quote:
No contestquote:
Blijft jammer dat mensen op Duke stemmen zonder dat het een leuke character isquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:36 schreef Morthill het volgende:
Duke en Yuna zoner enige twijfel. Blijft jammer dat een character als Mario gaat winnen puur op reputatie ipv daadwerkelijk een leuke character te zijn.
Nee joh, de echte finale is tussen Mario en Link.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:06 schreef speknek het volgende:
Mario en Samus. Die eerste had de finale moeten zijn.
It's a Marioquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:36 schreef Morthill het volgende:
Duke en Yuna zoner enige twijfel. Blijft jammer dat een character als Mario gaat winnen puur op reputatie ipv daadwerkelijk een leuke character te zijn.
Probleem: Mario en Link staan de volgende ronde al tegenover elkaarquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:58 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Nee joh, de echte finale is tussen Mario en Link.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:06 schreef speknek het volgende:
Mario en Samus. Die eerste had de finale moeten zijn.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:19 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
uiteraard Mario en Samus
mmm helaas ben ik ook een Yuna fan maar met Samus toch meer plezier beleefd :3
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:22 schreef RaymanNL het volgende:
mario en samus natuurlijkhet word wel steeds makkelijker
Zal link het straks op moeten nemen tegen mario![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:53 schreef mordradead het volgende:
m&s natuurlijk
quote:
Zo.quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:37 schreef Cerbie het volgende:
Mario en Samus, al moest ik wel even nadenken over de laatste
Ik gok dat het Mario (of Link, hij staat nog een kans) vs. Samus gaat worden.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:58 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Nee joh, de echte finale is tussen Mario en Link.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:00 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij duidelijk wat je hebt gestemd
Als jij geen foktools meer gebruikt dan weet ik het echt niet meerquote:
Mario heeft gewoon absoluut geen persoonlijkheid, oersaai personage eigenlijk.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:12 schreef Drakul het volgende:
Duke en Samus. Mario kan me echt niet boeien
Firefox.quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Als jij geen foktools meer gebruikt dan weet ik het echt niet meer![]()
en toch kon iedereen eigenlijk van te voren al bedenken dat hij het toernooi ging winnen...quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:37 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mario heeft gewoon absoluut geen persoonlijkheid, oersaai personage eigenlijk.
't Is een figuur, het speelt in een game... hoezo geen gamefiguur?quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:46 schreef YourMaster het volgende:
Tis wel klassiek, maar geen gamefiguur.
Figuur heeft meerdere betekenissen. Wij gebruiken hier betekenis 6, terwijl streepje uit pong betekenis 4 is.quote:fi·guur (het, de ~, figuren)
1 lichaamsvorm, gestalte => lichaamsbouw, postuur
2 voorstelling van een persoon, vooral een beeldje
3 illustratie
4 geheel van getekende lijnen of vlakken
5 [pej.] persoon
6 personage
7 geheel van bewegingen van een dans
8 groep van tonen om een hoofdtoon of tussen twee hoofdtonen geplaatst
FF X en FF X-2.quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:33 schreef Ericjuh het volgende:
mario samus..
yuna, speelt ze maar in 1 deel van final fantasy?
Streepje is een figuur dat je met behulp van commando's van het toetsenbord kunt aansturen; een soort van primitief tennis-personage. Ik zie niet in waarom hier betekenis 6 niet van toepassing is.quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:01 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Figuur heeft meerdere betekenissen. Wij gebruiken hier betekenis 6, terwijl streepje uit pong betekenis 4 is.
ik heb pong ook gewoon gespeeld. maar niet toen de game uitkwam, want toen was ik er nog nietquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:38 schreef Travellor het volgende:
Ik snap niet dat mensen Streepje als een grap zien. Streepje is nog klassieker dan freakin' Mario, die zelf al hardstikke klassiek is.
Er is maar 1 conclusie: streepje-haters zijn onwetende 12- tieners
Verder Mario en Samus gestemd deze keer
Als het streepje uit pong Hingis voor had moeten stellen of noem eens een tenniser, dan kan je nog zeggen dat het een personage is. Het streepje is echter gewoon een representatie voor een willekeurige tenniser. Het kan ook een representatie zijn voor een tennisracket. Niet meer een personage dan de bal.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:52 schreef Travellor het volgende:
[..]
Streepje is een figuur dat je met behulp van commando's van het toetsenbord kunt aansturen; een soort van primitief tennis-personage. Ik zie niet in waarom hier betekenis 6 niet van toepassing is.
I came here to kick ass and chew bubblegum, and I'm out of bubblegumquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |