ik ressurecte 2 keer midden in je artellery en je begon gelijk te schelden, moet je het maar wat verder van de spawn plek afgooienquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:52 schreef Sickert het volgende:
Zo na vanavond vind ik dat er eens een paar mensen Teamspeak moeten downloaden en op de Fok! ts server moeten komen.
Ik was aan het commanderen en tot aan strike @ karkand ging dit perfect 1 brons 1 goud
alleen jammer genoeg zijn er mensen die en een hele grote mond hebben tegen een van de admins (waarvan ik overigens vind dat ze verbannen moeten worden na zulk asociaal taalgebruik)
En ook te stom zijn om op de map te kijken of er niet toevallig artillery aankomt... de hele BOF squad schreeuwde om artillery (zoals in de vorige map waar ik er 9! tegelijk had)
Ik ging hier op in en dropte de arty en schreeuwde via TS dat iedereen weg moest.. iedereen van TS deed dit alleen een paar pannelappen die dus niet op TS zitten en te beroerd zijn om op hun map te kijken liepen dus in de weg.. en met het gevolg -12 door TK's
NU roep ik dus iedereen van Fok! op om TeamSpeak te downen.
En zich vervolgens elk potje dat zij op de Band Of Fok!kers server spelen zich te connecten met de Teamspeak server van Fok!
want TS is ideaal!
zodat verdere irritaties uit blijven
en voor de pannelappen die vinden dat ik fout zat.. het is logisch dat je eerst artillery gooit en dat dan de squads er op afgaan om de achtergebleven vijanden af te slachten.. het zat daar vol met vijanden daar MOEST artillery op...en leer op je map kijken!
Je hebt ruim 20 seconden om daar weg te komen en dat is makkelijk te doen..
dan raakt ie nix is toch zonde van de atrellyquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik ressurecte 2 keer midden in je artellery en je begon gelijk te schelden, moet je het maar wat verder van de spawn plek afgooien
Ik vond jouw taalgebruik tegen mij rond 17.30 @ Gulf of Oman ook niet echt fijn. Omdat ik je per ongeluk een punish gaf, terwijl ik dacht dat dat iemand anders was......quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:52 schreef Sickert het volgende:
alleen jammer genoeg zijn er mensen die en een hele grote mond hebben tegen een van de admins (waarvan ik overigens vind dat ze verbannen moeten worden na zulk asociaal taalgebruik)
Dus als ik geen TS heb mag ik niet spelen van jou? Lekker socialquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:09 schreef Sickert het volgende:
waarom werden alleen die niet TS'rs gekilled?.......
Gewoon TS downen (zodat je weet waar de arty is) en zorgen dat je in een goede sqaud zit die niet als een stel malloten daar gaat lopen rennen!
Je gooide een paar keer artillery boven ons (o.a Gamedemon en mij) toen wij netjes een vlag aan het verdedigen waren. Dan kan je wel zeggen het staat op de map, tuurlijk staat het op de map alleen moeten we in 1 minuut wegrennen terwijl we dat niet konden en gewoon goed bezig waren daar. En dat gebeurde een aantal keren. Het gebrek van TS kan je ons moeilijk kwalijk nemen. 75% van alle BF2'ers gebruikt uberhaupt geen TS en dat gaat over het algemeen prima.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:52 schreef Sickert het volgende:
- knip -
Geen ideequote:Op maandag 8 augustus 2005 23:20 schreef Jump het volgende:
Filippe, komt die avatar uit een lectrr cartoontje?![]()
clangenoten doe ik zoiezo normaal,quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd.
Gamedemon:
Ik zou je vriendelijk willen vragen je taalgebruik aan te passen. Je gedraagt je mijn inziens af en toe als een puber. Schelden is echt niet stoer. Hopelijk kun je gewoon normaal met je mede clangenoten omgaan zoals de rest ook met mekaar doet.
Alvast bedankt voor je medewerking.
Dat je boos wordt kan ik best begrepen, ben ik ook wel eens maar ga aub niet met kanker schelden. Kan bij sommige mensen erg gevoelig liggen. Ok?quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
clangenoten doe ik zoiezo normaal,
maar ik werd net gewoon pissig omdat er een paar blinde vinken op de server zaten.
iemand is voor me jeep gesprongen, iemand is in me handgranaat gelopen, iemand is een aantal keer in me artil gelopen.
dan lopen de irritaties nogal op vooral als ze punishen.
ik stop voorlopig ff met spelen tot die patch er is met ander TK systeem want dit systeem brengt aleen maar ergenis
Wel spelen maar niet janken dat ik artillery op je harses gooi en anders moet je gewoon beter op de map kijken...quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:12 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dus als ik geen TS heb mag ik niet spelen van jou? Lekker social![]()
mja was een goede timing... ook dankzij jullie omdat jullie ze afhielden zodat ze op dezelfde plek bleven.. dat was samenwerking van de bovenste plank!!quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:29 schreef jpjedi het volgende:
Sickert.. wow man wat een strike met die artil.. eerst vraagt hij hoe het werkt met die commander en even later had hij een super klapper! geweldig begin en ach een TK is echt niet te voorkomen als je die artil gebruikt. Iedereen op TS zou makkelijk zijn. Installeer het ook als je geen mic hebt ofzo dan kan je iig meeluisteren!
Enne Gamedemon. Jouw taalgebruik staat me niet aan en met name over de meest vreselijke ziekte die er is. Ik heb reden om dit te zeggen..Alsjeblieft doe dat niet meer....
mooi gezegtquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:34 schreef Sickert het volgende:
[..]
mja was een goede timing... ook dankzij jullie omdat jullie ze afhielden zodat ze op dezelfde plek bleven.. dat was samenwerking van de bovenste plank!!![]()
hoh, men avatars zijn toch hulpzaam geweestquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:21 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Geen idee, kwam hem laatst ergens tegen
![]()
kzal erop letten sorry,quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:29 schreef jpjedi het volgende:
Enne Gamedemon. Jouw taalgebruik staat me niet aan en met name over de meest vreselijke ziekte die er is. Ik heb reden om dit te zeggen..Alsjeblieft doe dat niet meer....
naja... zand erover.. enzo ik was ookwel een beetje pissed om je taalgebruik en dat je dan ook nogeens in mn arty liep te banjerenquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kzal erop letten sorry,
ennuh ik heb geen zin om iedere keer met headset en al te gamen om niet dood te gaan aan artil,
no offence maar sickert je gooide ze echt fout, je gooide ze zowat op de basis die we al aan het verdedigen waren, je kan niet verwachten dat als je artil midden op iemand gooit dat hij zijn positie verlaat.
in dat geval is hij hoe dan ook dood.
ik had dus de pech dat ik 2 keer respawnde terwijl er artil viel dus ik kon er zoiezo niks aan doen
quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:34 schreef Razorback het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel wat leuks voor jouw dat je wel op alle site's kan
Wij konden nooit op ww.tibia.com op school (jah ik heb tibia gespeeld en ik SCHAAM me ervoor)
Dan gebruikte wij http://babelfish.altavista.com/ en dan voer je bij "een webpagina vertalen" de site in en bij "selecteer de van- en naar-talen" een of andere gare zoals japans naar engels.
En dan vertaal en voila je kan gewoon op die site komen (als het tenminste werkt).
Soms kom je dan een raar woordje tegen maar dan is dat woord vertaald maar verder moet het prima werken.
Zo gingen wij altijd op school naar www.tibia.com.
was ik constant mee bezigquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:53 schreef Droopie het volgende:
Wel moet er meer gespot op de enemy worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |