schoonmaken en doorspoelen met 2 delen water 1deel schoonmaakazijn misschien?quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:26 schreef bolivian het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat er allemaal groene aanslag in het waterreservoir van mijn Senseo zit. Het zal wel iets alg-achtigs zijn. Iemand een idee hoe ik die meuk er het beste en chemisch meest verantwoorde manier weer uit krijg?
Schoonmaakazijn heb ik zojuist al geprobeerd maar was op de korte termijn niet echt succesvol. Misschien even een uurtje laten staan inweken?quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:28 schreef mother-mother het volgende:
[..]
schoonmaken en doorspoelen met 2 delen water 1deel schoonmaakazijn misschien?
Hoe?quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:27 schreef Dementor het volgende:
Eruit stomen.
Grote pan half met water vullen en dan een vergiet erin en op het fornuis zetten.quote:
ja of slakken erin gooienquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:31 schreef bolivian het volgende:
[..]
Schoonmaakazijn heb ik zojuist al geprobeerd maar was op de korte termijn niet echt succesvol. Misschien even een uurtje laten staan inweken?
ja hoor lekker bakkie algenquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:40 schreef Dementor het volgende:
Direct naar schoonmaakmiddelen zoals chloor en bleek grijpen is echt typisch iets voor huisvrouwen
Laat de natuur zijn werk eens doen
Stoom dood alles.quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:45 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja hoor lekker bakkie algen![]()
dettol kan misschien ook nog helpen trouwens![]()
Doodt...quote:
Ik zou zeggen open er een topic over in klaagbaak.quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:04 schreef footballx het volgende:
[..]
'stoom dood alles' betekent niks, mongool. Dat zijn gewoon 3 op zichzelf staande woorden.
Ik blijkbaar...quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:08 schreef Dementor het volgende:
Ik woon trouwens in Nederland en niet in Mongolië.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |