Hey nacht meisje, wat voor muziek vind je eigenlijk leukquote:
Ik ga mijzelf niet belachelijk maken op het Fok! Forum, wat denk je wel niet.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:44 schreef Imberr het volgende:
[..]alstie ff een foto van emzelf post dan zal ik er es over denken
![]()
![]()
ik val echt alléén maar op innerlijk heur![]()
rock, gothicrock, pop, r&b, en paar van die nederlandse liedjes..van veldhuis en kemper is wel meligquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hey nacht meisje, wat voor muziek vind je eigenlijk leuk.
Je mist hier misschien wel een hele leuke kans.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik ga mijzelf niet belachelijk maken op het Fok! Forum, wat denk je wel niet.![]()
dat doe je ook wel zonder fotoquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik ga mijzelf niet belachelijk maken op het Fok! Forum, wat denk je wel niet.![]()
Geen Shostakovich? Stravinsky of Mussorgsky?quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
rock, gothicrock, pop, r&b, en paar van die nederlandse liedjes..van veldhuis en kemper is wel meligen van uuh.. weet ik veel..dat soort nlse liedjes
Dank je wel.quote:
watte??quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:47 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Geen Shostakovich? Stravinsky of Mussorgsky?![]()
Gevarieerdquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
rock, gothicrock, pop, r&b, en paar van die nederlandse liedjes..van veldhuis en kemper is wel meligen van uuh.. weet ik veel..dat soort nlse liedjes
Rustig Im, die jongen is 16 en doet een beetje stoer uit verlegenheid. Ga hem nu niet kleineren.quote:
sorryquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:49 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Rustig Im, die jongen is 16 en doet een beetje stoer uit verlegenheid. Ga hem nu niet kleineren.![]()
Ja..ik doe stoer uit verlegenhe....huh...neee....dat is niet waar.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:49 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Rustig Im, die jongen is 16 en doet een beetje stoer uit verlegenheid. Ga hem nu niet kleineren.![]()
* Asskicker14 gaapt met MMaRsu meequote:
Richt je niet tot mij, maar tot haar.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja..ik doe stoer uit verlegenhe....huh...neee....dat is niet waar.![]()
![]()
Bejaarde vrouwen hebben ook tieten, weet je?quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:53 schreef Nickthedick het volgende:
De jeugd van tegenwoordigToen ik 16 was wilde ik wel de hele dag seks hebben met alles wat tieten had.
![]()
Vandaar dat geinterrumpeer.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:53 schreef MMaRsu het volgende:
Imberr kom mij even knuffelen dan, ik heb het koud
je bent gewoon niks gew.. oh wacht, ik moest aardig doen he..quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat ik toch voor een uurtje moet gaan liggen. Want ik begin mij nu wat lichtjes te voelen in het hoofd. Ik zie jullie later wel nog.![]()
* Imberr knuft MMaRsuquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:53 schreef MMaRsu het volgende:
Imberr kom mij even knuffelen dan, ik heb het koud
hoe heet jij eig. in t echt..?quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bejaarde vrouwen hebben ook tieten, weet je?![]()
kom het toch niet laten![]()
Dikke mannen ook, maar dat maakte me toen niet uit. Zo ontzettend geil was ik.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bejaarde vrouwen hebben ook tieten, weet je?![]()
kom het toch niet laten![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:56 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dikke mannen ook, maar dat maakte me toen niet uit. Zo ontzettend geil was ik.![]()
Een 16-jarige jongen wil alles wel neuken.quote:
* MMaRsu geeft je een knuffel een zoentje op je wangquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
Wel terugknuffen want ik heb t ook koudd![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Een 16-jarige jongen wil alles wel neuken.'T is maar goed dat m'n ouders niet in de buurt van vee woonden.
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Een 16-jarige jongen wil alles wel neuken.'T is maar goed dat m'n ouders niet in de buurt van vee woonden.
![]()
Moet ik m'n kloppend lid daar nog ergens tussen wringen? Of wordt dat niet op prijs gesteld.quote:Op zondag 7 augustus 2005 07:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
* MMaRsu geeft je een knuffel een zoentje op je wang
quote:Op zondag 7 augustus 2005 07:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
* MMaRsu geeft je een knuffel een zoentje op je wang
heb ik er maar uitgehaaldquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 07:03 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Moet ik m'n kloppend lid daar nog ergens tussen wringen? Of wordt dat niet op prijs gesteld.![]()
mja, ik dacht hey heb ik s'nachts ook een leuk meisje om mee te pratenquote:Op zondag 7 augustus 2005 07:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
heb ik er maar uitgehaaldheb al 35 fok!kers in mijn lijst nu en heb er zelf net 5 toegevoegd ofzo
als je em wil hoef je t maar te vragen hoorquote:Op zondag 7 augustus 2005 07:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
mja, ik dacht hey heb ik s'nachts ook een leuk meisje om mee te praten...
Blijf dan maar uit z'n buurt.quote:
Dat zei ik niet hoorquote:Op zondag 7 augustus 2005 07:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
als je em wil hoef je t maar te vragen hoor
chocolaquote:Op zondag 7 augustus 2005 07:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat zei ik niet hoor
Voeg mij maar toe( ik heb wel een email adres in m'n profiel
)
* MMaRsu neemt een hapje chocola![]()
Misschien voeg ik jou ook wel toe en ga ik doen alsof ik Imberr ben.quote:Op zondag 7 augustus 2005 07:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat zei ik niet hoor
Voeg mij maar toe( ik heb wel een email adres in m'n profiel
)
* MMaRsu neemt een hapje chocola![]()
succesquote:Op zondag 7 augustus 2005 07:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Misschien voeg ik jou ook wel toe en ga ik doen alsof ik Imberr ben.![]()
Da's heel simpel... ik ga gewoon aan iedereen vragen hoe ze heten, hoe oud ze zijn en of ze van hondjes houden.quote:
aha..quote:Op zondag 7 augustus 2005 07:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Da's heel simpel... ik ga gewoon aan iedereen vragen hoe ze heten, hoe oud ze zijn en of ze van hondjes houden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |