weet iemand hier antwoord op???quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:39 schreef loezzie het volgende:
In mijn huis zitten kunststof kozijnen, wanneer en door wie ze geplaatst zijn weet ik niet. Ik ben wat kleine dingetjes tegengekomen die niet helemaal goed zijn. Kan ik nu een willekeurige kozijnenboer bellen om te vragen of ze wat dingen kunnen stellen??
Ha, je mag altijd een topic openen met je vraag hoor, als het hier niet lukt. Soms trek je dan net even de aandacht van mensen die zoiets wel weten, maar niet speciaal in dit topic zitten.quote:
Deze doet in Roto hang en sluitwerkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:04 schreef Brighteyes het volgende:
Wij hebben dus de grootste moeite om een leverancier van 'Roto' hang en sluitwerk te vinden.
Er is bij ons een stukje afgebroken en dat moet vervangen worden...
Vorige week bleek dus echt dat ik niks te zeggen heb over de flat omdat het geen echtelijke woning geweest is.quote:
hihihi, ja dat is ff flink balen.. ach, de overwaarde heeft een goed doel gekregen tochquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vorige week bleek dus echt dat ik niks te zeggen heb over de flat omdat het geen echtelijke woning geweest is.Ik had al zitten geinen over de 'overwaarde', dat die gedeeld moest gaan worden enzo. Mooi niet dus.
![]()
Maar goed, het gaat wel in een gezamelijke auto!
Wijngo ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
Gevonden!
Nota bene gewoon bij een bedrijf in Gouda.![]()
Vanavond even foto en code opsturen en dan bestellen zij het!Kan dat ook weer van het lijstje afgestreept worden.
Gewoon open kaart spelen en zeggen dat je nog een aantal offerte's hebt (overdrijven kan geen kwaad).quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:21 schreef FireFoz het volgende:
Nou weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Is het moet kozijn offertes mogelijk/normaal om nog korting te krijgen/vragen? Ik heb zo bijv 15% van mijn offerte van mijn openhaard afgekregen..als ik nog 10% van de duurdere offerte af kan krijgen ben ik bijna net zo duur uit als de goedkopere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |