Ach, dat ligt er aan in hoeveel tijd je daarin terecht bent gekomen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat illustreert hoe levenloos je wel niet bent. Dus hoe hoger, hoe levenlozer je bent.![]()
![]()
Hij gaat nog meer restanten van zijn sociale leven opofferen om op Fok! een hogere postaantal te bereiken.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:04 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar wat ga je doen om daar te blijven?
Geeft niet hoorquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ach, dat ligt er aan in hoeveel tijd je daarin terecht bent gekomen.
zie imberr![]()
sociale levenquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:06 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij gaat nog meer restanten van zijn sociale leven opofferen om op Fok! een hogere postaantal te bereiken.![]()
Imber is wel een extreem voorbeeld. 52 posts per dag gemiddeld over 2 maanden.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ach, dat ligt er aan in hoeveel tijd je daarin terecht bent gekomen.
zie imberr![]()
t is vakantiequote:Op zondag 7 augustus 2005 06:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Imber is wel een extreem voorbeeld. 52 posts per dag gemiddeld over 2 maanden.![]()
Nee, maar over 2 maanden wel.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
sta ik in een of andere lijst dan ofzo?![]()
![]()
En ik dacht dat lekkere wijven zoals jij wel beter hun tijd te besteden hadden.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
sta ik in een of andere lijst dan ofzo?![]()
![]()
Even tong checken...quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Imber is wel een extreem voorbeeld. 52 posts per dag gemiddeld over 2 maanden.![]()
lekkere wijvenquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En ik dacht dat lekkere wijven zoals jij wel beter hun tijd te besteden hadden.![]()
dat is dus een compliment.
Gemiddeld 72 posts per dag.quote:
Geen vriendje?quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
lekkere wijven![]()
maar nee.. ik niet dusals ik nou een vriendje had dan was t wel anders maar aangezien ik geen vriendje heb.. en in me vriendinnen heb ik geen zin, die zijn raar aan t worden de laatste tijd
![]()
Ach... als je eenmaal borsten krijgt zien de jongens je wel staan hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
lekkere wijven![]()
maar nee.. ik niet dusals ik nou een vriendje had dan was t wel anders maar aangezien ik geen vriendje heb.. en in me vriendinnen heb ik geen zin, die zijn raar aan t worden de laatste tijd
![]()
Jij hebt vriendjes afgezworenquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
lekkere wijven![]()
![]()
En alleen 40+quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij hebt vriendjes afgezworenEn je hebt genoeg keuze
(alleen al op fok
)
Vertel mij wat. Ben vorig jaar bijna blijven zitten.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:14 schreef Imberr het volgende:
maar ja..zodra school weer begint ben ik hier een stuk minder.. ik moet komend jaar mijn best gaan doen enzomoet ik ook echt huiswerk gaan maken en leren
Ook jonger hoorquote:
hoezo 'krijgt'?quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:13 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ach... als je eenmaal borsten krijgt zien de jongens je wel staan hoor.![]()
voor een tijdje ja.. maar das over een paar weken wel weer voorbijquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij hebt vriendjes afgezworenEn je hebt genoeg keuze
(alleen al op fok
)
moet ik je mijn schoolcarriere tot nu toe es vertellen?quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ben vorig jaar bijna blijven zitten.![]()
Nou, bewijs dat dan maar eens. Wij willen fotomateriaal zien.quote:
Post je tieten dan maar als je 16 bent, dan beoordelen wij wel of het wat is.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nou, bewijs dat dan maar eens. Wij willen fotomateriaal zien.![]()
Vertel maar. Ik ben een goede luisteraar.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
moet ik je mijn schoolcarriere tot nu toe es vertellen?is echt té blond gewoon
![]()
Et tu DaMookquote:
ik ben over minder dan een jaar al 16, zoveel verschil met nu zal er dan niet zijnquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Post je tieten dan maar als je 16 bent, dan beoordelen wij wel of het wat is.![]()
Waarom heb je nou weer geen vriendjequote:Op zondag 7 augustus 2005 06:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
lekkere wijven![]()
![]()
Is dat een uitnodiging?quote:
Die zag ik gisteren nietquote:
Ik betwijfel hetquote:[..]
voor een tijdje ja.. maar das over een paar weken wel weer voorbij
Hè ? ik spreek geen Fransquote:
brugklas ath/gym, toen havo2 en toen nog es havo2quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Vertel maar. Ik ben een goede luisteraar.![]()
Tot ze de 40 naderen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik betwijfel hetLekkere wijven blijven altijd gewild
Da's alleen schandelijk als je vmbo doet.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ben vorig jaar bijna blijven zitten.![]()
ik bedoelde dat jongens afzwerenquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik betwijfel hetLekkere wijven blijven altijd gewild
Gelukkig is dat bij mij niet het geval. Alleen ik kom van de VWO af dus ik ben nog steeds een lachertje.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Da's alleen schandelijk als je vmbo doet.![]()
Dan is het legaalquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben over minder dan een jaar al 16, zoveel verschil met nu zal er dan niet zijn
quote:
Dat geeft niet, zolang je het maar leest.quote:
Dan zijn ze vaak niet meer lekker, dus is dat logischquote:
Borsten kunnen ook als je 16/17/18 toch nog groeienquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben over minder dan een jaar al 16, zoveel verschil met nu zal er dan niet zijn
Ik had een 448 voor mijn Cito Toets en ik had ook een advies voor Gymnasium/Atheneum aan de BCS.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
brugklas ath/gym, toen havo2 en toen nog es havo2![]()
![]()
en nu havo3
tot je 19e zelfsquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Borsten kunnen ook als je 16/17/18 toch nog groeien
Ik vind borsten niet zo belangrijk bij girls..duss kom maar op![]()
Ik ben op de mavo blijven zitten in de 3equote:Op zondag 7 augustus 2005 06:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Da's alleen schandelijk als je vmbo doet.![]()
Owquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |