abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29582043
Oke, net zat ik dus in de msn van een of andere Miranda
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:36:45 #102
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_29582298
Lol geniaal topic

Maar je schrikt er van, hoe dom sommige mensen met wachtwoorden omgaan. Ik zie wachtwoorden van Neckermann, de consumentenbond, MSN, Wehkamp, Wannadoo, KPN, Otto, Telepoint enz.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:42:07 #103
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_29582389
quote:
Lekker kamperen op het veersemeer!!................ 8 tot en met 9 augustus !!!!!!!!!!!!

Mijn broertje en ik houden een feest , we vertrekken in de middag met twee boten en daarmee varen we naar het veersemeer waar we gaan kijken op welk eiland we gaan overnachten.. We gaan slapen in een grote tent. Als we daar zijn gaan we daar een beetje lol maken.. In de avond is daar dus geen licht.. dus neem daarom je zaklamp mee.. in het donker gaan we waarschijnlijk wel het bos in om iets leuks te doen.

Ik hoop dat je zin hebt om te komen. Beschouw dit niet als een kinderfeestje ofsoow..

wie er allemaal mee gaan:

1. Jesse en mandy
2. sharon ..
3. manuela..
4. ahmed..
5. tirza..
6. rik..
7. zoe..
8. evan..
9. elvin..
10. tom..
11. bas..
12. anthony..
13. hannah..

Wat je mee moet nemen (erg belangrijk) :

1. Mobiel
2. Slaapspullen
3. Luchtbed
4. Zaklamp
5. Zwemspullen
6. EEN CADEAUTJE!!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:58:19 #104
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_29582650
2 telefoon gespreken

1e gesprek

Kevin = Alufix 5 min
Eyup is zijn eigen 5 min

Kevin:
Goedemorgen Alufix alluminium producten, afdeling klantenservice met Kevin van der Vorst

Eyup:
Goedemorgen met Eyup Yildiz uit Breda. Ik had een vraagje over het leveren van bepaalde alluminium platen want ik zou daar graag de prijs van willen weten van bepaalde afmetingen.

Kevin:
Dat kan ik pak er even de prijslijsten bij.
Welke afmeting(en) had u in gedachten?

Eyup:
Platen van 5 bij 2 meter en platen van 2 bij 2 meter.

Kevin:
De plaat van 5 bij 2 meter:
Productcode : 0765 prijs: ¤ 25,99 per stuk
De plaat van 2 bij 2 meter:
Productcode : 0325 prijs: ¤ 11.95 per stuk

Eyup:
Dat zou ik graag 2 van ieder willen bestellen.

Kevin:
Dat kan, dan noteer ik het gelijk en zet ik het in de computer.
Wat was uw naam?

Eyup:
Eyup Yildiz
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:02:17 #105
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_29582730
quote:
Noem me geen vriendin als je weet dat je me haat ….Noem me geen vriendin als je over me praat….Je weet dat je me kwetst maar ik ben niet te breken….Mijn ego is te hard, ik zal me altijd wreken….Ik dacht dat ik je kon vertrouwen zonder enkel wantrouwen….Mijn gevoel is diepe haat….Je bent geen vriendin….Maar een bitch die over me praat….
Xxx esly
pi_29582812
quote:
Geachte mevrouw koolwijk, Datum 15-03-2005

Ik heb een brief gemaakt voor u om te vertellen wat ik gedaan heb om werk te zoeken.
Ik heb donderdag een sollicitatie gesprek gehad bij de shouby fashion, een kleding winkel op het winkelcentrum van elderveld.
Ik heb zaterdag avond daar een telefoon van gehad dat ik het niet geworden ben.

Ik heb vrijdag een sollicitatiebrief gehaald bij de jumbo. Die heb ik zaterdag ingevuld en ingeleverd bij de jumbo.

Dinsdag heb ik een telefoontje gekregen van revellidatie centrum klimmendaal in arnhem gehad voor een sollicitatie gesprek. Volgende week woensdag 23 maart heb ik de sollicitatie gesprek op klimmendaal.

Ik heb ook nog post gekregen van verzorgingshuizen dat mijn open sollicitatie brief in aandacht is en dat ik nog bericht krijg.

Ik heb ook gereageerd op de vacature die ik van u hebt gekregen van de thuiszorg. Ik heb er nog geen bericht van gehad.

U vroeg of ik een sollicitatie brief er bij wilde doen. Ik heb de brief erbij gedaan.

Ik hoop van u een bericht te krijgen van de brief die ik stuur en voor een volgende afspraak als ik nog geen werk heb.

Vriendelijke groeten

Saskia vis
pi_29582819
quote:
Dear Diary,

Ik voel me de laatste dagen niet echt geweldig, de toestand met Tim en Evelien is niet echt fijn. Het is echt nooit mijn bedoeling geweest om voor twijfels te zorgen bij Evelien, absoluut niet, want ik wil gewoon dat Tim gelukkig is, ook al maakt mij dat nog steeds ongelukkig, ergens wil ik gewoon terug bij Tim zijn, daar terug mee bellen, en daar terug mee kunnen praten zoals we vroeger deden, gewoon een knuffel zou zo veel betekenen, maar ik weet dat dat niet kan, en daar leg ik mij bij neer, ook al is dat niet gemakkelijk, ik moet me er volledig overzetten. Ook al begrijp ik Evelien, dat ze het verleden niet kan vergeten, ten op zichtte van mij komt ze echt ondankbaar over, ze heeft een pracht van haar vriendje en toch is ze niet gelukkig, dat vind ik echt wel erg… Maar ja iedereen maakt over andere dingen problemen. Maar ik hoop gewoon dat Tim gelukkig is, dat is echt het enige wat ik wil. Ik hoop alleen dat ik alles snel kan vergeten… In september begint er voor mij een nieuw hoofdstuk in mijn leven, en dat wil ik beginnen zonder verdriet en zonder ongelukkig te zijn.
Voor de rest heb ik vandaag niet veel gedaan, gewoon thuis gezeten en genoten van het zonnetje…

Hugs and kisses

Ellen
pi_29582830
quote:
Beste dagboek.

Vandaag was het een zware dag.
Want ik moest naar school.
En ik kwam de pesters weer tegen.
Maar gelukkig heb ik nog vrienden
En na school gingen we altijd naar het snoepwinkeltje.
Maar vandaag was het druk.
En toen we aan de beurt waren zei de verkoper
Dat een ander was.
En ik ging naar buiten.
Mijn vrienden pikte dit niet.
Want hij maakte een racistische opmerking.
Daarom gingen we staken.
En nu komt bij het snoepwinkeltje niemand.
En dit zal niet lang meer duren denk ik.
Maar dat was niet het ergste.
Want dat gebeurde bij de toneelclub
Want toen waren de jongens er weer.
Die pesten mij altijd.
Maar er is een jongen die het ergste is.
Hij heet dave en zegt altijd
BV dat murat stinkt en dat soort dingen.
Dat vind ik niet leuk.
Maar dit ga ik niet tegen mijn vrienden vertellen.
Dave zegt ook dat turkies niet bij de toneelclub horen.
Ik wil dat dit racisme stopt.
Dit was het ongeveer.
Gr. Murat
pi_29582835
quote:
het verhaal van de mooie mongool die de grootste fout in zijn leven maakte

er was eens een Nederlander. Hij heette Jorn. Hij was super erg verliefd op de liefde van zijn leven. De mooie Melanie Declercq… op een dag word een hele goeie vriend van hem 18 jaar..
de avond begint super mooi, het bier vloeit rijkelijk, en al snel is Jorn een beetje bezopen… hij heeft een hele gezellige avond, maar hij eindigt in een hel… in een paar seconde verpest een hele goeie vriendin zijn leven, door hem een zuigzoen in ze nek te geven.. in 1 keer stort zijn leven in, zijn super avond is verpest… hij kan nog aan 1 ding denken… hoe gaat hij dit verbergen… en al gauw weet hij… dat lukt nie… vroeg of laat pakt ze me dr op, en ben k dr kwijt…
en gelijk… de volgende keer dat hij haar spreekt word hij gepakt.. en hij is de lul… zijn wereld stort in.. maar hij heeft een doel in zijn leven… hij moet en zal de Belgische schone terug krijgen, en heeft daar alles voor over!!
Maar om terug te gaan naar hoe t kwam:
T meisje zit al een poosje naast hem, als ze ziet dat op een andere bank, een jongen een zuigzoen krijgt van een meisje… zij denkt dat Jorn dat ook wel leuk vin, terwijl ze weet dat hij een vriendin heb, zet ze hem tog.. maar aangezien Jorn niet helemaal nuchter is (kutexcuus), maar zijn reactievermogen is niet al te snel. Als hij doorheeft wat er gebeurd, is het al te laat… een vieze rooie tyfusplek zit dr in zijn nek… op het moment zelf, heeft hij de ernst ervan niet door… hij denkt: ’t was maar een korte, dus zal niet zo erg zijn’, maar de volgende ochtend, als hij voor de spiegel staat, schrikt hij zich kapot… een grote rooie plek in zijn nek, en hij weet… dit kan het einde van zijn mooie leven betekenen..
En dat gebeurd ook…
De eerste avond nadat hij gedumpt is, leest hij eerst al Melanie’s berichtjes in zijn telefoon, maar in plaats er blij van te worden, word hij alleen maar heel verdrietig en bang… bang dat ze zichzelf wat aan doet, en verdrietig dat alle mooie planne:’ khoop echt dat ik heel erg oud mag worden bij en met jou! Dat wil ik echt! Kwil een leuk huisje met een engeltje van een kind en jou! Ik hou van je mijn liefje!’ en hij voelde zich verschrikkelijk… hij bedacht ineens, dat hij waarschijnlijk niet de enige was, die nu in een bedje lag te huilen, maar daar, in Sleidinge, zijn lieve schat hetzelfde doormaakte.
Hij werd helemaal gek, niks maakte meer uit, was aant trainen, en hoopte, hoopte vurig dat hij een bal op ze kop zou krijgen, en alles lekker kon vergeten.. bijna was dat ook gebeurd, maar hij bedacht zich op het laatst, en ving de bal, 20 cm voor ze hoofd.
Hij kan zijn Melanie niet zo makkelijk opgeven, hij moet en zal dr terug krijgen, voor elke traan die ze om hem gelaten heeft, krijgt ze 5 lachen terug!! Voor elke druppel haat, krijgt ze een kus terug!
Maar zover is het niet… Jorn zal eerst haar vertrouwen, en liefde terug moete winnen, en dat is echt niet makkelijk, dat weet hij ook… maar het gaat hem lukken… en het liefst zo snel mogelijk!! Hij vind het vreselijk dat zijn lieve schat zoveel pijn heeft door hem.. hetgene wat hij altijd probeerde te voorkomen, zijn liefste pijn doen, zelfs in zo’n simpel iets heeft hij keihard gefaald…

Dit is wat ik je nog wilde zeggen liefje, en weet dat ik er echt heel erg mee zit dat ik jou kwijt ben, en dat ik je pijn heb gedaan!!
K hou eg super veel van je, mijn allerliefste!!
En ik hoop dat we deze klotetijd, ooit samen achter ons kunnen laten…
Hele dikke kus, en de dikste knuffel die je ooit heb gehad!!
Jorn
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:26:52 #110
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_29583143
Ik kan niet wachten om thuis Limewire aan te zetten. Klassetopic dit!
Ik heb al een boek.
pi_29583243
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 15:24 schreef Timmai het volgende:
ik zat dus net in de girorekening van een of andere swans die ruim ¤ 538 rood staat
heb z'n tan-codes niet, dus zou er niets mee kunnen, maar wel slordig als je die info zo laat slingeren zeg...
... en dat de mensen liever zoenen, dan dat ze vechten op 't journaal
pi_29583311
zoek op "wachtwoord"
♥ K, N, R en F ♥
pi_29583518
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 16:39 schreef Sc0rPi0n het volgende:
zoek op "wachtwoord"
niet normaal he...

kan je de naam van het topic misschien aanpassen trouwens? die brieven zijn wel leuk, maar de foto's en wachtwoorden ook, en het is vooral LimeWire wat de klok slaat geloof ik... maar d'r wat leuks van...
quote:
xxxx
xxxx
xxxx

Amsterdam, 27 maart 2004

SSL Healthcare Nederland N.V.
xxxx
xxxx

Betreft: Verzoek om condoomsamples.

Geachte heer/mevrouw,

Als leerling van een 6 VWO klas zit ik in het examenjaar. In dit jaar is een verplicht onderdeel het profielwerkstuk. Dit werkstuk houdt in dat een leerling in een al dan niet schriftelijke presentie zijn kunnen en vaardigheden toont die hij in de afgelopen zes jaar heeft opgedaan. Bovendien is een belangrijk onderdeel van dit werkstuk een praktisch onderzoek.
Met het einde van het jaar in zicht wil ik mijn profielwerkstuk schrijven over condooms. Mijn plan is zowel te onderzoeken of verschillende soorten condooms, zoals smaken, kleuren en vormen onderling duidelijke verschillen tonen in kwaliteit, als de invloed van zonlicht /schaduw, en extreme hitte/koude op de rekbaarheid van de verschillende condooms te onderzoeken. Op mijn school is alles aanwezig voor een dergelijk onderzoek, zoals gewichten en stellages op de condooms na.
Nu is mijn vraag dus of het mogelijk zou zijn om voor mijn onderzoek samples van verschillende soorten condooms, bij voorkeur in viervoud in verband met de te onderzoeken omstandigheden, te kunnen ontvangen?

Bij voorbaat dank,

Caspar X
zou het werken?? ga het ook eens proberen denk ik, scheelt een boel duiten!
pi_29583549
Moet je met limewire eens op "curriculum vitae" zoeken.
pi_29583888
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 16:39 schreef Sc0rPi0n het volgende:
zoek op "wachtwoord"
Probeer ook eens 'account number'

[ Bericht 18% gewijzigd door TheDon1985 op 12-08-2005 17:22:07 ]
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:19:33 #116
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_29583948
Een paar sinterklaas-gedichten voor Henny en Eva!
quote:
Lieve Henny,

Je wordt beheerst door erotische reflexen

Alles draait bij jou om seksen

Sluit daarom nu maar snel de luxaflexen

Hier heb je iets om lekker mee te relaxen
quote:
Lieve Eva,

Je doet aan roken en aan zuipen,
Het liefst leefde je in drankkuipen!

Maar als jij dan dronken bent
Zie je d’r uit als een krent

Maar daar heb ik wat op bedacht
Want ja… als jij je weer eens doodlacht

Ben je wel mooi
Maar toch is’t een klotezooi

Want ja je heb geen leuke dingen
Dus voor jou geen achtervolgingen

Van lekkere gasten
Want die lopen op échte chicks te wachten!

Maar ik zal je ff meehelpen
Hier een paar dingen voor in je oorschelpen

Ook al is sinterklaas uit het land
En de kerstman net geland

Nu maar hopen dat je het allemaal accepteert
Dan voel ik me ook weer vereerd

En nu een hele dikke kus
Voor mijn grote dinosaurus

Kusjes!!
pi_29584033
Neeeh!

Gewoon mensen die prachtige excell bestanden maken met bedrijven en sites en daarachter hun wachtwoorden, klantgegevens etc.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:29:23 #118
116883 m0nk-E
digital monkey.
pi_29584087
Zoek op @hotmail.com en je krijgt lekkere msn gesprekjes van BrEeZah-sletjes

Prachtig topic trouwens
pwned.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:30:38 #119
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_29584108
Hoezo bericht Limewire soms dat hij meer bronnen nodig heeft, terwijl bij andere bestanden die zelfs groter dat niet wrodt bericht.
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
pi_29584175
Eurocard Nr. 5404 9020 xxxx xxx
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:41:54 #121
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_29584289
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 16:54 schreef Roellio het volgende:
Moet je met limewire eens op "curriculum vitae" zoeken.
Zo komt Stichting Brein dus ook aan naw-gegevens... ze zijn alleen zo dom dat ze het zelf nieteens kunnen, dus dan maar laten doen.
pi_29584358
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 15:24 schreef Timmai het volgende:
der account is geblokkeerd, welke debiel kan er geen copie past doen??!!
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_29584414
wat een topic, net limewire opgestart en al aardig wat leuke dingen tegen gekomen
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:57:57 #124
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_29584576
Zoeken op ex vriendin levert best wel wat naaktfoto's op btw.

[ Bericht 5% gewijzigd door DemonRage op 12-08-2005 18:07:42 ]
pi_29584800
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 17:48 schreef Deviant1nl het volgende:
wat een topic, net limewire opgestart en al aardig wat leuke dingen tegen gekomen
posten die hap!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')