abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39676730
Niemand ervaring met die kozijnen?
pi_39714388
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 21:39 schreef loezzie het volgende:
In mijn huis zitten kunststof kozijnen, wanneer en door wie ze geplaatst zijn weet ik niet. Ik ben wat kleine dingetjes tegengekomen die niet helemaal goed zijn. Kan ik nu een willekeurige kozijnenboer bellen om te vragen of ze wat dingen kunnen stellen??
weet iemand hier antwoord op???
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_39719206
We willen kunstof kozijnen laten plaatsen en we laten wat mannetjes langskomen. Gisteren hadden we iemand van Keurkozijn. Ik had een beetje een vooroordeel, maar het viel reuze mee. Hij was heel vrijblijvend en duidelijk.
Hij had een voorbeeld bij zich van een houtnerf struktuur. Zag er mooi uit. Deze houtnerf was op het kozijn gewalst, er zat 15 jaar garantie op. Hij had het erover dat er ook folie's op de markt zijn, die op de kozijnen worden geplakt, hij zou daar niet zo lang garantie op willen geven. Maar wat is eigenlijk het verschil, qua prijs en duurzaamheid?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 12:34:36 #254
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39719334
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 09:20 schreef loezzie het volgende:

[..]

weet iemand hier antwoord op???
Ha, je mag altijd een topic openen met je vraag hoor, als het hier niet lukt. Soms trek je dan net even de aandacht van mensen die zoiets wel weten, maar niet speciaal in dit topic zitten.

Kijk maar!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_39720125
Loezzie, denk dat je best wel een kozijnenboer kan bellen hoor. Gewoon proberen. Wie niet waagt wie niet wint.

Hier was ook zo'n mannetje van Keurkozijn langs geweest. Hij kon een mooi prijsje voor ons maken.. 7000 euro, maar dan moesten we wel snel beslissen. Volgens hem wastie de goedkoopste. Zijn toen bij WindowWorld geweest, offerte voor precies hetzelfde laten maken en die waren 2500!! euro GOEDKOPER.

Houtnerf is heel erg mooi, maar als je boven woont zie je er vanaf beneden helemaal niets van..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:04:11 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39720189
Wij hebben dus de grootste moeite om een leverancier van 'Roto' hang en sluitwerk te vinden.
Er is bij ons een stukje afgebroken en dat moet vervangen worden...
pi_39720248
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:04 schreef Brighteyes het volgende:
Wij hebben dus de grootste moeite om een leverancier van 'Roto' hang en sluitwerk te vinden.
Er is bij ons een stukje afgebroken en dat moet vervangen worden...
Deze doet in Roto hang en sluitwerk

Roto zelf
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:13:24 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39720419
Windowworld had het niet.

Roto zelf hadden we al gevonden maar we hoopten het hier in Nl. te vinden. Ik ga die bovenste link van je nog even proberen.

Thanks!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:14:40 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39720469
Gesloten ivm zomervakantie.

Eerst nog maar iets anders proberen.
pi_39720598
Hmm das balen..

Misschien hier of hier
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:21:24 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39720690
Ik vind nu ineens een nederlandse leverancier van Roto. Eerst vonden we alleen Belgie. Nou ja goed, ik heb nu stinkie erop af gestuurd. Het gaat ten slotte om zijn flat.
pi_39720729
Hihi.. vind ik ook!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:24:41 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39720786
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:22 schreef Vicky het volgende:
Hihi.. vind ik ook!
Vorige week bleek dus echt dat ik niks te zeggen heb over de flat omdat het geen echtelijke woning geweest is. Ik had al zitten geinen over de 'overwaarde', dat die gedeeld moest gaan worden enzo. Mooi niet dus. Maar goed, het gaat wel in een gezamelijke auto!
pi_39720946
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:24 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Vorige week bleek dus echt dat ik niks te zeggen heb over de flat omdat het geen echtelijke woning geweest is. Ik had al zitten geinen over de 'overwaarde', dat die gedeeld moest gaan worden enzo. Mooi niet dus. Maar goed, het gaat wel in een gezamelijke auto!
hihihi, ja dat is ff flink balen.. ach, de overwaarde heeft een goed doel gekregen toch ... echt een mooie auto!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:51:39 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39721601
Gevonden!
Nota bene gewoon bij een bedrijf in Gouda.
Vanavond even foto en code opsturen en dan bestellen zij het! Kan dat ook weer van het lijstje afgestreept worden.
pi_39721650
jippie!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_39727501
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
Gevonden!
Nota bene gewoon bij een bedrijf in Gouda.
Vanavond even foto en code opsturen en dan bestellen zij het! Kan dat ook weer van het lijstje afgestreept worden.
Wijngo ?
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_39802662
Ik heb nu 2 offertes voor kunstof kozijnen. Omdat ik het hele huis laat doen (vrij groot huis met veel ramen) is het een behoorlijk bedrag.
Het bedrijf van de duurdere offerte spreekt mij het meest aan, alleen die is zo'n 2000 euro duurder dan de ander...echter heeft mijn schoonvader en iemand bij mij uit de straat ervaring met dit bedrijf zijn ze allebei prima tevreden. Het andere bedrijf is mij totaal onbekend en ook hun kozijnen merk lijkt behoorlijk onbekend.

De duurdere levert Profel (bekend?, goed?). Ook is de betalings voorwaarde bij de duurdere 100% achteraf, terwijl bij de goedkope dit 90% vooraaf is, 10% achteraf.

Nou weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Is het moet kozijn offertes mogelijk/normaal om nog korting te krijgen/vragen? Ik heb zo bijv 15% van mijn offerte van mijn openhaard afgekregen..als ik nog 10% van de duurdere offerte af kan krijgen ben ik bijna net zo duur uit als de goedkopere.
pi_39803649
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 22:21 schreef FireFoz het volgende:
Nou weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Is het moet kozijn offertes mogelijk/normaal om nog korting te krijgen/vragen? Ik heb zo bijv 15% van mijn offerte van mijn openhaard afgekregen..als ik nog 10% van de duurdere offerte af kan krijgen ben ik bijna net zo duur uit als de goedkopere.
Gewoon open kaart spelen en zeggen dat je nog een aantal offerte's hebt (overdrijven kan geen kwaad).
Vooral niet om de zaak heen draaien, en vragen of hij een gat van 2000 euro kan dichten.
Ongewoon is het zeker niet, en nee heb je...

Volgens mij is het trouwens uberhaubt niet slim om te twijfelen over een bedrijf dat je 90% wil laten aanbetalen, dat is echt vragen om ellende als je het mij vraagt.
pi_39804461
Ze willen 30% bij de opdracht, 60% vlak voor de datum van monteren en 10% achteraf... maar dat ga ik sowieso niet doen, dus als ze niet akkoord gaan (mocht ik voor hun kiezen) met 100% achteraf dan doe ik het niet.

Het is een BV, voor het zelfde geld gaat die BV over 3 weken failliet (tis 8 weken levertijd) en kan ik fluiten naar mn geld!
pi_39804851
Juist, niet vooruit betalen zou ik zeggen.
Hooguit bij aanvang van de werkzaamheden 30%. Dan bij gereed nog een % en bij goedkeuring door jullie het restant.

Ik heb het ook niet zo op vooruit betalen, laten ze eerst maar presteren, dan betalen.

Succes!

(Wij zijn overigens ook nog steeds op zoek naar een goede kozijnenleverancier/plaatser)
pi_40067556
Firefoz:
Je zegt dat je offertes hebt voor je hele huis. Op hoeveel komen ze respectievelijk, als ik vragen mag?

Iedereen:
Wij hebben net onze eerste offerte aangevraagd (gehele woning) en ik moet zeggen dat het mij flink tegenvalt. Wat is jullie eerste indruk?
Het gaat om:
VOORKANT - voordeur, keukenraam (onderzijde bekleed Keralit), 3x slaapkamerraam (2x 2-delig, 1x 3-delig), gevelbekleding met Keralit, nieuwe overkapping boven voordeur, kunststof boeidelen dakgoot
ZIJKANT - kunststof windveren zijkant
ACHTERKANT - openslaande deuren met bovenlicht, 2 grote vastramen met bovenlicht, gevelbekleding met Keralit, kunststof boeidelen dakgoot.
Alles in houtnerf en blokdelen.
Totaalprijs: ruim 26.000 euro.

Na de overdracht zullen we meer offertes aanvragen. Ben wel op voorhand benieuwd naar jullie mening: lijkt veel te duur / zou kunnen / ziet er gunstig uit etc.

Ik zal t.z.t. laten weten hoe de andere offertes zijn uitgepakt.

Overigens: dit forum is geweldig voor een eerste orientatie en het leren kennen van de voetangels en klemmen in de kozijnenwereld. Hulde.

Alvast dank.
The question is not, "Can they reason?" nor, "Can they talk?" but rather, "Can they suffer?"
pi_40183858
Heeft iemand ervaring met ELN kozijnen?
Er komt maandag een adviseur langs en ik wil een beetje weten wat voor mensen het zijn voordat ze op de stoep staan.

Oh en trouwens ik heb een offerte van je binnen Mike Zwetsloot! Topprijsje
Ik ga het zeker overwegen om het zelf te doen! Het scheelt mij iig onwijs veel geld op die manier

Maar toch even maandag kijken wat de concurrent zegt
Profiel opgeheven.
pi_40467845
Ik ben opzoek naar een firma die ervaring heeft met het plaatsen c.q leveren van kunststofkozijnen die passen in een houtskeletwoning. Volgens mij is de houten-buitenwand een stuk dikker dan een normale stenenbuitenmuur van een stenenwoning, maar zeker weten doe ik het niet.

Weet iemand een firma of klussenbedrijf in de omgeving van Dordrecht/Rotterdam die hier ervaring in heeft
pi_40654378
Hoi,

Ik heb nu al verschillende kozijnboeren laten komen maar wie kan mij wat vertellen over AA window uit eindhoven. Van de andere heb ik al verschillende reacties gelezen.

bvd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')