enquote:
Lindenbergh haakt af
Amsterdam, 8 augustus 2005
Olaf Lindenbergh is niet met Ajax afgereisd voor de eerste wedstrijd in de derde voorronde van de UEFA Champions League in en tegen Brøndby. Trainer Danny Blind nam maandagmiddag twintig spelers mee naar Denemarken, waar woensdagavond wordt gespeeld tegen de Deense kampioen.
De selectie voor het duel tegen Brøndby IF ziet er als volgt uit:
Yannis Anastasiou, Ryan Babel, Nourdin Boukhari, Angelos Charisteas, Urby Emanuelson, Julien Escudé, Tomás Galásek, Zdenek Grygera, John Heitinga, Nigel de Jong, Bogdan Lobont, Hedwiges Maduro, Edgar Manucharyan, Steven Pienaar, Mauro Rosales, Markus Rosenberg, Wesley Sneijder, Hatem Trabelsi, Thomas Vermaelen en Hans Vonk.
Olaf Lindenbergh bleek niet voldoende hersteld van de bovenbeenblessure die hij tijdens de Open Dag opliep. Hij is evenals de langdurig geblesseerden Maxwell, Stekelenburg en Mitea niet mee. Ook Daniël de Ridder, Anthony Obodai, Rasmus Lindgren, Tom de Mul en Kenneth Vermeer zijn in Amsterdam achter gebleven.
(ajax.nl)
quote:De competitiewedstrijd Ajax-ADO Den
Haag zal zondag op neutraal terrein en
zonder publiek gespeeld worden.
De wedstrijd zou oorspronkelijk zondag
in de Arena gespeeld worden,maar werd
verboden door de gemeente Amsterdam.De
KNVB verzette het duel vervolgens naar
zaterdag,maar daar had de Amsterdamse
burgemeester Cohen evenmin vrede mee.
De gemeente Amsterdam kan vanwege een
groot aantal evenementen te weinig
politie op de been brengen.
Aangezien de wedstrijd ook niet op het
terrein van ADO Den Haag gespeeld kan
worden,is door de KNVB besloten om het
duel op zondag op neutraal terrein en
zonder toeschouwers te laten spelen.
Mwa, als de leiding daar ook van overtuigd was hadden ze wel nieuwe stropdassen besteld, maar ze vonden 1 debacle blijkbaar genoeg en terecht lijkt me.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
We worden kampioen
slecht verkapte tvp
Misschien wel het meeste kwaliteit ja, maar dat zeggen we nu ook al 3 jaar. Ik weet het niet, denk dat het wel een spannende strijd wordt dit jaar tussen Ajax en PSV. Ben iig blij dat het voor de JC-schaal wel weer redelijk ging, hoop dat we die lijn door kunnen trekken en vast kunnen houden.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:13 schreef WaStEd het volgende:
Die 1 was gewoon een geintje.... als we daarnou iedere keer over moeten beginnen...Ajax heeft in ieder geval de sterkste selectie dit seizoen.
Weinig kans want je betaald ook niet voor 17 wedstrijden.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:37 schreef Simmertje het volgende:
Het probleem is als Ajax weigert te spelen, dat wij dan 3 punten mindering krijgen. Ik eis gewoon 1/17 van mijn 260 euro terug, niet dat ik sta te springen om het geld hoor. Maar laat de gemeente Amsterdam maar voor de kosten opdraaien, 38.000 keer ongeveer 15 euro is toch een aardig bedrag.
Vonk gewoon voorlopig....quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:02 schreef S-Two het volgende:
Blind zei voor de JC-schaal trouwens dat Vonk alleen die wedstrijd op de goal stond, en dat hij daarna weer ging kiezen. Ben benieuwd of Vonk weer op de goal staat.
quote:4/8/2005 - Vonk voorlopig eerste keeper; Lobont mag nog niet weg
(Gepost door RvN)
BRON: Ajax.nl
Danny Blind liet vandaag op het wekelijkse perspraatje weten dat doelman Hans Vonk voorlopig zijn eerste keeper is nu Maarten Stekelenburg geblesseerd is. "Ik weet nog niet voor hoe lang, daar ga ik nu geen uitspraken over doen. In deze situatie lijkt het me wel verstandig dat Bogdan Lobont voorlopig bij Ajax blijft."
En De Ridder?quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Obodai mis je niet, kan wel voor alle eredivisieclubs vanaf pakweg plek 7 een versterking zijn.
Lindgren is lullig voor die jongen, die kon eerder naar Heerenveen, maar bleef voor Koeman.
Op die drie punten gaat het dit kampioensjaar niet aankomenquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:37 schreef Simmertje het volgende:
Het probleem is als Ajax weigert te spelen, dat wij dan 3 punten mindering krijgen. Ik eis gewoon 1/17 van mijn 260 euro terug, niet dat ik sta te springen om het geld hoor. Maar laat de gemeente Amsterdam maar voor de kosten opdraaien, 38.000 keer ongeveer 15 euro is toch een aardig bedrag.
Ik hoop dat je gauw tegen een trein looptquote:Op maandag 8 augustus 2005 19:46 schreef Tobbes het volgende:
Wat geniet ik van Ingang Oost op Ned. 1.
Al 1 gewonde psv'er (rug gebroken)
en 2 gewonde geel-groene homo's
Waarom? Het was gewoon zeer vermakelijk; zeker die Hagenezen:quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:02 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gauw tegen een trein loopt
kansloos figuur![]()
hallo, het zijn wel 3 punten hoorquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben ook voor een weigering aan Ajax kant, jammer van die drie punten maar er moet een statement worden gemaakt.
Voetbal is van ons, van de supporters. Dat wordt nog wel eens vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |