Tja die cover is vrij matig idd... Persoonlijk vind ik die paarse van WOW nog het mooist!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:22 schreef Yngwie het volgende:
Quote van de site:
"Nadat alle stemmen geteld zijn en de top 3 duidelijk is, kiezen wij hier bij PU de winnaar. We willen tenslotte zelf ook nog wat te zeggen hebben over wie die vette next gen thuis krijgt."
Oftewel, eigenlijk is heel dat stemmen maar grote bullsh*t aangezien de crew van PU bepaalt wie er wint. Vriendjespolitiek iemand?
P.S. Ook het stemmen is volgens mij een redelijk eind doorgestoken kaart. met 88,3% en ruim 5200 stemmen op deze cover? Laat me niet lachen! Kan niet, het is misschien niet de slechtste cover, maar bij lange na niet de beste. Succes Roy, maar bij dit soort prijsvragen ben ik bang, dat je weinig kans maakt :/ Nee, dan vind ik de prijsvragen van FOK!games een stuk beter(Wordt daar misschien binnenkort ook een next-gen console weggegeven? *grin*)
Smells like cheating to me!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:31 schreef Morthill het volgende:
Roy, je wordt geowned afbeelding
5000+ stemmen een 5![]()
hehequote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Die gast met 5000+ stemmen is dus gediskwalicifeerd![]()
Goed zo, iemand met een koortslip hoort niet te winnenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Die gast met 5000+ stemmen is dus gediskwalicifeerd![]()
no offence maar die van jou is wel ERG simpel en verdient het niet om te winnen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zat een PU forum een beetje te lezen, daar staat ook een topic over de wedstrijd en een aantal users daar zit ook in de finale. Ik heb weinig hoop![]()
Hij is gemaakt met de Nintendo gedachte, hij ziet er niet het mooist uit, maar is wel het leukstquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
no offence maar die van jou is wel ERG simpel en verdient het niet om te winnen.
kvind die terminater persoonlijk de mooiste
neequote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij is gemaakt met de Nintendo gedachte, hij ziet er niet het mooist uit, maar is wel het leukst
Nee die is niet leuk meer, kameo komt namelijk niet meer op een nintendo console.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:06 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nee die is niet leuk meer, kameo komt namelijk niet meer op een nintendo console.
Dat meisje van WOW is lid op fokquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:49 schreef Morthill het volgende:
De mooiste is duidelijk de WoW cover, naja, qua artwork, verder doet ie weinig. Valt wel op dat daar plots 2500 mensen een 1 hebben gegeven. Er wordt verdomd veel gefraudeerd imo.
quote:Turven geblazen!
Zo, er werd lekker enthousiast gestemd op de next gen prijsvraag. Misschien zelfs iets tè! Tja, dat krijg je als je zulke meesterlijke prijzen uit gaat rijken. De spanning is sommigen waarschijnlijk iets teveel geworden, het valsspelen was niet van de lucht, waardoor we toch maar het hele stem-idee uit het raam gooien. Daarom treedt nu het zogenaamde plan B in werking. We doen het gewoon lekker zelf!
We hebben besloten dat de redactie zelf bepaalt wie er wint. Dat is dus old skool turven en overleggen geblazen!
OMG, hadden ze dat niet eerder kunnen bedenken.quote:
Maar is mooi genoeg?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
OMG, hadden ze dat niet eerder kunnen bedenken.![]()
De WoW cover wint vermoed ik. Die is veruit de mooiste
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |