abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:42:07 #1
126183 ricaplayer
mOtje neauw, heumeu?
pi_29495695

Diablo 3 zou - logischer wijs - het derde deel zijn in de franchise van Blizzard. Fans kunnen er maar geen genoeg van krijgen. Er duiken steeds meer geruchten op rond deze game, zolang we geen officiele berichten hebben ontvangen, moeten we het echter in het hoekje met de geruchten laten liggen. Zo zou het onderstaande plaatje een boxshot zijn van de game. De geruchten gaan dus al langer rond... maar of het waar is... wie het weet mag het zeggen!
Wat zeggie? Ooooh! Zeg dat dan.
pi_29496235
Beetje onzin dit topic he?

Geruchten worden gevoed door mensen die willen dat iets gaat komen, maar Blizzard heeft nog niets geconfirmed. Daarnaast zal Diablo 3 pas over enkele jaren gaan uitkomen als hij al uit komt omdat het een MMORPG is en een heel groot gedeelte van de WoW spelers weg zou trekken wat Blizzard dus heel veel geld gaat kosten.

De volgende zaken voor de komende jaren zijn wel confirmed:
- Starcraft Shooter (Naam vergeten)
- World of Warcraft addon (Verwachting +/- dec 2005 - dec 2006)

Dit wordt dus geen stormlooptopic qua mensen en nieuwtjes
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_29496241
Als ze Diablo 3 zo leuk kunnen maken als 2, ga ik hem zeker kopen.

Ik zou echter niet weten of ze dat voor elkaar kunnen krijgen, er zijn tenslotte al zoveel klones, en simpelweg hetzelfde spel met wat mooiere graphics zouden toch wel een afknapper zijn.

Ik heb echter veel vertrouwen in Blizzard en ik verwacht ook wel dat ze met een derde deel zouden komen. Maar ik denk ook pas dat ze de eerste beelden maar net op tijd klaar hebben voor de E3.
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:10:21 #4
126183 ricaplayer
mOtje neauw, heumeu?
pi_29496282
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 01:07 schreef existenz het volgende:
Beetje onzin dit topic he?

Geruchten worden gevoed door mensen die willen dat iets gaat komen, maar Blizzard heeft nog niets geconfirmed. Daarnaast zal Diablo 3 pas over enkele jaren gaan uitkomen als hij al uit komt omdat het een MMORPG is en een heel groot gedeelte van de WoW spelers weg zou trekken.

De volgende zaken voor de komende jaren zijn wel confirmed:
- Starcraft Shooter (Naam vergeten)
- World of Warcraft addon (Verwachting +/- dec 2005 - dec 2006)

Dit wordt dus geen stormlooptopic qua mensen en nieuwtjes
ik zette deze topic er tussen om ook maar achter te komen over de derde versie van diablo want op internet staat al een hoop om te bewijzen dat Diablo 3 zal komen.. vandaar deze topic..
pi_29496320
Eentje voor je geruchten dan. Als Diablo 3 er binnen 2 jaar komt, wordt hij aangekondigd tijdens BlizzCon http://www.blizzcon.com/ @ 29 okt. 2005.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:17:17 #6
126183 ricaplayer
mOtje neauw, heumeu?
pi_29496395
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 01:12 schreef existenz het volgende:
Eentje voor je geruchten dan. Als Diablo 3 er binnen 2 jaar komt, wordt hij aangekondigd tijdens BlizzCon http://www.blizzcon.com/ @ 29 okt. 2005.
daar zit idd wel wat in.. maar alsnog al die info die eral over op internet staat.. trouwens ik las net ook een stukje erover in de power inlimited en die zit er nooit naast!! maar ik weet het alsnog niet helemaal zeker..
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:17:59 #7
126183 ricaplayer
mOtje neauw, heumeu?
pi_29496411
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 01:17 schreef ricaplayer het volgende:

power inlimited
power unlimited*
pi_29496696
<- de edit knop
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 8 augustus 2005 @ 02:12:51 #9
56497 BOOR_TBL
fokmanschap is meesterschap
pi_29497411
(ik zal wel weer verketterd worden hiervoor)

* gaarne behoudt D3 (if any..) de 2d/semi3d engine van D2, ipv volledig 3d met lelijke blurry characters en platte troep
* gaarne ook een stand-alone game... geen betaalkeys/internet/multiplayer als minimum vereist

ja, begin maar met slaan
nimmer een zwevende fokker in verkiezingstijd
pi_29498305
Erm ladder wordt over 2u27m gereset
en er is net een week 1.11 uit
denk niet dat je die nog binnen redelijke tijd kan verwachten
pi_29498807
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo