hoe heet jij eig. in t echt..?quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bejaarde vrouwen hebben ook tieten, weet je?![]()
kom het toch niet laten![]()
Dikke mannen ook, maar dat maakte me toen niet uit. Zo ontzettend geil was ik.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bejaarde vrouwen hebben ook tieten, weet je?![]()
kom het toch niet laten![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:56 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dikke mannen ook, maar dat maakte me toen niet uit. Zo ontzettend geil was ik.![]()
Een 16-jarige jongen wil alles wel neuken.quote:
* MMaRsu geeft je een knuffel een zoentje op je wangquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
Wel terugknuffen want ik heb t ook koudd![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Een 16-jarige jongen wil alles wel neuken.'T is maar goed dat m'n ouders niet in de buurt van vee woonden.
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Een 16-jarige jongen wil alles wel neuken.'T is maar goed dat m'n ouders niet in de buurt van vee woonden.
![]()
Moet ik m'n kloppend lid daar nog ergens tussen wringen? Of wordt dat niet op prijs gesteld.quote:Op zondag 7 augustus 2005 07:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
* MMaRsu geeft je een knuffel een zoentje op je wang
quote:Op zondag 7 augustus 2005 07:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
* MMaRsu geeft je een knuffel een zoentje op je wang
heb ik er maar uitgehaaldquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 07:03 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Moet ik m'n kloppend lid daar nog ergens tussen wringen? Of wordt dat niet op prijs gesteld.![]()
mja, ik dacht hey heb ik s'nachts ook een leuk meisje om mee te pratenquote:Op zondag 7 augustus 2005 07:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
heb ik er maar uitgehaaldheb al 35 fok!kers in mijn lijst nu en heb er zelf net 5 toegevoegd ofzo
als je em wil hoef je t maar te vragen hoorquote:Op zondag 7 augustus 2005 07:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
mja, ik dacht hey heb ik s'nachts ook een leuk meisje om mee te praten...
Blijf dan maar uit z'n buurt.quote:
Dat zei ik niet hoorquote:Op zondag 7 augustus 2005 07:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
als je em wil hoef je t maar te vragen hoor
chocolaquote:Op zondag 7 augustus 2005 07:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat zei ik niet hoor
Voeg mij maar toe( ik heb wel een email adres in m'n profiel
)
* MMaRsu neemt een hapje chocola![]()
Misschien voeg ik jou ook wel toe en ga ik doen alsof ik Imberr ben.quote:Op zondag 7 augustus 2005 07:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat zei ik niet hoor
Voeg mij maar toe( ik heb wel een email adres in m'n profiel
)
* MMaRsu neemt een hapje chocola![]()
succesquote:Op zondag 7 augustus 2005 07:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Misschien voeg ik jou ook wel toe en ga ik doen alsof ik Imberr ben.![]()
Da's heel simpel... ik ga gewoon aan iedereen vragen hoe ze heten, hoe oud ze zijn en of ze van hondjes houden.quote:
aha..quote:Op zondag 7 augustus 2005 07:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Da's heel simpel... ik ga gewoon aan iedereen vragen hoe ze heten, hoe oud ze zijn en of ze van hondjes houden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |