abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29532975
quote:
Betreft:uw vraag over het verweer van mijn ontslag bij <knip>
Ik zal u een zo duidelijk mogelijk beeld geven van mijn situatie.

Na een zeer onstuimige relatie van zeven jaar die veel van mijn zelfvertrouwen
Heeft gekost heb ik besloten om daar op 14 december 2003 een eind aan te maken.
We woonden samen in <knip>. Ik had nog een appartement in Alkmaar
Waar ik in tijden van heftige ruzie naar toe kon gaan.In december was dat voor goed
Ik was er helemaal stuk van en heb mij meteen ziek gemeld ik was overal helemaal klaar mee.
Ik had mij in mei 2003 al gemeld bij de kredietbank dat ik hulp nodig had ook had ik een
Maatschappelijk werker van het riag ingeschakeld.Op die instanties had ik goede hoop
En heb mijn bedrijfsarts van mijn privé probleem verteld. Dat is de heer <knip>
In Alkmaar.Mijn financiele situatie werd steeds slechter omdat ik niet bij machte was om er
Wat aan te doen dat leidde tot ernstige concentratie problemen op het werk.
Van af januari tot en met mijn ontslag was het een periode van ziek zijn beter worden.

Toen ik na een jaar hoorde dat ik geen hulp van de gemeentelijke krediet bank kon verwachten
Had ik het helemaal gehad ik had immers veel te hogen kosten. De reden was dat ik een eigen
Huis heb die ik wel op 100% hypotheek heb staan en geen overwaarde in verband met aangekocht
In 2003.Mijn werk gever had ik ook verteld van mijn problemen maar die kan daar niks mee
Ik was als ik er niet was een gat in de planning.In juli.2004 kwam mijn baas en bedrijfslijder
Mij vertellen dat ze mijn ontslag hadden aangezegd bij de advokaat.
Ik zat in de ziekte wet en zat er weer helemaal door heen.Ik maakte er geen probleem over
Omdat ik ook zo iets had van dat kan er ook nog wel bij.En begreep hun punt.

Ik heb zelf een paar jaar een eigen bedrijf gehad en het is erg hinderlijk als je op iemand rekent
En hij komt niet op dagen om welke reden dan ook.

Ik heb wel een advokaat genomen om mijn belangen te behartigen op advies van
Maar goed het vertrouwen van hun in mij was helemaal verstoord.En kon hun ook niks
Beloven. Er zat geen schot in de zaak het werd alleen maar erger.

Na een vakantie periode die ik mezelf gaf door leuke dingen doen leuke mensen ontmoeten.
Heb ik mezelf opgepakt en ben naar diverse uitzendbureau’s gegaan.
En heb uit de krant weer gesolliciteerd bij <knip> waar ik op 04-10/004
Kan beginnen als hovenier.

Hierbij hoop ik u voldoende een beeld gegeven te hebben van het hoe en waarom
Mijn post adres is <knip>. Met vriendelijke groet
pi_29538473
quote:
hey lief meisje van mij alles goe? Met mij wel ik ben weer een beetje verliefd denk ik op mijn zonnetje X hij is egt heel leuk wat vin jij allen nu ik die verhalen over X heb gehoord ben ik gelijk bang dat hij dat ook bij mij gaat doen maar ik ben niet zo als X ik ga dan niet huilen maar ik trap dat mooie koppie van hem helemaal de pleures in maja. Ik vin het egt leuk dat jij mijn vriendje bent :-) :-) :-) :-) :-) maar dat had ik al uitgelegt in het schrift maja :-) ik hoop dat jij nog heel lang met X heb zelfs als ik dan met X krijg hahahahah :-) dan zijn we samen verliefd maja ik hed eigenlijk niks meer te lullen :-( :-( -:( :-( oja :-) ik weet al wat kom je in de vakantie bij mij slapen voor heel de week :-) :-) :-) :-) maar daar hebben we het nog wel even over ik ga nu eerst even die brief aan jou latenn lezen nou meisje ik hou van je voor de egt egt waar en ik wil je als vriendin niet meer kwijt xxxxxxxxxxxxje vriendinnetje X

[ Bericht 3% gewijzigd door TheDon1985 op 10-08-2005 14:04:33 ]
pi_29548874
Mijn god!! Het is echt erg!
pi_29549044
Beste Pa en Ma 04-07-2003

Naar jullie laatste in mijn ogen erg onredelijke brief heb ik naar een tijdje besloten om toch maar zelf,zoals gebruikelijk de eerste stap in de goede richting te zetten.
Tenslotte komen de kinderen naar de ouders en niet andersom toch ??
Dat ik dit doe komt echter mede door Diana die al vanaf begin af aan heeft gezegd dat ik gerust (alleen) kon gaan.
Maar omdat ik het absoluut niet terecht vond, dat bijna alles op Diana werd geschoven en
maar een deel op mij (zie jullie laatste brief) heb ik dat tot op heden geweigerd.
Naar onze en met name mijn mening zijn er meer mensen in de fout gegaan.

- Ik wil echter het volgende voorstellen;

- We hebben naar mijn idee allemaal fouten gemaakt. Discussie hierover heeft geen
enkele zin omdat onze meningen (blijven) verschillen.
Ik wil dan ook absoluut over wat er allemaal gebeurd zou zijn niet meer praten.

- Diana komt (voorlopig) niet mee. Reden daarvoor moge duidelijk zijn.
Op dit punt moeten we maar zien wat de toekomst brengt.

Jullie zullen wel begrijpen dat het laatste geen makkelijk besluit is voor ons.
Maar het is helaas gewoon niet anders.
Ik hoop echter wel dat jullie akkoord kunnen gaan met deze voorstellen.
Als ik binnen een week niks van jullie hoor ga ik ervan uit dat dit ook zo is.
In dat geval zie je me wel een keer aankomen.

Marcel
pi_29550260
Papa,

Ik zeg het maar per brief want om het gewoon te zeggen kan niet meer want ze zt ewr de hele tijd bij. Gaat ze ook nog eens naar huis of.;…… echt helamaal nooit meer. En als ik wat zeg er over dan is het meteen ach!!! Jah wat nou ach!! Je moet het eens serieus opvatten wat LISA EN IK ZEGGEN !!!!! maar dat doe je absoluut niet daar kan ik echt boos over worden. Dan maakt het me nog niet eens uit dat ze er is maar hoe jij bezig bent bah bah bah. Ik wou dat ik ouder was zodat ik nu op mezelff kon gaan wonen. Had ik ook geen last van jou en van Kevin.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lisa en ik worden helemaal moe van hem hij is een verwens blaag en krijgt allees wat hij hebben wil en we zijn nopoit een seconde alleen als ik binnenkort kots weet je waar het aan ligt gvd!!!!!!!!!!!!ik ga wel op mijn eigen kameer wonen heb je ook geen last meer van mij en kun je lekker samen met joke en KEVIN verder gaan ! gvd! gvd
pi_29550524
hallo,
omdat wij jarig zijn geweest geven we een feestje,
dat mag plaats nemen op 19 augustus van 19.30 tot 23.30,
bij Jessica ,
xxxxxxx straat 9 in wehl
we hoeven geen kado's
maar in plaats daarvan vragen wij entree geld (7.50 euro)
we hopen dat je komt.
Wil je aub iets van je laten horen zodat we weten dat je dit mailtje hebt
ontvangen en zou je dan gelijk even willen zeggen of je kan dank je wel.

Groetjes,
Xenia en Jessica

donderdag 11 augustus 2005 @ 00:50:05 #57
111387 Lukaso
bloemen houden van mensen
pi_29550898
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:19 schreef Hilzillah het volgende:
Papa,
<knip>
kansloos

waar vind je dit soort mensen irl eigenlijk?

[ Bericht 2% gewijzigd door Lukaso op 11-08-2005 01:40:54 ]
pi_29551049
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:50 schreef Lukaso het volgende:

[..]

kansloos

waar vind je dit soort mensen eigenlijk?
Verzin een paar steekwoorden (help, dagboek, vertrouwelijk, geachte, bezwaarschrift enz) en ga zoeken op Lime wire
pi_29551236
quote:
mijn verhaal....

ik ga nu een verhaal vertellen over mijn leven.
ik ga dat vertellen omdat ik me soms heel slecht voel....
de ene keer legt het aan mezelf.
de andre keer omdat ik ruzie heb..
dan zeggen ze dat ik een stom raar kind ben.
dat zeggen ze iedere keer weer op nieuw.
dan ga je het zelf geloven.
je accepteert jezelf dan niet meer.
je gaat denken over de dood.
je gaat twijfelen aan jezelf.
als het dan weer goed gaat krijg je weer een probleem van vroeger te horen.
dan krijg je daar weer ruzie om.
en als je waarheid vertel vinden ze je raar.
of ze zeggen dat je aandacht te kort komt.

ik heb dingen gedaan waar ik spijt van heb.
goede en slechte dingen.
ik heb veel dingen waarvan ik dacht dat het goed was.
en dingen die goed waren vond ik fout.

als ik ruzie heb laat ik er eerst niks van merken.
ik ga stil in een hoekje van me kamer zitten.
en krop alles op....
ik ga snijden in me armen omdat ik dan boos op mezelf ben.
en als ik bloed zie voel ik me een stuk beter.
dan weet ik weer dat ik leef.
maar van een vriendin heb ik gehoord dat als je gaat schrijven,
dat het dan ook weg gaat.
je schrijft dan over wat je voelt wat je denkt en wat je doet.
daarom vertel ik nu dit verhaal.
meschien vind je er niks van,
maar mij helpt het in ieder geval.
toen ik hier mee begon viel er om de 5 seconden een traan.
nu is het al minder.
niet meer zo erg.
als ik dit jou verhaal laat lezen,
vraag ik je het om niet door te sturen of lullen.
want ik vertel het in vertrouwen.
als je dit dan weer doorlult voel ik me nog slechter.
dat heb ik al vaker gehad.

ik denk dat de meeste dingen aan mezelf leggen.
ik ben niet goed genoeg voor anderen.
en al helemaal niet voor mezelf.
ik heb het gevoel dat ik anderen pijn doe.
of ik vind dat ik ze te weinig aandacht geef.
en als in dat laatste geval is ga ik ze heel erg achter na lopen.
daar krijg ik dan weer ruzie door.
dus eigenlijk ligt alles aan mezelf.
de anderen zijn alemaal perfect behalve ik.
of ik ga ze verwennen ik betaal alles voor ze ik doe wat ze aan me vragen.
dus als ze zeggen oprotten ga ik soms ook echt ergens anders zitten.
en als ze vragen wil je iets voor me over typen durf ik geen nee te zeggen.
of als ze vragen mag ik dat even van je overschrijven ook niet.

maar nu ik dit verhaal schrijf denk ik toch;
waarom doe ik mezelf geen pijn dan heeft niemand er last van behalve ik.
maar diep van binnen wil ik het niet meer....
maar toch ook weer wel...
ik ben aan het twijfellen wat ik moet doen...

ik heb een paar 'vriendinnen'van chatten.
met hun kan ik alles bespreken wat ik voel...
zei hebben namelijk het zelfde als mij...
zei snappen alles...
dat is wel handig want als ik bij me ouders aan kom van"uhmmm uhm mama ik snij in me armen"
dan brengen ze me gelijk naar een pychiator ofzo iets...
maar nu heb ik alles een beetje verteld en het gaat al een stuk beter dus..
ik ga een andre keer verder schrijven..
hehehe

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2005 01:03:52 ]
pi_29557537
quote:
Hallo Allemaal,
Hallo ik ben Toer Visser en ik schrijf nu een gedicht zonder zo’n rood dingetje eronder zien!!!
Hallo het is nu vrijdag 19 maart 2004 en het was dus en ik moet nu ff
Spongebob sqaurpoants zien ja sorry dit is het ENIGE foutje in dit gedicht is dat goed??? (vast wel!)
OKEE ik ga nu dag Toer Visser!!!
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_29557639
Entreegeld voor je verjaardag las ik ergens. Kansloos
Hoi.
pi_29558113
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 12:34 schreef pekel het volgende:
Entreegeld voor je verjaardag las ik ergens. Kansloos
hehe, achja.. je kan ook gewoon geld vragen voor je feestje
pi_29558880
quote:
Lieve Edwin.
Praten over sex maakt de sex meestal niet beter. Je kunt er onzeker door worden omdat je denkt dat je dingen fout doet. De druk (faalangst) wordt dan groter en de zin minder. Daarom schrijf ik het op. Ik zou het fijn vinden als je me terugschrijft.

Aanraking:
Ik vind het lekker als je zachtjes aan me zit. Als je met je vingers door mijn haar gaat en over mijn huid kriebelt. Als je me aandacht geeft zonder daar iets mee te willen bereiken. Ik vind het fijn als je mijn borsten streelt zonder mijn tepels aan te raken. Als je direct naar mijn tepels grijpt dan voel ik me net een knoppenmachine. Ik krijg dan het idee dat je mijn borsten helemaal niet mooi of lekker vindt en dat het je er alleen maar om gaat mij geil te krijgen (zodat we kunnen neuken?) Zo ook met mijn kut. Als je er (toevallig) zachtjes overheen kriebelt (venusheuvel, ook met broek aan) dan plaag je me en daar word ik opgewonden van. Dan geef ik geluidjes van genot en word ik langzaamaan als was in jouw handen. Als je er naar grijpt of direct bovenop zit of mij neerlegt en op de spot gaat likken dan verzet mijn lichaam zich omdat ze zich geïsoleerd voelt: ja daaaag, ik ben weg. Of: hallo zeg, ik ben geen pop, ik ben een nog te ontdekken eiland! Ik twijfel eraan of je mijn kut eigenlijk wel lekker en mooi vindt. Door die twijfels word ik onzeker en opstandig.

Gebiedsverkenning:
Mijn lijf bestaat niet uit maar 3 erogene zones (mond, kut en tieten). Ik heb meer gevoelige plekjes en die kunnen overal zitten, ze verplaatsen zich ook wel eens, dan hier dan daar. Een gevoelige plek wordt ongevoelig van veel aanraking! Als je lange tijd op dezelfde plek wrijft dan gaat het zelfs pijn doen. Op sommige plekken ben jij nog nooit geweest en dat vind ik jammer en begrijp ik niet zo goed. Wil je me nou leren kennen of niet? Wil je mij kunnen verstaan zonder woorden of hou je gewoon meer van simpel recht toe recht aan? Wanneer ik zou merken dat jij mij wilt ontdekken, verwennen en dat je me mooi vindt, dan ben ik ontspannen en kan ik me overgeven. Als ik merk dat je er de tijd voor wilt nemen dan weet ik dat je het echt meent met me.

Neuken:
Met gewoon neuken kom ik niet klaar. Ik kan er wel heel erg van genieten, zelfs zo veel dat het net is alsof ik klaarkom als jij klaarkomt. Als je me zou vingeren tijdens het neuken kunnen we wel samen komen. Het is wel moeilijk, want dan kunnen we niet al te wild neuken. Het lekkerst is dan achterlangs als we allebei op onze zij liggen. Als het niet lukt is het niet erg. Als ik maar merk dat je me wilt geven wat je zelf ook ontvangt.

Likken:
Langzaam likken is lekker. Je kunt alles likken. Alleen kut likken is te eenzijdig.
... en dat de mensen liever zoenen, dan dat ze vechten op 't journaal
pi_29559235
of deze dan:
quote:
haaiiiJ lieverd

haaiJ ik wou even zeggen dat ik het erg leuk vond die ene keer :$ ik weet dat jij een vriendin hebt maar toch wil ik het proberen vind je dat erg moppie?:$ ik weet dat jij niet wilt en dat heb je al tegen mij gezegt omdat je vriendin er is he maarja geen probleem schatje ik wacht wel tot het uit is tussen jullie want ik vind je egt zoo mooie jongen en ik heb ook gehoord van jona dat je iets over mij zei ??? ik vond het leuk je hebben leren kennen hoopp dat het snel uit gaat tussen jou en je vriendin want ja nu weet je wat ik voor jou voel en wil graag dat jij ook zoiets voor mij voelt?:$:$ anders zorg ik wel dat het uit gaat tussen jullie tweeén haha nee grapje zo ben ik niet mop hou van je 4 ever ik denk dat ik nu echt verliefd op jou ben geworden sinds ik je heb leren kennen en als je ook iets voor mij voelt wil je dat dan aub tege mij zeggen je weet waar ik woon he lieverd hou van je:$(l) ik kom je morge wel ophale van school oke gaan we daarna wel naar de huis van dana als je wilt schatje om 4 uur toch? maiil me terug als je wilt komen(en nix te doen hebt natuurlijk bij dana thuis kan je alles doen he dat weet je:P:P haar ouders zijn dan weg weetje daarom wil ik zo grag dat jij komt:d plz??
o ja ik heb je ook een foto van mijzelf gestuurd lOph-yOewW darlinG never wanna lose you
... en dat de mensen liever zoenen, dan dat ze vechten op 't journaal
pi_29559649
quote:
Er is een tijdje geleden.. een moslima die heel vroeg begint met werken.
Ze gaat dus 's morgens vroeg naar de metro voor naar het werk te gaan.
Ze is daar helemaal alleen op de tram aan het wachten totdat ze 2 mannen zag aankomen.
Het meisje begon bang te worden en ze reciteerde een vers uit de Koran.
Na een tijdje kwam de tram aan en ging ze werken.

Toen ze 's avonds thuis kwam was haar man het nieuws aan het kijken op tv.
Ze spraken over 2 mannen die een meisje hadden verkracht in de metro en ze toonden de foto's van de verkrachters die opgepakt waren door de politie.
Het meisje schrok, het waren de mannen die ze vanmorgen had gezien.
Ze gaat naar de politiebureau en vraagt of ze de verdachte mag spreken.
Ze gaat naar binnen en vraagt: ik heb jullie gezien deze morgen heel vroeg in de metro, waarom hebben jullie mij niets aangedaan ik was helemaal alleen.
Een van de mannen antw.: hoe konden we je iets aandoen?
Je was niet alleen, er waren 2 sterke mannen naast je.
Toen begreep ze dat de soerah haar gered heeft.
pi_29559827
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:20 schreef TheDon1985 het volgende:

Er is een tijdje geleden.. een moslima die heel vroeg begint met werken.
Grappig inderdaad!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 14:42:28 #67
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_29560035
Hallo Tiny

Ik heb nog even nagedacht over de fietsen bergplaats, wij hadden afgesproken dat ik de fietsen s’morgens zou buiten zetten en naderhand weer terugzetten eventueel dat de eigenaar van een fiets er zijn huisnummer opplakte, ik denk dat wij het makkelijker kunnen oplossen.

Ik schrijf de bewoners van te voren een briefje en hang 2 dagen van te voren nog iets beneden op de deuren s.c. prikboard.

Ik stel het volgende voor, ik zorg dat mijn auto de avond van te voren en misschien ook de auto van Meulenberg, buiten staan dan veeg ik zelf de autoparkeerplaatsen van Meulenberg en van mij schoon, dan hoeft dit niet meer te gebeuren, de bewoners kunnen dan zelf de fietsen op deze plaats stallen ( ook de avond van te voren) en naderhand ook zelf weer terugzetten op de hun bestemde plaatsen en ook met hun doeken erover (anders moet je alles onthouden van wie is wat)
Mij lijkt dit de beste oplossing.

Denk er eens over na, hoor ik niets voor dinsdag dan vermeld ik dit zo in een brief één week van te voren.
Gr Jean
Ik ben lelijk.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 14:43:34 #68
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_29560056
H. B. Middag
Berkenhof 31
7681 HL VROOMSHOOP

Tele 2 Nederland bv.
t.a.v. Afdeling afmeldingen mobiel
Postbus 70041
9704 AA GRONINGEN

Vroomshoop, 30 maart 2005

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij verzoek ik u het abonnement van tele2 mobiel voor het nummer 06BLIEBBLIEB te beeïndigen wegens het zoek raken van mijn mobiele telefoon.

Hoogachtend,

H. B. Middag
Ik ben lelijk.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 14:44:19 #69
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_29560063
Lieverdjes !!! vr 29 juli ‘05

Oh, nu zitte julli al in t warme Italië , s nie eerlijk !! En mij ma achterlate Katrien, da doe je nie hè … Maja, di is wa je wou dus.. En k weet da jullie je SUPER gaan amusere, hoop da je nie te bruin wordt, andrs ben ik weer de enige bleekscheet volgnd jaar en da is nie fijn hoor =p .. Hopelijk is t vliege meegevalle, ma da zal wel he, of heb je kaat 3x moete reanimere, sa? Zal toch nie zo erg zijn he.
Ja weetje, k ga jullie nie teveel lastig valle, da jullie direct kunne geniete van die 10 daagjes pure fun. Hopelijk is ze nu wel wa liever voor je Sa [nog liever? Da kan eig toch bijna nie he mn sjattieboellie] En ondertusse da jullie weg zijn ga ik hier ma werke zkr , en as ze me nie nodig hebbe hopelijk lekker zonne [Ktrien, vroeg opstaan he, andrs kan je nie mee na zee =p Wie nie op is om9u… PECH he Sa!] Katrien? Ga je me toch een beetje misse? Gelukkig heb k je nog wel kunne zien voor je vertrok, andrs was t zkr n maand da k je nie zag, hmm da zou k nie aankunne hoor !! Tja, en Sa, k moet me mss toch wel verontschuldige voor mn gedrag donderdag, but hey, that’s just us ! Je zal me toch zo moete neme hoor, wnt denk ma nie da k je sjattie zoma alleen voor jou ga late ! Daarvoor zie k dr veel te graag Ma echt bedankt hoor Ktrien, da we EINDELIJK die geweldig goeie film [the notebook] gezien hebbe, had nooit verwacht da k n hele film zou moete janke Ma das meestal wel, as ze zo goed ovr n film spreke, da je dr veel te veel vn verwacht (en natuurlijk moeste we ons inhoude he, dr zat een vreemde jonge in de kamer.. haha, ja hoor, Sandro, as je n beetje te traag was, da ben jij Grapje Schat !!]
Khoop da k nie heel die pagina ZO moet volzevere, wnt dan ben k zkr da jullie gestopt zijn mt leze, ma je weet t he sjattieboellie , t beste komt altijd op t laatste, al kan je al rade wat r staat zkr.. hehe.. Bwa, dan ga k ma stilleks stoppe met schrijve hoor, mss da k morge fzo nog wa schrijf, k zie wel. Kzal wel moete doordoen wnt je vertrekt zondag al bij je thuis dus.. Wel vroeg gaan slape he! Wnt twas vroeg opstaan zkr, ma jullie hebbe nu genoeg tijd om te luiere en uit te ruste … Oke, di is dan deel 1 (ALS er morge nog n deel komt teminste)
Amuseer jullie nog heel goed , ma dar twijfel ik nie aan. Beetje braaf zijn, en dan bedoel k geen ruzie make =p. Geniet rvan da jullie zolang same zijn, wnt as jullie trug thuis kome, is t al weer bijna school (k weet da k je dr nie aan mag herinnere katrien, ma daarom moet je nu dubbel zoveel plezier make he ) Voor die gekke Sa natuurlijk nie, ma die moet dan wel gaan werke dus heeft hij lekker ff PECH … Muhahaha… pech pech peeeeeeeeeeeeccch !
Kaat, k verwacht je kaartje he (nee, s nie waar hoor, en je moet echt wete da k nie boos ben voor da van bivak, echt echt echt nie ! )
Claeys Fleur [die kleine met die kleine voete he chinese… k weet t nie meer katrien, help mij!] Palisstraat 15, 3900 Overpelt.. En k zie da mn blad vol is.. oei oei oei, dan ga je toch zkr 2 pagina’s moete afprinte hoor!
en uh, goed voor je digitale zorge he, da k die mooie ’tjes kan bewondere achteraf !! Dan kan k mn collectie van Katrien uitbreide [kheb egt veel foto’s van je, kwee nie hoe da komt, veel van in Londe wrs.. Missing London & the beautiful time with you !!!! Ma dar moet jij nu nie aan denke, t zonnige Italië wacht op jou !!] Heb je trouwes je koffer ope gekrege? Je ziet da voor elk probleem n oplossing bestaat he
Oke, nu ben k echt door! Tot morge mss, ondertusse kunne jullie alvast de omgeving mss ontdekke? Love you both Laat je iets wete as jullie trug zijn? Kan k je kome bespringe [ Ma nu wor k toch ff helemaal histerisch ! Janne is de hele tijd op msn aant kome,en met haar denderende nick, k word r gek van!]
De groetjes aan de rest in dat grote huis, en geniete vn t privé-zwembad hé !
Zie je graag mn allerliefste Sjattieboellie, en je weet da k altijd mn best zal blijve doen je nooit te verlieze, nie zoas Stef, wat wij hebbe gaat veel dieper

Veel liefs
FLEURTJE
Ik ben lelijk.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 14:47:36 #70
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_29560117
Wat een kut brief die laatste. Vol met smilies enzo.
Ik ben lelijk.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 14:48:16 #71
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29560133
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_29560245
11 juli begin van de vakantie

ik stond om kwart voor twaalf op ging daarna middag eten
en daarna voor de tv luieren en toen gecomputerd en toen heeeel laat naar bed gegaan.

12 juli………………………

ik stond alweer laat p en toen ben ik gaan middageten en met Roanne naar de stad gegaan als eerste de fiets geparkeerd en toen kruimels gekocht en drop even later gekocht en toen heb ik noch een heel leuk truitje gekocht bij de h&m toen rond half 5 kwamen Lotte, Hetty en Mirte en toen hebben we afgesproken wanner we met zijn vieren op vakantie gaan. Toen hebben we gecomputerd en toen hebben we als avond eten pasta gegeten met kip en broccoli gegeten

13 juli ……………………..

ong. half elf opgestaan en toen middag eten erna en toen ff buiten gespeeld en toen achter de computer in deze dagboek geschreven

leuk
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_29560268
quote:
Hi, dit wordt als ik het vol kan houden een dagboekje.
Het is nu 30 september en ik ben 9 weken zwanger van ons kindje
Gisteren hebben we een echo laten maken, want vorige keer ging het goed mis helaas.
Ik voel me wel beter dan de vorige zwangerschap maar toen zat ik ook in een vreselijke
dip. Of dat meegespeeld heeft zal niemand je kunnen vertellen.
Gisteren was een spannende dag ik had daarvoor erge nachtmerrie’s en nu voel ik me ook weer rot maar dat zijn de hormonen zullen we zeggen.
S’avonds dan ben ik meestal misselijk en geuren zijn drie vier keer zo erg.
Ze zijn nu de spruiten aan het oogsten maar die stinken nu zo erg , dat als we er langs rijden krijg ik zón brok in mijn keel.Blleeeehhh.
Ohhh en ik heb het koud zo nu en dan .
Dat is wel lekker van een dagboekje kan je lekker klagen.
Gisteren bonje met Marcel en nu irriteer ik mij ook, we hebben het nog niet uitgepraat
Maar hij zal ook zeker niet beginnen. Daar moet ik mee komen en daar ben ik heel slecht
In want de discussie verlies ik toch. En hij gaat vooral geen rekening houden met mijn gevoelens, Nu ik toch aan het razen ben, hij zegt wel dat hij het gevoel krijg alsof ik hem controleer of in zijn nek hijgt. Ik krijg het gevoel dat hij mij soms wil veranderen en als ik straks echt naar zijn staatje alles doe, dan ben ik niet leuk meer.
Nou ik ben nu erg gefrustreerd en heb al dagen weer geen seks daar wordt ik ook kriegel van .
WAAROM steekt hij daar nu es energie in. Uiteindelijk moet ik weer .
Zo is het soms niet leuk meer hij is een ontvanger maar soms wil je ook wel es leuk ontvangen worden. Nou, weer genoeg gezeurd. Ik weet nog niet wat ik ga doen maar de boosheid kruipt weer omhoog.
Ik wil genieten van de zwangerschap en niet mij constant verdedigen en zoals ik al vaker zeg hij moet niet alles zo persoonlijk opvatten.

En nu ben ik verdrietig dus ik stop met schrijven, morgen nieuwe kanse nieuwe ronde.

XXX Bar
Er zit een knop op je TV
Jailbait Gallery
pi_29560411
quote:
Beste Jan,

Plop, Plop daar gaat een golfbal.
Tegen het hoofd van de pieten bal
dan springt de bal
op de dal.

Wegooi piet zei: waar
zal mijn golf stok
zijn? Iemand is niet
goed bij zijn kop
Tok, tok, tok, een ene jan zei: bij de klok!

Jan zit samen te gokken met gokpiet, gokpiet zei: moet je niet naar tietenmansje?
Jan schrok op, mijn sex avondje Jan riep:
In het mandje is er nog een kansje
quote:
Op je verlang lijstje staat winkelen.
En je hoort thuis een telefoon rinkelen.
Je doet het graag met je vriendinnen.
Daarna ga je een potje korfbal winnen.
Toen zag je de mooiste lipgloss in de vitrine.
En een chocolade letter in de kantine.
Toen dacht sint:
Als je het volgende korfbalpotje wint,
Dan krijgt ze die twee dingen en dan kun je een liedje zingen.

Groetjes sint en piet
sinterklaas yay
Er zit een knop op je TV
Jailbait Gallery
pi_29560475
quote:
De flits

De roddels

- Erik is raar
- Maxima’s baby is dik
- Inge de Bruin is op Willem Alexander
- De mensen op de wereld zijn eigelijk allemaal gek
uhh ja?
Er zit een knop op je TV
Jailbait Gallery
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')