quote:Mijn wereld storten in
Toen ik jou zag staan met een ander
Je keek me aan en zei:Het stelt niks voor
Maar ik wist wel beter
Hoe kon je dat nou doen
Ik was helemaal weg van je
Je doet me zoveel pijn
Wis je maar hoeveel..
ik kreeg een brief met daarin:
lieve schat ik hou van jou!
Ik kreeg tranen in me ogen
Ik wist niet wat ik zag
Ik kon het maar niet geloven
Jij die dat zei..
Tegen mij
Ik hou van jou
Wist je maar hoeveel ik ook van jou
Dan piepte je nu wel anders
Lieve schat ik mis je zo
Kom bij me trg ik hou van jou
quote:Jammer hè,
Volgende keer beter.
jammer dat Elke niet zoveel liet zienquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:07 schreef m0nk-E het volgende:
MUhahah, "leuk" filmpje gevonden bij "Bestandenoverzicht van host".![]()
Ik deel het met jullie;
http://www.megaupload.com/?d=38LB3HKN
Let op, niet voor jeugdige kijkers !![]()
Inderdaad, had leuker geweestquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:08 schreef Herald het volgende:
[..]
jammer dat Elke niet zoveel liet zien![]()
Ben te goed voor deze wereldquote:Hey Metske! Misschien, is het niet zo handig om je inlognamen en wachtwoorden op je pc te zetten, en dan te delen op Limewire. 't Is maar een tip.
'7yo'quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:37 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
check in limewire bij het tabblad overzicht (monitor) ook eens de inkomende zoekopdrachten.
wel grappig om te zien op welke trefwoorden mensen zoeken.
Kinderachtig zeg, alleen maar omdat ie 1x een brandstofluik van een 747(!) open heeft laten staan krijgt ie maar een goed! En z'n moeder had hem nog wel een PSP beloofd als ie een uitstekend had!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:08 schreef kikoooooo het volgende:
31 januari ’04
Zevenhoven.
Geachte heer Huissain,
Bij dezen wilde ik bezwaar maken tegen het feit dat ik als eindbeoordeling goed heb staan .
Waarom dit bezwaar? Omdat mijn functioneren binnen de tankdienst als uitstekend is
Beoordeeld door H .Hogebirk maar omdat ik eenmaal het brandstofluik van een 747 open
heb laten staan, wat hierna gemeld is door de trekker chauffeur die dit constateerde bij zijn
vaste controlerende ronde onder het vliegtuig voor vertrek(dubbel check).
Dit heeft plaats gevonden in maart 2003 en ik heb mijn beoordelingsgesprek op 24 Januari
2004 gehad, tussentijds heeft niemand mij hierover aangesproken en dus ook niet verteld dat
dit zeer zwaar zou wegen bij mijn beoordeling.
Door het zeer zwaar laten wegen van dit feit woorden de extra inspanningen die ik voor de
tankdienst maak in een keer “weggegooid” en wordt het wel erg moeilijk om deze inspanningen die ik graag doe, te blijven leveren.
Hoogachtend,
R M Kwakkenbos 31704
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |