Net gedaan, alleen mensen moeten lang wachten op hun bevestigings email. Ik moest 24 uur wachten met mijn hotmail adresquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:24 schreef BMH het volgende:
Mensen die clanwars willen spelen moeten [url=http://www.weescreatief.nl/FokBF2/forum_viewtopic.php?4.48.0]hier[url] hun Clanbase ID nummer plaatsen.
Zal binnenkort even een klein documentje maken met alle manier om de admins te bereiken. Via MSN, Xfire en email. Ik zit nu bij de PC dus ik kan om 12:00 wel wat mensen kicken.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:36 schreef Droopie het volgende:
Heel de Fok! server zit vol.
Ik stel voor dat we om 12.00 effe gaan knallen.
Is dit oke voor admins.
Heb niet echt de behoefte om 12 uur op een dag elk half uur de server leeg te gooien. We gaan even kijken hoe het verder loopt maar we gaan niet de hele dag de server in de gaten houden. Ik ben nu de hele rond m'n PC en op aanvraag op MSN, Xfire of TS schop ik er mensen af.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:05 schreef Razorback het volgende:
Wat ook niet verkeerd is om gewoon om het kwartier of half uur alle mensen die niet bij FOK! horen te kicken.
Je kan er altijd in, gewoon even mij aanspreken.quote:Hoefen wij niet te vragen en weten we precies wanneer we erin kunnen
Volgens mij kon dat niet maar we gaan er naar kijken. Op dit moment moet je het doen met een admin (ik dus) die aanwezig is om ruimte voor je te maken op de server.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:19 schreef cyberrobin het volgende:
Kan je niet gewoon doen dat voor elke clanmember van BoF een gereserveerd plaatsje is op de server? of is dat al? ben nl. nog niet komen kijken maar k zou t best wel klote vinden dat de clanleden soms niet op hun eigen clanserver kunnen omdat ie bezet is door normale mensen?
Daar hebben we bewust niet voor gekozen. We willen niet iedereen de mogelijkheid geven om de hele server te kunnen controleren. Het risico dat het dan een keer fout gaat willen we niet nemen. Mochten vier admins te weinig zijn dan nemen we er een paar bij. Sowieso zal BMH er wel bij komen, als hij dat zelf wil, aangezien hij met Clanbase in de weer isquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:19 schreef kievit19 het volgende:
of we maken iedereen admin
dan maakt iedereen gewoon voor zich eigen zijn plekje vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |