Zeg dat 's als je d'r één in het echt ziet.quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:40 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom hebben we ze zoveel vrijheid gegeven. De plantage was zo slecht niet
Ik spreek nooit negers. Kom meestal niet in verloederde buurten.quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zeg dat 's als je d'r één in het echt ziet.
Beroep: Lui zijnquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik spreek nooit negers. Kom meestal niet in verloederde buurten.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Beroep: Lui zijn
Je bent gewoon zelf een neger.
Maar die werken al bij mij op de plantagequote:Op zondag 7 augustus 2005 13:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar die werken al bij voor mij op de plantagequote:Op zondag 7 augustus 2005 13:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel asperges steken, seizoensarbeider!quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Maar die werken al bij voor mij op de plantage
misschien wilden ze alleen maar even zijn ride pimpenquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:14 schreef MouseOver het volgende:
Best vriendelijk dat ze je nog even waarschuwden
Jij doerak!quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel asperges steken, seizoensarbeider!
Als ze jou eerst tegen de muur aan zetten vind ik het prima.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:08 schreef got.rice het volgende:
platbranden dat leeuwarden.. of nog beter, het hele noorden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |