her with the nice names that she likes, e.g. my sweet-heart, honey, saaliha, etc.

FRIENDLINESS AND RECREATION

• Spend time talking together.
• Spread to her goods news.
• Remember your good memories together.

GAMES AND DISTRACTIONS

• Joking around & having a sense of humor.
• Playing and competing with each other in sports or whatever.
• Taking her to watch permissible (halal) types of entertainment.
• Avoiding prohibited (haram) things in your choices of entertainment.

ASSISTANCE IN THE HOUSEHOLD

• Doing what you as an individual can/like to do that helps out, especially if she is sick or tired.
• The most important thing is making it obvious that he appreciates her hard work.

CONSULTATION (SHURAH)

• Specifically in family matters.
• Giving her the feeling that her opinion is important to you.
• Studying her opinion carefully.
• Be willing to change an opinion for hers if it is better.
• Thanking her for helping him with her opinions.

VISITING OTHERS

• Choosing well raised people to build relations with. There is a great reward in visiting relatives and pious people. (Not in wasting time while visiting!)
• Pay attention to ensure Islamic manners during visits.
• Not forcing her to visit whom she does not feel comfortable with.

CONDUCT DURING TRAVEL

• Offer a warm farewell and good advice.
• Ask her to pray for him.
• Ask pious relatives and friends to take care of the family in your absence.
• Give her enough money for what she might need.
• Try to stay in touch with her whether by phone, e-mail, letters, etc..
• Return as soon as possible.
• Bring her a gift!
• Avoid returning at an unexpected time or at night.
• Take her with you if possible.

FINANCIAL SUPPORT

• The husband needs to be generous within his financial capabilities. He should not be a miser with his money (nor wasteful).
• He gets rewards for all what he spends on her sustenance even for a small piece of bread that he feeds her by his hand (hadeeth).
• He is strongly encouraged to give to her before she asks him.
SMELLING GOOD AND PHYSICAL BEAUTIFICATION
• Following the Sunnah in removing hair from the groin and underarms.
• Always being clean and neat.
• Put on perfume for her.

INTERCOURSE

• It is obligatory to do it habitually if you have no excuse (sickness, etc.)
• Start with "Bismillah" and the authentic du'a.
• Enter into her in the proper place only (not the anus).
• Begin with foreplay including words of love.
• Continue until you have satisfied her desire.
• Relax and joke around afterwards.
• Avoid intercourse during the monthly period because it haram
• Do what you can to avoid damaging her level of Hiyaa (shyness and modesty) such as taking your clothes together instead of asking her to do it first while you looking on.
• Avoid positions during intercourse that may harm her such as putting pressure on her chest and blocking her breath, especially if you are heavy.
• Choose suitable times for intercourse and be considerate as sometimes she maybe sick or exhausted.

GUARDING PRIVACY

Avoid disclosing private information such as bedroom secrets, her personal problems and other private matters.

AIDING IN THE OBEDIENCE TO ALLAH

• Wake her up in the last third of the night to pray "Qiyam-ul-Layl" (extra prayer done at night with long sujood and ruku'ua).
• Teach her what you know of the Qur'an and its tafseer.
• Teach her "Dhikr" (ways to remember Allah by the example of the prophet) in the morning and evening.
• Encourage her to spend money for the sake of Allah such as in a charity sale.
• Take her to Hajj and Umrah when you can afford to do so.

SHOWING RESPECT FOR HER FAMILY AND FRIENDS

• Take her to visit her family and relatives, especially her parents.
• Invite them to visit her and welcome them.
• Give them presents on special occasions.
• Help them when needed with money, effort, etc..
• Keep good relations with her family after her death if she dies first. Also in this case the husband is encouraged to follow the Sunnah and keep giving what she used to give in her life to her friends and family.

(ISLAMIC) TRAINING & ADMONITION

This includes:
• The basics of Islam
• Her duties and rights
• Reading and writing
• Encouraging her to attend lessons and halaqahs
• Islamic rules (ahkam) related to women
• Buying Islamic books and tapes for the home library

ADMIRABLE JEALOUSY

• Ensure she is wearing proper Hijab before leaving house.
• Restrict free mixing with non-mahram men.
• Avoiding excess jealousy.
Examples of this are:
1- Analyzing every word and sentence she says and overloading her speech by meanings that she did not mean
2- Preventing her from going out of the house when the reasons are just.
3- Preventing her from answering the phone.

PATIENCE AND MILDNESS

• Problems are expected in every marriage so this is normal. What is wrong is excessive responses and magnifying problems until a marital breakdown.
• Anger should be shown when she exceeds the boundaries of Allah SWT, by delaying prayers, backbiting, watching prohibited scenes on TV, etc..
• Forgive the mistakes she does to you.

CORRECTING HER MISTAKES

• First, implicit and explicit advice several times.
• Then by turning your back to her in bed (displaying your feelings). Note that this does not include leaving the bedroom to another room, leaving the house to another place, or not talking with her.
• The last solution is lightly hitting (when allowable) her. In this case, the husband should consider the following:
o He should know that Sunnah is to avoid beating as the Prophet PBUH never beat a woman or a servant.
o He should do it only in extreme cases of disobedience, e.g. refusing intercourse without cause frequently, constantly not praying on time, leaving the house for long periods of time without permission nor refusing to tell him where she had been, etc..
o It should not be done except after having turned from her bed and discussing the matter with her as mentioned in Qur'an .
o He should not hit her hard injuring her, or hit her on her face or on sensitive parts of her body.
o He should avoid shaming her such as by hitting her with a shoe, etc.

PARDONING AND APPROPRIATE CENSURE

• Accounting her only for larger mistakes.
• Forgive mistakes done to him but account her for mistakes done in Allah's rights, e.g. delaying prayers, etc..
• Remember all the good she does whenever she makes a mistake.
• Remember that all humans err so try to find excuses for her such as maybe she is tired, sad, having her monthly cycle or that her commitment to Islam is growing.
• Avoid attacking her for the bad cooking of the food as the Prophet PBUH never blamed any of his wives for this. If he likes the food, he eats and if he doesn't then he does not eat and does not comment.
• Before declaring her to be in error, try other indirect approaches that are more subtle than direct accusations
• Escape from using insults and words that may hurt her feelings.
• When it becomes necessary to discuss a problem wait until you have privacy from others.
• Waiting until the anger has subsided a bit can help to keep a control on your words.
The following is a summary of the book "How to make your wife happy
Ik ren nú naar de winkel om een burqa aan te schaffen!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Mwanatabu op 14-08-2005 08:52:42 ]
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_29624566
quote:
Dagboek van een vrouw:

Dinsdag 10 december 2003

Ik zag Roy maar hij deed nogal raar. Ik was die middag gaan shoppen met de meiden dus ik dacht dat het daar aan zou liggen..
In het café was het zo druk dat ik op hem aandrong om ergens anders heen te gaan waar we beter zouden kunnen praten. Hij lette niet erg op en was nogal afgeleid dus daarom vroeg ik hem erna of we misschien ergens konden gaan eten.

Tijdens het etentje leek Roy zichzelf helemaal niet: hij lachte amper en hij leek helemaal geen aandacht aan me te schenken wat ik ook zei.
Nu wist ik bij mezelf dat er iets mis was. Hij bracht me thuis en ik vroeg me af of hij wilde blijven. Hij leek even te aarzelen maar kwam daarna toch.

Ik vroeg hem wat er aan de hand maar hij schudde even zijn hoofd en keek daarna weer naar de televisie.
Na 10 minuten stilte vertelde ik hem dat ik maar ging slapen, ik sloeg een arm om hem heen en vertelde hem dat ik zielsveel van hem hield.
Hij zuchtte even en grinnikte maar een beetje. Hij kwam me niet achterna. Toch kwam hij een tijdje later wel.

Ik was verrast toen hij ook echt met me wilde vrijen.
Toch leek hij er niet helemaal bij. Op dat moment ging ik twijfelen
aan mezelf en dacht dat hij me kwijt wilde en dat hij misschien een ander had of zo.
Ik heb mezelf maar in slaap gehuild.

Dagboek van een man:

Dinsdag 10 december 2003

PSV verloren. Toch geneukt!!!
  zondag 14 augustus 2005 @ 12:22:39 #213
20895 wernert2
Nu met 35% korting.
pi_29624765
SALES DROID alert
quote:
Geachte heer xxx,

Het is mij een genoegen u hierbij een aanbieding te doen toekomen voor de netwerkkoppeling tussen uw hoofdkantoor aan de Delflandlaan en het rekencentrum van xxxx xxxxxx [bekend it bedrijf] aan de xxxxxxweg in Amsterdam.

Gevraagde dienst
De xxxx heeft [bedrijf] gevraagd om een aanbieding te maken voor het realiseren van een 1 Gb/s verbinding tussen de locaties Delflaandlaan xx van De xxxx en de xxxxxxweg van xxxx xxxxxx.

Het aanbod betreft een transparante ethernet koppeling tussen genoemde locaties. Het kan gezien worden als een verlenging van het LAN aan de Delflandlaan naar de xxxxxxweg. Het plaatsen van een router is niet strikt noodzakelijk. Het nadeel van het niet toepassen van een router is, dat het geheel zich gedraagt als één netwerk (één broadcast domein) waarbij de ip adressen van de systemen op ... [enz enz]
Slordig.
  zondag 14 augustus 2005 @ 12:29:59 #214
20895 wernert2
Nu met 35% korting.
pi_29624916
"Klantjes helpen en veel verkopen maaaaaaaaaar vooral kalmte bewaren."
quote:
DAGINDELING

Poetsen (grond en toog en eventueel spiegels en inkomdeur en eventueel afwas als er is)
Brievenbus leegmaken.
Lichten aandoen.
Winkel open om 10.00 u (openen langs de winkel en ALARM AFZETTEN)
Rekjes buiten zetten.
Radio aan.
Computer opstarten en XXX openen op de juiste dag (die geeft hij automatisch)
Blazers opzetten
Klantjes helpen en veel verkopen maaaaaaaaaar vooral kalmte bewaren.
’s Avonds winkel afsluiten
Rekjes binnen zetten.
Blazers afzetten.
Bancontact dagafsluiting.
Kassa opmaken en afsluiten.
Radio uit.
Lichten uitdoen.
ALARM OPZETTEN (en rappekes buiten gaan) en deur op dubbel slot
pi_29624953
OMFG, dit is echt erg. Op dit moment zijn de bestanden die ik zie allemaal niet te downloaden (meer bronnen nodig...), maar dat is niet zo gek aangezien het zondag is en de meeste zakelijke pc's dus uit zullen staan.
Maar ik zie contracten van werknemers, een waarschuwing aan één bepaalde werknemer, drie documenten verderop een ontslagbrief aan diezelfde werknemer (waarschuwing heeft niet echt gewerkt dus ), maandstaten, salarisgegevens, alles....
Kan hier geen wet tegen ingevoerd worden?
  zondag 14 augustus 2005 @ 12:43:45 #216
20895 wernert2
Nu met 35% korting.
pi_29625214
@Ralpje:

Wat je tegenkomt kan best 'pittig' zijn, en zeker niet geschikt voor plaatsing hier. Zo kwam ik grafsteen- en uitvaartteksten tegen... Da's niet meer grappig, en daar gaat dit topic over, dat is gewoon pijnlijk.

Maar ja, een PC is nou eenmaal geen koffiezetter. Je moet het wel een beetje kennen om het te kunnen. (Of dat zo zou moeten zijn, is een andere discussie.)

[ Bericht 28% gewijzigd door wernert2 op 14-08-2005 13:15:16 (edit) ]
pi_29625493
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 12:13 schreef CasB het volgende:

[..]
.
  zondag 14 augustus 2005 @ 13:03:17 #218
20895 wernert2
Nu met 35% korting.
pi_29625586
Wrom sow je n normaale zin tiepe,das egt nie snel.
quote:
A zegt: ma wa bedoel je met da [vrouw] beetje raar doet tege [man c]
B zegt: ahh het gaat toch zoveel uit enzo
B zegt: nou dan vind ik dat ze hem heel erg onder druk zet
A zegt: hoebedoel je onder druk
A zegt: da moet je iss ffkes uitlegge
B zegt: nou laatste keer dat [man c] het uitmaakte had ze gezeg dat ze misschien wel zou springen, ze was gelijk tegen iedereen aan het zeggen dat het een klootzak was, zette allemaal teksten in dr naam enzo
A zegt: das egt neij sow
B zegt: echt wel
A zegt: wat heeft ze in dr naam geset dan
B zegt: Ik ben vrijgezel, ik bied me aan, wie pakt me, ik heb zin!
B zegt: nou dat was een uurtje erna enzo
B zegt: alleen maar om [man c] te kwetsen
A zegt: jah ik heb etnog noooit gelese
B zegt: ik wel
B zegt: ben toen ook boos op dr geworden
A zegt: en tege mij heeft ze nooooit gesegd da tie een klootzak was
A zegt: en stel da ze da gedaan heeft dan is da tog elke mongools eerste reactie
B zegt: hmm tegen mij wel
B zegt: jawel....maar soms vind ik dat ze hem niet dingen zelf uit laat maken
B zegt: en dat is jammer, [man c] is niet zo snel, dus dan ga je al snel voor hem beslissen maar dat is niet zo handig
A zegt: da is tie dan tog zelf voor bij
B zegt: maar begrijp me niet verkeerd hoor, vind het echt een topwijf
A zegt: haha jahh da gelooofk owk wel haha want da is et owk
B zegt: en ze ziet er niet verkeerd uit, perfecte combi
A zegt: sjonge jonge
A zegt: pikkie
B zegt: kutje
A zegt: volges mij ben jij een egte vent
A zegt: hee we doen wel een beetje normal he
  Donald Duck held zondag 14 augustus 2005 @ 13:07:49 #219
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_29625698
leuk, al die inkomende zoekopdrachten tonen. Allemaal fokkertjes
Is Limewire dan echt zo'n beperkt klein netwerk, of worden lokale (Nederland in dit geval) gebruikers op een centrale server gegooid?
Er komen trouwens ook heel wat rare zoekopdrachten voorbij, wat bezielt sommige mensen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_29625948
Overigens zoek ik nu met Shareaza en daar werkt het ook mee....
al moet ik wel heel lang wachten voordat ik iets binnen krijg
  zondag 14 augustus 2005 @ 13:21:40 #221
20895 wernert2
Nu met 35% korting.
pi_29626039
Even een tip:in de limewire client is in te stellen welke soorten bestanden je wil delen. Al is het schoonhouden van je shared dir de beste oplossing...
pi_29626184
Wat ik niet snap is het nou zo moeilijk bij limewire in te stellen wat je wel en niet deelt? Ik gebruik geen limewire dus heb geen idee.
Of zet dat prog gelijk je hele pc open ofzo.

Het eerste wat ik altijd doe bij p2p progs, is alles dichtgooien. Op een map na, waar films/series inzitten.
  zondag 14 augustus 2005 @ 13:35:06 #223
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29626481
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 15:37 schreef TheDon1985 het volgende:

[..]

Ik kwam net een hele reeks betogen e.d. tegen, m.b.t. een opleiding in strafrecht. Het zal je advocaat maar zijn straks .
post eens
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 14 augustus 2005 @ 13:38:27 #224
20895 wernert2
Nu met 35% korting.
pi_29626595
Soms is 'n gevonden bestandje te mooi om waar te zijn...

Interne brief aan directie bedrijf xxx
quote:
(...)Zoals jullie weten is ons bedrijf xxx onlangs met een groot milieuprobleem geconfronteerd. De regionale pers heeft hierover al een aantal artikelen geplaatst, waarop wij nog niet officieel hebben gereageerd. Ook zijn er nog een aantal nieuwe artikelen in voorbereiding met mogelijk nieuw belastend materiaal.

Omdat het bedrijf ook dicht naast een woonwijk ligt, en we niet alleen te maken hebben met de pers, moeten we ervoor zorgen dat we deze pers voor zijn, voordat de schade aan de reputatie van xxx groter wordt. (...)
..om na wat verder browsen te zien dat het om een opdracht van school gaat.
pi_29626600
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 13:26 schreef MissX het volgende:
Wat ik niet snap is het nou zo moeilijk bij limewire in te stellen wat je wel en niet deelt? Ik gebruik geen limewire dus heb geen idee.
Of zet dat prog gelijk je hele pc open ofzo.

Het eerste wat ik altijd doe bij p2p progs, is alles dichtgooien. Op een map na, waar films/series inzitten.
de standaard instellingen zijn 'alles delen' denk ik, als je bij de installatie gewoon steeds op volgende klikt, zoals bijna iedereen altijd doet, deel je gewoon je hele schijf...
... en dat de mensen liever zoenen, dan dat ze vechten op 't journaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')