quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:02 schreef existenz het volgende:
Volgens mij is er echt geen zak aan. Beetje ¤100+ neerleggen voor zin hoe auto's achter elkaar in een parade rijden. Dan ga ik wel naar de Hungaroring, daar mag je het ten minste nog een wedstrijd noemen
Mwah, niet alles hoor... Tribunes en "paddock" zijn wel betaald...quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:19 schreef smash789 het volgende:
Existenz, lul niet zo uit je nek, het is gratis natuurlijk.
die url werkt prima bij mijquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:55 schreef Foo_niks het volgende:
Kan iemand de URL er uitvissen zodat ik hem op kan nemen
Heb http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/Wheelz.asp al geproberrd maar die werkt dus niet
ik neem niets op, hij speelt gewoon af in de mediaplayer.quote:
das curcuit park zandvoortquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:55 schreef Foo_niks het volgende:
Kan iemand de URL er uitvissen zodat ik hem op kan nemen
Heb http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/Wheelz.asp al geproberrd maar die werkt dus niet
quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:29 schreef SRD_Don het volgende:
pics: http://xi.dpx.nl/plug.php?e=gallery&f=55
geen F1, was veel te laat daarvoor.. helaas...
En om 19.00 op RTL 5 ook een verslag van Monaco aan de Maasquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:51 schreef Shirley het volgende:
Voor de mensen die TV Rijnmond hebben, daar is nu een verslag. En van 19.00 tot 21.45 ongeveer het verslag op Ned. 2
En dan enkel Monaco aan de Maas.
mag ik joe plaatjes hosten?quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:18 schreef aswin het volgende:
Mijn batterijen waren bijna op, maar de foto's en filmpjes geven toch een beetje een indruk van Monaco aan de Maas
Wat een herrie maken die wagens!!!![]()
tnxquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:18 schreef aswin het volgende:
Mijn batterijen waren bijna op, maar de foto's en filmpjes geven toch een beetje een indruk van Monaco aan de Maas
Wat een herrie maken die wagens!!!![]()
hoe moet ik een 3gp bestand zien? tis een mobiel bestand... kan ik t met een prog openen? zoals win media 9 ?quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:29 schreef spenky het volgende:
http://www.verheijdesign.nl/monacomaas.rar
mijn filmpjes... en 2 fotos...
zijn met me mobiel gemaakt maar wel van redelijke kwalitiet
bij 1 van de filmpjes geloof 2 na laatste... wist doornbos niet hoe de bocht ging... maar die erna... wistie het wel![]()
![]()
3gpp plug in gedownd en nu ga ik kijkenquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
hoe moet ik een 3gp bestand zien? tis een mobiel bestand... kan ik t met een prog openen? zoals win media 9 ?
zet anders gelijk linkje van die 3gp plugin erbij...? ik dacht dattut wel standaard in quictime zat.. maar zal me telefoon software wel gedaan hebben danquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
3gpp plug in gedownd en nu ga ik kijken
tnx![]()
dat ging automatisch bij Real player... die overgens zuigt...quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:39 schreef spenky het volgende:
[..]
zet anders gelijk linkje van die 3gp plugin erbij...? ik dacht dattut wel standaard in quictime zat.. maar zal me telefoon software wel gedaan hebben dan
mijn beelden zijn exlusiever... stond geen camera daar... egt zo raar... op een keerpunt geen cam...? :S dat is juis thet spannends...quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:52 schreef Jordy-B het volgende:
met 'n kwartiertje begint de TV-uitzending op RTL 5.
ook op ned2 Studio Sport is er wat....quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:57 schreef spenky het volgende:
[..]
mijn beelden zijn exlusiever... stond geen camera daar... egt zo raar... op een keerpunt geen cam...? :S dat is juis thet spannends...
En van die 99% zag ook 99% niks.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:36 schreef smash789 het volgende:
Ja maar ja, daar gaat misschien 1% van het publiek zitten. De andere 99% betaalt niks.
Wat een kutuitzending!quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:52 schreef Jordy-B het volgende:
met 'n kwartiertje begint de TV-uitzending op RTL 5.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |