wat ga jij slecht slapenquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:41 schreef Gabry het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik nu nog over je ga dromen![]()
*gone*![]()
Hehe, is net zoals onze hond, die lust geen brokken meer, alleen maar van die speciale hondenmaaltijdenquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:42 schreef Imberr het volgende:
en hij geeft onze hond teveel koekjesnou gedraagt ze zich vd weer verwend en daar was ze net vanaf
heb ook meteen men moeder duidelijk gemaakt dat zij maar ff tegen hem moet zeggen dattie daar mee op moet houden
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:44 schreef Imberr het volgende:
ze gromde wel op hem net![]()
![]()
liev hondje heb ik toch![]()
![]()
Trouwens vroeg ik mij af, praat jij ook met zo'n leuk Limburgs accent?quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:44 schreef Imberr het volgende:
ze gromde wel op hem net![]()
![]()
liev hondje heb ik toch![]()
![]()
volgens bob welquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:45 schreef freiss het volgende:
[..]
Trouwens vroeg ik mij af, praat jij ook met zo'n leuk Limburgs accent?![]()
Ik vind het wel een mooi dialect hoor, maar soms versta ik er helemaal niets van.quote:
ik versta ook alleen t Geleense.. dat vriendje vamme moeder hequote:Op zondag 7 augustus 2005 01:46 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi dialect hoor, maar soms versta ik er helemaal niets van.![]()
is ie niet gewoon zat?quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik versta ook alleen t Geleense.. dat vriendje vamme moeder hedie praat 3 dialecten door elkaar
(vaals, maastrichts en nog iets) ik versta er niks van en me moeder ook niet
thank god spreekt ie ook gewoon nederlands
![]()
Gelukkig wel ja.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik versta ook alleen t Geleense.. dat vriendje vamme moeder hedie praat 3 dialecten door elkaar
(vaals, maastrichts en nog iets) ik versta er niks van en me moeder ook niet
thank god spreekt ie ook gewoon nederlands
![]()
HEH? Weet je zeker dat het een vriend is en geen vriendin?quote:
trustequote:Op zondag 7 augustus 2005 01:52 schreef pekel het volgende:
Ik vertrek met pijn in m'n hart dit topic en verlaat jullie voor deze roege nacht..
Tot morgen, broeders..
quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:52 schreef pekel het volgende:
Ik vertrek met pijn in m'n hart dit topic en verlaat jullie voor deze roege nacht..
Tot morgen, broeders..
quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:51 schreef freiss het volgende:
[..]
HEH? Weet je zeker dat het een vriend is en geen vriendin?
trustequote:Op zondag 7 augustus 2005 01:52 schreef pekel het volgende:
Tot morgen, broeders..
dat was ook.. uhm.. kort maar krachtigquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:52 schreef pekel het volgende:
Tot morgen, broeders..
scherpquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:51 schreef freiss het volgende:
[..]
HEH? Weet je zeker dat het een vriend is en geen vriendin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |