quote:
Op maandag 8 augustus 2005 14:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:Ik vind het goed dat er een systeem in zit waarmee je TKers kunt kicken alleen werkt het nu nog wel eens averechts. (bijvoorbeeld in het geval van Razorback)
Zei ik iets fout?
Zelf punish ik niemand tenzij ik het vergeet en dan wordt de andere automatisch gepunishd.
Al wordt ik aangereden ik weet zeker dat die persoon het niet met opzet doet.
Ook wat jij (JMPoSTMaN) zei over tanks als je daar in zit en achteruit rijd en per ongeluk over een persoon rijd.
Ik speel bijna wel altijd in een Tank of APC met de standaard view (van binnen) dus als ik achteruit rij dan is het gewoon hopen dat er niemand achter je loopt want het draaien van de loop duurt mij toch echt te lang als ik dan ook nog in een gevecht zit met een andere Tank/APC.
Verder vindt ik ook dat je team-maten moeten weten dat een Tank/Auto/APC groter is dan hun en dan ze niet te dicht bij dat ding moeten komen als hij aan het rijden is of aan het keren.
Laatste tijd ben ik ook vaak commander en in het begin durfde ik nog wel een artillery te gooien bij vijande waar onze eigen mensen ook in de buurt zijn maar de laatste tijd gooi ik alleen artillery's als er zo weinig tot geen mensen van mijn eigen team in de buurt zijn. En dan soms durft een persoon toch nog in die artillery te staan en mij daarvoor te punishen en als je er wat van zegt krijg je een grote vuile bek terug van dat het mijn eigen schuld is en dat ik moet uitkijken waar iik mijn artillery gooi.
Of als je een artillery gooit op een plek waar een team genoot in de buurt is en je raakt hem per ongeluk en je wordt gepunished en je zegt: "denk je dat het mijn bedoeling was om je te raken? waarom punish je me dan?" krijg je ook gewoon een grote bek terug van: "Je wist dat ik daar stond"
En dan denk ik gewoon aan wraak en dat zeg ik dan gewoon tegen hem dat als ik hem in een auto zie dat hij mij beter kan ontwijken omdat ik voor hem zou springen.
En dan kan je wel zeggen dan kan je het gewoon toch 1 keer doen, Nou ik pak ze meteen 3 keer terug dat ze gebanned worden zodat ze het tenminste leren dat het punish systeem geen kinderspeeltje is waarbij je zo vaak mogelijk iemand moet punishen omdat je daar mensen mee boos kan maken.
En zoals ik al zei ik punish nooit iemand omdat ik zelf weet hoe IRRITANT het is en ik vindt die -4 punten al een hele straf die je krijgt en dat een ongeluk altijd kan gebeuren waardoor je iemand neer knalt of overrijd. Maar als iemand mij boos gaat maken door een grote bek terug geven als ik vriendelijk vraag waarom hij mij punisht dan zal ik hem ook 3 maal terug pakken (3x is scheepsrecht
![]()
)
Het liefst heb ik ook dat als je een team-kill maakt dat de ander kan bepalen of je -4 punten krijgt door hem te punishen of niet want er zijn verder ook een heleboel mensen die begrijpen dat iemand het niet express doet maar ook genoeg rotte appels die het spel verzieken voor andere.