abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 augustus 2005 @ 22:57:59 #226
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_29508317
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:52 schreef Sickert het volgende:
Zo na vanavond vind ik dat er eens een paar mensen Teamspeak moeten downloaden en op de Fok! ts server moeten komen.
Ik was aan het commanderen en tot aan strike @ karkand ging dit perfect 1 brons 1 goud

alleen jammer genoeg zijn er mensen die en een hele grote mond hebben tegen een van de admins (waarvan ik overigens vind dat ze verbannen moeten worden na zulk asociaal taalgebruik)

En ook te stom zijn om op de map te kijken of er niet toevallig artillery aankomt... de hele BOF squad schreeuwde om artillery (zoals in de vorige map waar ik er 9! tegelijk had)

Ik ging hier op in en dropte de arty en schreeuwde via TS dat iedereen weg moest.. iedereen van TS deed dit alleen een paar pannelappen die dus niet op TS zitten en te beroerd zijn om op hun map te kijken liepen dus in de weg.. en met het gevolg -12 door TK's

NU roep ik dus iedereen van Fok! op om TeamSpeak te downen.
En zich vervolgens elk potje dat zij op de Band Of Fok!kers server spelen zich te connecten met de Teamspeak server van Fok!
want TS is ideaal!

zodat verdere irritaties uit blijven

en voor de pannelappen die vinden dat ik fout zat.. het is logisch dat je eerst artillery gooit en dat dan de squads er op afgaan om de achtergebleven vijanden af te slachten.. het zat daar vol met vijanden daar MOEST artillery op... en leer op je map kijken!
Je hebt ruim 20 seconden om daar weg te komen en dat is makkelijk te doen..
ik ressurecte 2 keer midden in je artellery en je begon gelijk te schelden, moet je het maar wat verder van de spawn plek afgooien
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_29508554
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:57 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ik ressurecte 2 keer midden in je artellery en je begon gelijk te schelden, moet je het maar wat verder van de spawn plek afgooien
dan raakt ie nix is toch zonde van de atrelly
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_29508580
waarom werden alleen die niet TS'rs gekilled?.......

Gewoon TS downen (zodat je weet waar de arty is) en zorgen dat je in een goede sqaud zit die niet als een stel malloten daar gaat lopen rennen!
Narf!
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:11:19 #229
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_29508618
quote:
alleen jammer genoeg zijn er mensen die en een hele grote mond hebben tegen een van de admins (waarvan ik overigens vind dat ze verbannen moeten worden na zulk asociaal taalgebruik)
Ik vond jouw taalgebruik tegen mij rond 17.30 @ Gulf of Oman ook niet echt fijn. Omdat ik je per ongeluk een punish gaf, terwijl ik dacht dat dat iemand anders was......
Where law ends, tyrrany begins.
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:12:51 #230
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_29508657
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:09 schreef Sickert het volgende:
waarom werden alleen die niet TS'rs gekilled?.......

Gewoon TS downen (zodat je weet waar de arty is) en zorgen dat je in een goede sqaud zit die niet als een stel malloten daar gaat lopen rennen!
Dus als ik geen TS heb mag ik niet spelen van jou? Lekker social
Where law ends, tyrrany begins.
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:13:33 #231
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29508676
Idd.

Gamedemon:

Ik zou je vriendelijk willen vragen je taalgebruik aan te passen. Je gedraagt je mijn inziens af en toe als een puber. Schelden is echt niet stoer. Hopelijk kun je gewoon normaal met je mede clangenoten omgaan zoals de rest ook met mekaar doet.

Alvast bedankt voor je medewerking.

[ Bericht 1% gewijzigd door Morpheus2002 op 08-08-2005 23:18:52 ]
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_29508761
quote:
- knip -
Je gooide een paar keer artillery boven ons (o.a Gamedemon en mij) toen wij netjes een vlag aan het verdedigen waren. Dan kan je wel zeggen het staat op de map, tuurlijk staat het op de map alleen moeten we in 1 minuut wegrennen terwijl we dat niet konden en gewoon goed bezig waren daar. En dat gebeurde een aantal keren. Het gebrek van TS kan je ons moeilijk kwalijk nemen. 75% van alle BF2'ers gebruikt uberhaupt geen TS en dat gaat over het algemeen prima.

Ben zelf ook een tijdje Commander geweest en heb in totaal 1 teamkill gemaakt, dus als je gewoon een beetje oplet en kijkt hoe de vijand loopt gaat het prima. Met of zonder TS.

En om op de TS terug te komen; Ik heb een headset gekocht en TS geinstalleerd, maar als ik met m'n usb headset speel (Trust ) dan heb ik dus last van die vage lag / packet losses. Ik moet dit probleem dus eerst zien te verhelpen, en dan kan ik weer op TS. Ik speel liever zonder lag en met het geluid uit m'n boxjes dan als ik elke seconde stotter maar wel van TS gebruik kan maken.

En irritatie vind ik het niet, heb me aan niemand geergerd alleen moeten sommige ook eens naar zichzelf kijken wat zij verkeerd doen en het niet zo makkelijk op een ander afschuiven.
  Lieve Belg maandag 8 augustus 2005 @ 23:20:01 #233
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_29508825
Filippe, komt die avatar uit een lectrr cartoontje? om ff offtopic te gaan

[ Bericht 8% gewijzigd door Jump op 08-08-2005 23:27:30 ]
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_29508865
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:20 schreef Jump het volgende:
Filippe, komt die avatar uit een lectrr cartoontje?
Geen idee , kwam hem laatst ergens tegen
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:25:21 #235
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_29508935
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd.

Gamedemon:

Ik zou je vriendelijk willen vragen je taalgebruik aan te passen. Je gedraagt je mijn inziens af en toe als een puber. Schelden is echt niet stoer. Hopelijk kun je gewoon normaal met je mede clangenoten omgaan zoals de rest ook met mekaar doet.

Alvast bedankt voor je medewerking.
clangenoten doe ik zoiezo normaal,
maar ik werd net gewoon pissig omdat er een paar blinde vinken op de server zaten.
iemand is voor me jeep gesprongen, iemand is in me handgranaat gelopen, iemand is een aantal keer in me artil gelopen.
dan lopen de irritaties nogal op vooral als ze punishen.

ik stop voorlopig ff met spelen tot die patch er is met ander TK systeem want dit systeem brengt aleen maar ergenis
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:29:43 #236
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29509036
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:25 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

clangenoten doe ik zoiezo normaal,
maar ik werd net gewoon pissig omdat er een paar blinde vinken op de server zaten.
iemand is voor me jeep gesprongen, iemand is in me handgranaat gelopen, iemand is een aantal keer in me artil gelopen.
dan lopen de irritaties nogal op vooral als ze punishen.

ik stop voorlopig ff met spelen tot die patch er is met ander TK systeem want dit systeem brengt aleen maar ergenis
Dat je boos wordt kan ik best begrepen, ben ik ook wel eens maar ga aub niet met kanker schelden. Kan bij sommige mensen erg gevoelig liggen. Ok?

En idd hopelijk is het snel eind Augustus voor de patch...

No offence verder, je bent een goede speler
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_29509042
Sickert.. wow man wat een strike met die artil.. eerst vraagt hij hoe het werkt met die commander en even later had hij een super klapper! geweldig begin en ach een TK is echt niet te voorkomen als je die artil gebruikt. Iedereen op TS zou makkelijk zijn. Installeer het ook als je geen mic hebt ofzo dan kan je iig meeluisteren!

Enne Gamedemon. Jouw taalgebruik staat me niet aan en met name over de meest vreselijke ziekte die er is. Ik heb reden om dit te zeggen..Alsjeblieft doe dat niet meer....
pi_29509092
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:12 schreef Gunner het volgende:

[..]

Dus als ik geen TS heb mag ik niet spelen van jou? Lekker social
Wel spelen maar niet janken dat ik artillery op je harses gooi en anders moet je gewoon beter op de map kijken...
Narf!
pi_29509171
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:29 schreef jpjedi het volgende:
Sickert.. wow man wat een strike met die artil.. eerst vraagt hij hoe het werkt met die commander en even later had hij een super klapper! geweldig begin en ach een TK is echt niet te voorkomen als je die artil gebruikt. Iedereen op TS zou makkelijk zijn. Installeer het ook als je geen mic hebt ofzo dan kan je iig meeluisteren!

Enne Gamedemon. Jouw taalgebruik staat me niet aan en met name over de meest vreselijke ziekte die er is. Ik heb reden om dit te zeggen..Alsjeblieft doe dat niet meer....
mja was een goede timing... ook dankzij jullie omdat jullie ze afhielden zodat ze op dezelfde plek bleven.. dat was samenwerking van de bovenste plank!!
Narf!
pi_29509189
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:34 schreef Sickert het volgende:

[..]

mja was een goede timing... ook dankzij jullie omdat jullie ze afhielden zodat ze op dezelfde plek bleven.. dat was samenwerking van de bovenste plank!!
mooi gezegt
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  Lieve Belg maandag 8 augustus 2005 @ 23:35:43 #241
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_29509205
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:21 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Geen idee , kwam hem laatst ergens tegen
hoh, men avatars zijn toch hulpzaam geweest
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:41:43 #242
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_29509383
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:29 schreef jpjedi het volgende:

kzal erop letten sorry,

ennuh ik heb geen zin om iedere keer met headset en al te gamen om niet dood te gaan aan artil,
no offence maar sickert je gooide ze echt fout, je gooide ze zowat op de basis die we al aan het verdedigen waren, je kan niet verwachten dat als je artil midden op iemand gooit dat hij zijn positie verlaat.
in dat geval is hij hoe dan ook dood.
ik had dus de pech dat ik 2 keer respawnde terwijl er artil viel dus ik kon er zoiezo niks aan doen
pi_29509502
Gaan mensen zo nog lekker knallen? Ik wel iig, even wachten tot de map verandert
pi_29509531
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:41 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

kzal erop letten sorry,

ennuh ik heb geen zin om iedere keer met headset en al te gamen om niet dood te gaan aan artil,
no offence maar sickert je gooide ze echt fout, je gooide ze zowat op de basis die we al aan het verdedigen waren, je kan niet verwachten dat als je artil midden op iemand gooit dat hij zijn positie verlaat.
in dat geval is hij hoe dan ook dood.
ik had dus de pech dat ik 2 keer respawnde terwijl er artil viel dus ik kon er zoiezo niks aan doen
naja... zand erover.. enzo ik was ookwel een beetje pissed om je taalgebruik en dat je dan ook nogeens in mn arty liep te banjeren

iig wilde ik duidelijk maken dat TS gewoon erg handig is en dat er meer op de maps gekeken moet worden... er liepen daar superveel mannetjes.. en via TS werd er gevraagd om een drop.. en dan ga je er vanuit dat iedereen het begrijpt...
Narf!
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:48:19 #245
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29509596
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:34 schreef Razorback het volgende:

[..]

Dan heb ik nog wel wat leuks voor jouw dat je wel op alle site's kan
Wij konden nooit op ww.tibia.com op school (jah ik heb tibia gespeeld en ik SCHAAM me ervoor )
Dan gebruikte wij http://babelfish.altavista.com/ en dan voer je bij "een webpagina vertalen" de site in en bij "selecteer de van- en naar-talen" een of andere gare zoals japans naar engels.

En dan vertaal en voila je kan gewoon op die site komen (als het tenminste werkt).
Soms kom je dan een raar woordje tegen maar dan is dat woord vertaald maar verder moet het prima werken.
Zo gingen wij altijd op school naar www.tibia.com.

Ga het morgen meteen even proberen.

Heb net trouwens heel even op jullie server gespeeld, maar ik heb vanavond niet echt lekker gespeeld beetje freelancen, beetje noobish vliegen. Er waren ook niet zo heel veel fokkers meer had ik het idee.
Kom zeker nog eens terug op jullie server
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_29509660
Btw.. er was ook nog een pannelap die zn eigen artillery guns ging beschieten ben zn naam vergeten.. daar was ik ingame ook wel ff pissed op
Narf!
pi_29509766
De commander moet ook effe INCOMING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! roepen is lekker duidelijk,
net zoals je een squad met je rechtermuisknop ook een aparte Artillery-message
kan geven. Wel moet er meer gespot op de enemy worden.

Ik hoop dat wat meer mensen teamspeak gaan gebruiken. Want we hebben iedere avond
veel Fokkers online.

Krijgen we vrijdagavond nog iets speciaals? Leuke themavond ofzo? Of kunnen we een competitie gaan starten. Of zullen we de GoT uitnodigen.
Hell To The Liars
pi_29509803
Mag ik iedereen vriendelijk verzoeken om zo af en toe naar de Google linkjes te kijken op de clansite. Misschien vind je er wel iets leuks door en beter nog, we gaan de financieen in de server stoppen

[ Bericht 3% gewijzigd door UnleashMitch op 09-08-2005 00:01:30 ]
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_29509831
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:53 schreef Droopie het volgende:
Wel moet er meer gespot op de enemy worden.
was ik constant mee bezig via de rechtermuis en via TS
Narf!
pi_29509851
En Zatar Wetlands mag eruit of niet.
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')