Dan zou ik mezelf per persoon afvragen of ik nog wel naar de kerk zou gaan.quote:Op zondag 7 augustus 2005 07:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
En wanneer je iemand anders was geweest?
Ah. Mooi antwoord.quote:Op zondag 7 augustus 2005 07:37 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dan zou ik mezelf per persoon afvragen of ik nog wel naar de kerk zou gaan.
Typische puber-reactie.quote:
Vind je? Ik heb het net bedacht toen ik op m'n WC zat te schijten.quote:
Heerlijk toch. Dan komen de beste ideeen naar bovenquote:Op zondag 7 augustus 2005 07:41 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb het net bedacht toen ik op m'n WC zat te schijten.![]()
weet ikquote:
Ga Imberr dan nog maar een beetje opgeilen.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 07:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
weet ik![]()
dat antwoord irriteert heel veel mensen![]()
als je iets zegt en de ander verstaat t niet en vraagt: wat? en dan zeg jij: oh niks
geweldig
en dat de héle dag door
pest ik me moeder altijd mee
![]()
![]()
Tja, als ze daar zin in heeftquote:Op zondag 7 augustus 2005 07:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ga Imberr dan nog maar een beetje opgeilen.![]()
Ni.. nee, dat zou TE voorspelbaar zijn.quote:
Vraag wat ze aan heeft.quote:
Je weet een romantische sfeer wel te verpesten.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 07:52 schreef coz het volgende:
omg ik zag net de meest treurige flahs ding ever http://www.dyrdee.com/manegefrei-flash/
zo romantisch is t niet op msnquote:Op zondag 7 augustus 2005 07:54 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je weet een romantische sfeer wel te verpesten.Btw denk ik dat Marsupilami liever prive chat.
snifquote:
Hier dan wel?quote:
Met webcam aanquote:Op zondag 7 augustus 2005 07:54 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je weet een romantische sfeer wel te verpesten.Btw denk ik dat Marsupilami liever prive chat.
iets vrolijks dan maarquote:Op zondag 7 augustus 2005 07:52 schreef coz het volgende:
omg ik zag net de meest treurige flahs ding ever http://www.dyrdee.com/manegefrei-flash/
open dirquote:Op zondag 7 augustus 2005 08:04 schreef coz het volgende:
[..]
iets vrolijks dan maar![]()
http://unix.rulez.org/~calver/funny/swf/humor_pong.swf
lolquote:Op zondag 7 augustus 2005 08:04 schreef coz het volgende:
[..]
iets vrolijks dan maar![]()
http://unix.rulez.org/~calver/funny/swf/humor_pong.swf
Trustequote:Op zondag 7 augustus 2005 08:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat slapen
Vannacht weer werken, dus ik spreek sommigen vannacht wel weer![]()
trustequote:Op zondag 7 augustus 2005 08:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat slapen
Vannacht weer werken, dus ik spreek sommigen vannacht wel weer![]()
Je eet toch wel bij je werk?quote:Op zondag 7 augustus 2005 08:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Truste
Ik ga eerst eten en dan slapen
Ik ben geen player, ik wil haar eerst leren kennenquote:
Nope, dan gaan sommige mensen daar weer lopen zeurenquote:Op zondag 7 augustus 2005 08:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je eet toch wel bij je werk?
* BliksemSchigt heeft een lekker ontbijtje weggewerkt; croissantjes, eitje, broodje met jam en verse sinaasappelsap
Goed plan kerel, ga ik ook ff doenquote:Op zondag 7 augustus 2005 08:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je eet toch wel bij je werk?
* BliksemSchigt heeft een lekker ontbijtje weggewerkt; croissantjes, eitje, broodje met jam en verse sinaasappelsap
Een van de eerste dingen die ik vroeg aan Imberr was of ze d'r webcam even aan wilde doenquote:Op zondag 7 augustus 2005 08:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben geen player, ik wil haar eerst leren kennen
![]()
Die leugenachtige bastard.quote:Op zondag 7 augustus 2005 08:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een van de eerste dingen die ik vroeg aan Imberr was of ze d'r webcam even aan wilde doen.
dan slaap ikquote:Op zondag 7 augustus 2005 08:16 schreef MMaRsu het volgende:
Vraag ik later wel ff, als ik m'n ontbijt op heb
Des te geilerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |