gefeliciteerd doneer gelijk wat geld aan danny kan hij fok ook overdag snel laten lopen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:14 schreef brainster het volgende:
[..]
17 hele keren
Vandaag dan een "feestje" voor familie, ruim honderd euri binnengesleept.
God vond dat ik mij vandaag netes had gedragen dus bobnl heeft 50 euro gevondenquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:17 schreef B_BOY het volgende:
[..]
gefeliciteerd doneer gelijk wat geld aan danny kan hij fok ook overdag snel laten lopen.
Of god vond dat iemand anders zich slecht had gedragenquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:19 schreef BObNL het volgende:
[..]
God vond dat ik mij vandaag netes had gedragen dus bobnl heeft 50 euro gevonden![]()
Maar ga niet doneren, gaat naar mijn laptop![]()
en daarom gaan wij morgen kartenquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:19 schreef BObNL het volgende:
[..]
God vond dat ik mij vandaag netes had gedragen dus bobnl heeft 50 euro gevonden![]()
of god wil dat je hem pijpt.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:19 schreef BObNL het volgende:
[..]
ben benieuwd klinkt niet verkeerd.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:20 schreef Gabry het volgende:
http://www.m2o.it/audio_player.php
leuke zender![]()
Dan had het wel in mijn tuin gelegenquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:20 schreef spenky het volgende:
[..]
en daarom gaan wij morgen karten
als je niet met mij naar monaco aan de maas was geweest had je het nooit gevonden![]()
-nquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:21 schreef spenky het volgende:
[..]
nee dat is fout...
wat heb jij een mooie avantar![]()
ja... alleen beetje bagger kwalitietquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:20 schreef Gabry het volgende:
http://www.m2o.it/audio_player.php
leuke zender![]()
das niet waarquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:21 schreef BObNL het volgende:
[..]
Dan had het wel in mijn tuin gelegen. En ik had mezelf moeten uitnodigen
![]()
niet janken tis te laat voor kwaliteit. het gaat om kwantiteit. veel bier, veel geile wijven, veel posts. of wilde je zeggen dat jou post kwalitatief zjin?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:22 schreef spenky het volgende:
[..]
ja... alleen beetje bagger kwalitiet32kbs... hebbie geen hogere?
Trusten enzoquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:23 schreef freiss het volgende:
he jongens, ik ga slapen.
truste afhakertquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:23 schreef freiss het volgende:
he jongens, ik ga slapen.
JAquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
niet janken tis te laat voor kwaliteit. het gaat om kwantiteit. veel bier, veel geile wijven, veel posts. of wilde je zeggen dat jou post kwalitatief zjin?![]()
helemaal nietquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:24 schreef BObNL het volgende:
[..]
Spenky : Ik ga naar monaca aan de maas![]()
BObNL : Goh leuk zullen we samen gaan![]()
Je mot eten wat de pot schaft jochiequote:Op maandag 8 augustus 2005 00:24 schreef spenky het volgende:
[..]
JA![]()
maar ik luisterde eerst een kwaliteits zender... en dan ineens naar bagger kwaliteit gaan... ik bedoel... kommop zeg.. daar doe ik het niet voor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |