abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 augustus 2005 @ 17:27:25 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29504565
quote:

Lindenbergh haakt af

Amsterdam, 8 augustus 2005
Olaf Lindenbergh is niet met Ajax afgereisd voor de eerste wedstrijd in de derde voorronde van de UEFA Champions League in en tegen Brøndby. Trainer Danny Blind nam maandagmiddag twintig spelers mee naar Denemarken, waar woensdagavond wordt gespeeld tegen de Deense kampioen.

De selectie voor het duel tegen Brøndby IF ziet er als volgt uit:

Yannis Anastasiou, Ryan Babel, Nourdin Boukhari, Angelos Charisteas, Urby Emanuelson, Julien Escudé, Tomás Galásek, Zdenek Grygera, John Heitinga, Nigel de Jong, Bogdan Lobont, Hedwiges Maduro, Edgar Manucharyan, Steven Pienaar, Mauro Rosales, Markus Rosenberg, Wesley Sneijder, Hatem Trabelsi, Thomas Vermaelen en Hans Vonk.

Olaf Lindenbergh bleek niet voldoende hersteld van de bovenbeenblessure die hij tijdens de Open Dag opliep. Hij is evenals de langdurig geblesseerden Maxwell, Stekelenburg en Mitea niet mee. Ook Daniël de Ridder, Anthony Obodai, Rasmus Lindgren, Tom de Mul en Kenneth Vermeer zijn in Amsterdam achter gebleven.

(ajax.nl)
en
quote:
De competitiewedstrijd Ajax-ADO Den
Haag zal zondag op neutraal terrein en
zonder publiek gespeeld worden.

De wedstrijd zou oorspronkelijk zondag
in de Arena gespeeld worden,maar werd
verboden door de gemeente Amsterdam.De
KNVB verzette het duel vervolgens naar
zaterdag,maar daar had de Amsterdamse
burgemeester Cohen evenmin vrede mee.
De gemeente Amsterdam kan vanwege een
groot aantal evenementen te weinig
politie op de been brengen.

Aangezien de wedstrijd ook niet op het
terrein van ADO Den Haag gespeeld kan
worden,is door de KNVB besloten om het
duel op zondag op neutraal terrein en
zonder toeschouwers te laten spelen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_29504616
Zonder Mitea en Lindenbergh dus, zegt wel wat dat Blind De Ridder en Obodai buiten de selectie heeft gelaten.
That's all folks!
pi_29504621
Ajax heeft wél publiek, Kessler zal zo'n wedstrijd in z'n achtertuin echt niet willen missen hoor..
Yeah baby Yeah!
pi_29504624
Ik mag toch aannemen dat Ajax-Ado tenminste op TV komt!
pi_29504664
Het zou me niets verbazen als je zondagmiddag rond 12 uur ineens op Teletekst ziet staan dat Ajax heeft gewonnen
Houd van een lijntje.
pi_29504684
En Obodai mag weg

AAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAX
pi_29504887
Maar het scheelt natuurlijk wel een hoop rotzooi, die de wedstrijd Ajax-ADO doorgaans met zich meebrengt, dat is het enige voordeel wat ik zie.
Hoe lang is het speelschema eigenlijk bekend bij 'de driehoek' en heeft dit nog consequenties voor iemand?

Verder ben ik uiterst benieuwd hoe Ajax gaat spelen tegen Brondby.
Yeah baby Yeah!
pi_29505099
We worden kampioen

slecht verkapte tvp
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_29505131
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
We worden kampioen

slecht verkapte tvp
Mwa, als de leiding daar ook van overtuigd was hadden ze wel nieuwe stropdassen besteld, maar ze vonden 1 debacle blijkbaar genoeg en terecht lijkt me.
Yeah baby Yeah!
pi_29505181
Die 1 was gewoon een geintje.... als we daarnou iedere keer over moeten beginnen...Ajax heeft in ieder geval de sterkste selectie dit seizoen.
too much is not enough....
pi_29505186
Als psv onze concurrent moet zijn zou ik de stropdassen toch maar weer aandoen
Houd van een lijntje.
  maandag 8 augustus 2005 @ 18:26:12 #12
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_29505358
Mooi, komen die hagenezen lekker een jaartje geen teringzooi maken van onze mooie stad.
Enne: AJAX!!!
Life is what you make it.
pi_29505458
Ajax moet weigeren te spelen. Het is niet het probleem van de club Ajax en haar supporters dat Cohen en de KNVB niet goed communiceren.
  maandag 8 augustus 2005 @ 18:36:36 #14
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29505488
Ben benieuwd of Versatel het wel mag uitzenden.
pi_29505503
Het probleem is als Ajax weigert te spelen, dat wij dan 3 punten mindering krijgen. Ik eis gewoon 1/17 van mijn 260 euro terug, niet dat ik sta te springen om het geld hoor. Maar laat de gemeente Amsterdam maar voor de kosten opdraaien, 38.000 keer ongeveer 15 euro is toch een aardig bedrag.
  maandag 8 augustus 2005 @ 18:41:27 #16
82589 S-Two
barba macacu
pi_29505563
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:13 schreef WaStEd het volgende:
Die 1 was gewoon een geintje.... als we daarnou iedere keer over moeten beginnen...Ajax heeft in ieder geval de sterkste selectie dit seizoen.
Misschien wel het meeste kwaliteit ja, maar dat zeggen we nu ook al 3 jaar. Ik weet het niet, denk dat het wel een spannende strijd wordt dit jaar tussen Ajax en PSV. Ben iig blij dat het voor de JC-schaal wel weer redelijk ging, hoop dat we die lijn door kunnen trekken en vast kunnen houden.

Om het vertrek van Obodai, Lindgren en de Ridder ben ik trouwens niet erg rouwig. Al heb ik liever dat de Ridder een jaartje wordt uitgeleend.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_29505723
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:37 schreef Simmertje het volgende:
Het probleem is als Ajax weigert te spelen, dat wij dan 3 punten mindering krijgen. Ik eis gewoon 1/17 van mijn 260 euro terug, niet dat ik sta te springen om het geld hoor. Maar laat de gemeente Amsterdam maar voor de kosten opdraaien, 38.000 keer ongeveer 15 euro is toch een aardig bedrag.
Weinig kans want je betaald ook niet voor 17 wedstrijden.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29505825
Wat een soap... De eerste wedstrijd van het seizoen zonder publiek spelen...
Dat zal mooie TV beelden opleveren...

Ben dan wel benieuwd wat ze gaan doen met de eventuele idioten die toch naar het stadion komen en naar binnen willen of herrie gaan schoppen....
  maandag 8 augustus 2005 @ 19:02:18 #19
82589 S-Two
barba macacu
pi_29505939
Blind zei voor de JC-schaal trouwens dat Vonk alleen die wedstrijd op de goal stond, en dat hij daarna weer ging kiezen. Ben benieuwd of Vonk weer op de goal staat.
  maandag 8 augustus 2005 @ 19:09:38 #20
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_29506038
AJAX
Ik ben inmiddels overleden
pi_29506239
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 19:02 schreef S-Two het volgende:
Blind zei voor de JC-schaal trouwens dat Vonk alleen die wedstrijd op de goal stond, en dat hij daarna weer ging kiezen. Ben benieuwd of Vonk weer op de goal staat.
Vonk gewoon voorlopig....
quote:
4/8/2005 - Vonk voorlopig eerste keeper; Lobont mag nog niet weg
(Gepost door RvN)

BRON: Ajax.nl

Danny Blind liet vandaag op het wekelijkse perspraatje weten dat doelman Hans Vonk voorlopig zijn eerste keeper is nu Maarten Stekelenburg geblesseerd is. "Ik weet nog niet voor hoe lang, daar ga ik nu geen uitspraken over doen. In deze situatie lijkt het me wel verstandig dat Bogdan Lobont voorlopig bij Ajax blijft."
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29506298
Obodai mis je niet, kan wel voor alle eredivisieclubs vanaf pakweg plek 7 een versterking zijn.

Lindgren is lullig voor die jongen, die kon eerder naar Heerenveen, maar bleef voor Koeman.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29506351
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Obodai mis je niet, kan wel voor alle eredivisieclubs vanaf pakweg plek 7 een versterking zijn.

Lindgren is lullig voor die jongen, die kon eerder naar Heerenveen, maar bleef voor Koeman.
En De Ridder?
pi_29506404
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:37 schreef Simmertje het volgende:
Op die drie punten gaat het dit kampioensjaar niet aankomen

Ajax moet nu een statement maken; anders lopen we de komende jaren achter meneer Cohen aan.

Enne...als er nou een terroristische aanslag gepleegd wordt dit weekend...verwacht ik niet dat er politie ter plekke kan zijn
pi_29506473
Wat geniet ik van Ingang Oost op Ned. 1.

Al 1 gewonde psv'er (rug gebroken)

en 2 gewonde geel-groene homo's

maandag 8 augustus 2005 @ 22:02:29 #26
82589 S-Two
barba macacu
pi_29507116
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 19:46 schreef Tobbes het volgende:
Wat geniet ik van Ingang Oost op Ned. 1.

Al 1 gewonde psv'er (rug gebroken)

en 2 gewonde geel-groene homo's

Ik hoop dat je gauw tegen een trein loopt
kansloos figuur
pi_29507147
Ik ben ook voor een weigering aan Ajax kant, jammer van die drie punten maar er moet een statement worden gemaakt.

Voetbal is van ons, van de supporters. Dat wordt nog wel eens vergeten.
Houd van een lijntje.
pi_29507159
AJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAX

Wij zijn de beste!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_29507517
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:02 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gauw tegen een trein loopt
kansloos figuur
Waarom? Het was gewoon zeer vermakelijk; zeker die Hagenezen:

Hagenees 1:

-Wat is er gebeurd?

Nah, ik liep ergens wah nie moch enne naja ze vroege nie eens of ik ff wilduh stoppuh ofzo, ze gooiduh me zo tegen grond. Nie nomal tog?

Hagenees 2:

-Meneer heeft een stadionverbod en liep ergens waar ie niet mocht lopen. Wat is er precies gebeurd?

Nah, ik liep dah zomaar en toen opeens werd ik gebeten door een hond.

-Wat voor hond?

Een politiehond!

pi_29507611
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben ook voor een weigering aan Ajax kant, jammer van die drie punten maar er moet een statement worden gemaakt.

Voetbal is van ons, van de supporters. Dat wordt nog wel eens vergeten.
hallo, het zijn wel 3 punten hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')