Dat wil ik helemaal niet weten.quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:38 schreef OldSchoolFool het volgende:
Ik ga rukken.
Zulk soort dingen hoef ik opzich niet te wetenquote:Op zondag 7 augustus 2005 04:38 schreef OldSchoolFool het volgende:
Ik ga rukken.
om 6 uur is het toch pas ochtend?quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:38 schreef LudoSanders het volgende:
Had je het niet beter "Ode aan de ochtend" kunnen noemen?
De ochtend is kut, dus daar wil ik ook geen topic over openen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:41 schreef LudoSanders het volgende:
Het is toch bijna 6 uur ?
Zit wat in, maar toch moet ik nog even slapen, 7 uur weer werkenquote:Op zondag 7 augustus 2005 04:43 schreef LudoSanders het volgende:
Anderhalf uur mét bier is toch zo voorbij?
Jij ging toch rukken?quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:47 schreef OldSchoolFool het volgende:
Een ode aan de nacht..
In deze nacht..
heb ik een heroinehoer verkracht...
nooit gedacht...
wat een pracht...
cheilquote:Op zondag 7 augustus 2005 04:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Fascinerend verschijnsel is het ook. Ik zit nu al een half uurtje naar buiten te staren, met mijn raam half open, frisse lucht stroomt naar binnen en ik zit geboeid naar de zwarte lucht te staren en de sterren te tellen.![]()
Ik kan extatisch worden van het geluid van een zoemende dynamo in een doodstille galmende straat.quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Fascinerend verschijnsel is het ook. Ik zit nu al een half uurtje naar buiten te staren, met mijn raam half open, frisse lucht stroomt naar binnen en ik zit geboeid naar de zwarte lucht te staren en de sterren te tellen.![]()
Verkrachters hebben ook slaap nodig hoor, die liggen gewoon op 1 oor.quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:54 schreef Imberr het volgende:
ik heb zin om nu ff met de hond te gaan wandelen maar 't lijkt me niet zo verstandig om als 15-jarig meisje nu de straat op te gaan
Ik loop wel ff met je mee schat...quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:54 schreef Imberr het volgende:
ik heb zin om nu ff met de hond te gaan wandelen maar 't lijkt me niet zo verstandig om als 15-jarig meisje nu de straat op te gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |