abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32108278
Is Mikezwet hier nog actief, of kan ik hem beter mailen?

Vraagje over keralit met 2 houten kozijnen die wat meer de gevel in liggen en niet verplaatst kunnen worden.

Is dat mogelijk?
  vrijdag 11 november 2005 @ 12:26:39 #152
123780 Davoice
Don't innovate. Imitate!
pi_32175439
Dit is een bericht aan een ieder die van plan is een gedeelte van het huis van kunststof te voorzien:

GA NIET IN ZEE MET EXAKTA UIT WINTERSWIJK

Men probeert je met een 'mooi aanbod' tevens een financiering (of leaseplan oid) aan te smeren.
Achteraf blijkt het vaak dat gemaakte afspraken niet als zodanig op papier zijn gezet en je dus aan iets vastzit wat je niet wilt. Prijzen zijn vaak ook te hoog, in vergelijking met andere aanbieders.

Teken niets en vraag naar een offerte. Als ze die niet willen geven dan is het duidelijk dat dit bedrijf je wil overhalen tot inmiddelijk aangaan van een overeenkomst. NIET DOEN DUS!!!
Wij hebben zelf met hen te maken gehad en konden achteraf de overeenkomst op het laatste nippertje nog ontbinden (het was nog net binnen de 8 dagen bedenktijd). Helaas zijn er ook andere gevallen bekend, waarin men na annulering (na 8 dagen) een gedeelte van de som moest betalen of zelfs het hele bedrag.

NOGMAALS: EXAKTA UIT WINTERSWIJK IS NIET TE VERTROUWEN!!!
One man can make a difference, Davoice makes the difference
pi_32176444
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 12:26 schreef Davoice het volgende:
Dit is een bericht aan een ieder die van plan is een gedeelte van het huis van kunststof te voorzien:

GA NIET IN ZEE MET EXAKTA UIT WINTERSWIJK

*knip*

NOGMAALS: EXAKTA UIT WINTERSWIJK IS NIET TE VERTROUWEN!!!
Wij hebben ook zo'n gozer over de vloer gehad.

Van te voren zei ik al tegen hem wat de bedoeling was en welke prijzen we inmiddels al hadden. Financiering was niet nodig, uiteraard.

Toen gaf hij al direct aan dat het niet zinnig was om door te praten en begon hij zijn baas af te kraken omtrent de dreigmiddelen die Exacta hanteert om zijn verkopers te laten verkopen.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_32179058
quote:
Op woensdag 9 november 2005 08:33 schreef basset het volgende:
Is Mikezwet hier nog actief, of kan ik hem beter mailen?

Vraagje over keralit met 2 houten kozijnen die wat meer de gevel in liggen en niet verplaatst kunnen worden.

Is dat mogelijk?
Ik ben er nog
Mail maar ff naar info@zkkf.nl dan zie ik of mijn vader het wel.
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_32186477
Hmmmmzz.. Wij zijn dus niet de enige met slechte ervaringen met verkopers.. Bij ons is afgelopen maandag ook iemand langs geweest. Namelijk van het bedrijf "Design bouw b.v"
Aanvankelijk had ik er wel vertrouwen in, en het bedrijf heeft meerdere huizen in deze wijk gedaan. Maar na verloop van tijd zat het ons toch niet helemaal lekker. Een aantal van mij vragen werden niet of niet goed beantwoord, en de verkoper lulde naar mijn idee met alle winden mee. Toen we aangaven er eerst nog even over na te willen denken werd de verkoop techniek alleen maar agressiever. Toen hebben we definietief afgehaakt. Het stuk kozijn wat de verkoper mee had zat kwalitatief zonder meer goed in elkaar, maar de rest van het bedrijf riep bij mij teveel vragen op..
Dus nu vragen we een offerte aan van 2 andere bedrijven waaronder 1 die het huis van mijn ouders een paar jaar geleden hebben gedaan. En dat bedrijf heeft uitstekend werk geleverd dus ik ben benieuwd wat ze voor ons kunnen betekenen
pi_32196432
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:32 schreef mikezwet het volgende:

[..]

Ik ben er nog
Mail maar ff naar info@zkkf.nl dan zie ik of mijn vader het wel.
Had ik al gedaan, alleen nog geen antwoord

Ik wacht wel. Ik snap drukte.
  woensdag 16 november 2005 @ 13:37:46 #157
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_32313383
Nou, ik ga in zee met mijn eerste keus Ik had nog wel een andere firma laten komen voor een vergelijkende offerte en die kwamen een stuk goedkoper uit! Maar, ze zijn niet aangesloten bij het waarborgfonds (zijn ze mee bezig zeggen ze....) en mijn eerste keus heeft een tijdelijke verhuisactie en die houdt in dat ik 10% korting krijg en daarmee zijn ze even duur.

Makkelijke keuze voor mij Nu wachten op het opdrachtformulier, dat tekenen en dan gaan!!
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_32318688
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:37 schreef Herkauwer het volgende:
Nou, ik ga in zee met mijn eerste keus Ik had nog wel een andere firma laten komen voor een vergelijkende offerte en die kwamen een stuk goedkoper uit! Maar, ze zijn niet aangesloten bij het waarborgfonds (zijn ze mee bezig zeggen ze....) en mijn eerste keus heeft een tijdelijke verhuisactie en die houdt in dat ik 10% korting krijg en daarmee zijn ze even duur.

Makkelijke keuze voor mij Nu wachten op het opdrachtformulier, dat tekenen en dan gaan!!
Hoezo kijk je alleen naar waarborgfonds ja of nee en niet naar welke kozijnen je het mooiste vind?

Valt mij op dat 90% de mensen niet kijkt naar het soort profiel en hoe het eruit ziet, welk hang en sluitwerk er word gebruikt ect. Ik geloof ook niet dat verkopers in een showroom diep ingaan op technische details
pi_32318823
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:56 schreef mikezwet het volgende:

[..]

Hoezo kijk je alleen naar waarborgfonds ja of nee en niet naar welke kozijnen je het mooiste vind?
Hij zegt toch niet dat hij daar niet/wel naar gekeken heeft?

Ik vond het persoonlijk wel belangrijk dat ik pas hoefde te betalen twee weken ná de oplevering (dus zelfs geen aanbetaling). Hoevaak aannemers niet failiiet gaan en daardoor wel jouw geld meenemen in de bodemloze put.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_32326424
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:01 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik vond het persoonlijk wel belangrijk dat ik pas hoefde te betalen twee weken ná de oplevering (dus zelfs geen aanbetaling). Hoevaak aannemers niet failiiet gaan en daardoor wel jouw geld meenemen in de bodemloze put.
Dat kan inderdaad. Wij vragen wel een aanbetaling omdat we veel voor aannemers werken ect en we glas en profielen op maat moeten bestellen. Als er achteraf iets niet doorgaat, misgaat of whatever blijven we met de maat kozijnen zitten. De rest bij aflevering. De meeste mensen vinden dat geen punt en sommige wel, vooral de mensen die geld gaan lenen of een bouwdepot hebben.
pi_32326747
Aanbetalingen hebben vooral te maken met risico-vermindering.

De koper wil niet danwel zo min mogelijk aanbetalen, voor het geval de verkoper tussentijds failliet gaat.
De verkoper/producent wil een aanbetaling om zekerheid te hebben dat de koper tussentijds niet afhaakt en om zijn productie te kunnen financieren.

Een oplossing zijn bankgaranties. Laat de koper een aanbetaling doen, waartegen de verkoper zijn bank een bankgarantie laat afgeven. Dan loopt iedereen het minste risico.
Iedere gek zijn gebrek
pi_33193950
Ja, want Lingewaard Kozijnen BV heeft helemaal niets met Europa Kozijn (Exakta) te maken.

Wij zijn tijdelijk met de afdeling verkoop gevestigd in dit bedrijfsverzamelgebouw tot de verbouwing van ons pand te Huisen is afgerond.

-Edit: bovenstaande laten staan omdat het een reactie is op onderstaande post over de vestiging. Verdere spam weggehaald.
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 18:16 schreef munja het volgende:
Op het adres De Houtakker 51 te Bemmel is nu Lingewaard Kozijnen BV gevestigd.
Is dat toeval ?

[ Bericht 34% gewijzigd door Duderinnetje op 18-12-2005 17:04:13 ]
  maandag 19 december 2005 @ 02:45:44 #163
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_33210209
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:45 schreef Lingewaard het volgende:
Ja, want Lingewaard Kozijnen BV heeft helemaal niets met Europa Kozijn (Exakta) te maken.

Wij zijn tijdelijk met de afdeling verkoop gevestigd in dit bedrijfsverzamelgebouw tot de verbouwing van ons pand te Huisen is afgerond.

-Edit: bovenstaande laten staan omdat het een reactie is op onderstaande post over de vestiging. Verdere spam weggehaald.
[..]
Lingewaard

Dat is pas toeval
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
pi_33213100
quote:
Op maandag 19 december 2005 02:45 schreef wimmel_1 het volgende:

[..]

Lingewaard

Dat is pas toeval
Helemaal geen toeval, aan zijn tekst is het al af te leiden dat hij van Lingewaard is. Ik kan me goed voorstellen dat als je echt een ok bedrijf bent, je niet wilt dat mensen je met oplichters associeren.
Je had natuurlijk ook kunnen zorgen dat er niets te associeren valt....
Spoilers!
pi_33227043
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Helemaal geen toeval, aan zijn tekst is het al af te leiden dat hij van Lingewaard is. Ik kan me goed voorstellen dat als je echt een ok bedrijf bent, je niet wilt dat mensen je met oplichters associeren.
Je had natuurlijk ook kunnen zorgen dat er niets te associeren valt....
Goeie
pi_33368334
We krijgen 29 december de sleutel van ons huis. Nu willen we alle kozijnen vervangen door kunststof kozijnen. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Er zijn zoveel verschillende aanbieders. Ik weet dat ik niet bij Exacta en Keurkozijn moet wezen. Ik laat door een paar bedrijven bij mij in de buurt(Tilburg) offertes maken. Maar als jullie nog bedrijven kunen aanbevelen of juist niet dan hou ik me aanbevolen. En ik las dat R2-D2 goede ervaringen had met een belgisch bedrijf dus misschien is dat voor ons ook een optie. R2-D2 weet jij misschien nog de naam van het bedrijf?
Mvg,
Rivanny
pi_33532757
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:37 schreef Herkauwer het volgende:

Nu ben ik heel erg benieuwd wie je eerste keus is.
Ik heb zelf al een offerte gevraagd bij Belisol.
Maar hoe meer hoe beter.
Hou je ons wel op de hoogte hoe e.e.a. verloopt?

Grtn
pi_33805600
Voor ons appartement in Amstelveen zijn wij op zoek naar een goede leverancier voor kunstof kozijnen.

Het gaat om een achterzijde van 4.20x 2.60 waarin wij een complete schuifpui willen plaatsen.

Wie o wie heeft er ervaing met een betrouwbare leverancier welke niet de hoofdprijs vraagt?

Graag reacties.
pi_33805760
Weet iemand het e-mail adres van QuBeck, hij is werkzaam bij een bedrijf in het zuiden van het land en heeft in Augustus een aantal berichten geplaatst.

Dank je wel.
pi_33875353
Keurkozijn:

2 maanden geleden zat ik naar Klussen en wonen op RTL5 te kijken toen ik Ignace Boreel van Keurkozijn zag over kunststof kozijnen en voordeuren. Plots zie ik een foto van een door ons gemaakte en door mij gefotografeerde deur voorbij komen.

Deze:

Ik denk dat kan toch niet, heb keurkozijn gemailt en kwam in schriftelijk contact met Ignace Boreel die overigens een bedrijf heeft genaamd Ventura Business waaronder Keurkozijn en wat andere bedrijven onder vallen. bv'tje voor een bv'tje

Hij vond het in eerste instante vreemd en geloofde het niet. Toen ik hem de foto liet zien snapte hij niet hoe het kon, want hij maakte alle foto's zelf. Het moest door de productie maatschappij gedaan zijn. Hij ging het uitzoeken. Weken vergaan en ik stuur af en toe een berichte of hij er al uit is, geen gehoor.

Gisteren besloot ik wat copyright uitleg en wetgeving te sturen waarop ik dit mailtje terug krijg:
quote:
Dank je voor de informatie, dat wisten we nog niet. Die foto komt niet uit ons bestand, dus we denken dat de productie maatschappij die foto's ergens van ingeladen heeft. Ik baal er ook van dat we die lelijke deur nu in ons filmpje afgebeeld gekregen hebben, want wij plaatsen natuurlijk nooit een brievenbus in een paneel, die behoort in de tussendorpel. Heb jij ook wat geleerd.
Groet, Ignace Boreel de Mauregnault (ow jee twee namen )
Dat schoot mij in het verkeerde keelgat en heb besloten er een stukje over te schrijven in dit topic.
Ik heb inmiddels contact opgenomen met Fan Tv hoe we dit op gaan lossen.

Ik moet dus al mijn foto's gaan beveiligen en voorzien van een watermerk, om te voorkomen dat concurrenten (die zelf te lui zijn om wat foto's te maken, of niet eens projecten hebben om foto's van te maken) mijn foto's gaan gebruiken in marktplaats en speurders advertenties, op hun internet pagina, in foldertjes ect.. En owja deze: zelfs iemand die beweerde een automatische robot arm tot hun beschikking te hebben om vervolgens onze robot arm af te beelden

Overigens erger ik mij mateloos aan de over-commerciele praat en gelaat in de rtl5 uitzendingen van Klussen en Wonen over keurkozijn. Het komt over alsof ze een eigen glasfabriek hebben, een deurpanelen fabriek, een testruimte voor deurpanelen. Alle medewerkers uit externe fabrieken krijgen keurkozijn shirtjes aan en de informatie die Ignace Boreel geeft klopt vaak van geen kant.

Dat wilde ik even kwijt, het is misschien niet van belang voor dit topic en ik zeg niks over de kwaliteit van keurkozijn. Het gaat me al lang niet meer om de foto maar het word een principe kwestie
  maandag 9 januari 2006 @ 19:44:09 #171
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_33876601
Jezus, dat mailtje van die Boreel! De arrogantie om ook nog even iets lulligs te zeggen, terwijl hij wel eens zijn excuses had mogen aanbieden voor die foto.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 9 januari 2006 @ 20:04:09 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33877438

Godsamme, dat mailtje zeg!
Ik zou echt zo pissig geworden zijn!
pi_33878611
herb niet alles gelezen maar genoeg om een indruk te krijgen en een vraga aan kozijnengoeroe MIKE ZWET te stellen

Mike,
het huis dat ik in heb gekocht en in maart de sleutel van krijg is een jaren 30 bovenwoning in utrecht.
Overal zit nog enkel glas en aan de voorkant 2 grote ramen enkel eglas met daarboven de bekende glasen lood costructies. De buren hebben idd van die verschrikkeljk platte kozijnen erin laten zetten en het glas en lood eruit gedaan.
Nu wil ik graag daar van enkel naar dubbel gaan, het glas en lood behouden en.... nu komt het... weer terug naar origineel.
Oorspronkelijk kon je deze ramen open schuiven... Er zat een soort konstructie in de kozijnen. Dat is nog gedeeltelijk aanwezig met de nadruk op gedeeltelijk. Momenteel kunnen die ramen dus niet open en heeft 1 een verhuis kozijn. Het raam kan er dus wat eenvoudiger uit gehaald worden bij verhuizingen.
IS het eigelijk uberhaupt mogelijk om terug te keren naar die mooie schuifconstructie? en zo ja, kan dat ook met dubbel glas?
Om een idee te krijgen hoe het eruit ziet... funda, burgemeester van tuyllkade 112 bis.... utrecht.

Oh ja, ik houd van origineel en dus .... hout tenzij.....
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_33883258
Nou Nou Goeroe, ik ben gewoon enthousiast in wat ik doe

Wij kunnen imitatie schuiframen maken, dat wil zeggen, het kozijn ziet eruit als een ouderwets schuifraam met een verspringende glaslijn. Het bovenstuk komt verder naar voor dan het onderste stuk. Echter het raam zelf is geen schuifraam maar een draaikiep raam.

Ik heb eigenlijk nog geen verticaal schuifraam gezien in kunststof, horizontaal hebben we natuurlijk de schuifpuien en schuiframen van aluminium.

Hieronder een foto van de imitatie schuiframen die wij maken. Deze inderdaad met glas in lood:

Op het moment verkopen we dit type niet veel, misschien omdat we niet veel in de steden komen en veel aan aannemers leveren...die kijken toch niet verder meestal
pi_33932512
Wat een bizar verhaal Mike! Hou ons op de hoogte...
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')