Static??quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:04 schreef HeatWave het volgende:
hij/zijvermoordt me als ik het er WEER over heb
.
Jah ik weet er wel eentje maar die had gene rok aan. Op je bakkes gaan met een rok aan is +10 genanter.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:04 schreef HeatWave het volgende:
hij/zijvermoordt me als ik het er WEER over heb
.
Ik ga alleen in nuchtere toestand op mijn bek, maar niet als ik dronken benquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:03 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Wie is er nie dronken op zijn bek gegaan tijden een meet..
Ik val alleen van barkrukken af..quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ga alleen in nuchtere toestand op mijn bek, maar niet als ik dronken ben
Mental image hierquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:05 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik val alleen van barkrukken af..
- Niet op trappen lopen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:10 schreef Aventura het volgende:
Ik noteer even mee:
- niet op barkruk gaan zitten
- geen rokje aantrekken
Dat gaat lastig worden als de locatie nog niet veranderd is inmiddelsquote:
Tja, tis kiezen tussen 2 kwaden denk ikquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden als de locatie nog niet veranderd is inmiddels.
Lach maar..quote:
Of goed oplettenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tja, tis kiezen tussen 2 kwaden denk ik
Waar is het eik? Of staat het niet in de OP om Trueno-esque toestanden te voorkomen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden als de locatie nog niet veranderd is inmiddels.
Geil lopen. Daar kan ik me nou geen voorstelling van makenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:14 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Lach maar..
Als jij heel geil voorbij komt gelopen, dan val ik er wel vanaf ja..![]()
Wat de reden is, L&S hebben het nog niet vermeld, dus ik meld het ook maar ff niet, je kent zequote:Op maandag 15 augustus 2005 22:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waar is het eik? Of staat het niet in de OP om Trueno-esque toestanden te voorkomen?
Ik ben in de B&W ook nog nooit de trap af gedonderd dus ik waag het er wel opquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of goed opletten.
Komt wel goed denk ik.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:44 schreef Harrie het volgende:
de kansen dat ik aanwezig kan zijn worden kleiner
Heb hier toch een kroeg te runnen dus tja, dat gaat natuurlijk voor maar ik ben nog van alles aan het proberen te regelen en ik heb gruwelijke dorst
Lijkt me niet... dat wil zeggen... ik ben uberhaupt nog nooit dronken geweest, dus het lijkt me sterk dat ik het was...quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:38 schreef MissBliss het volgende:
Misschien spreekt BE uit eigen ervaring?
Loop dan maar gewoon langs.. ^Oquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Geil lopen. Daar kan ik me nou geen voorstelling van maken
Ja, maar die is niet zo breed en kan je altijd bij de leuningenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben in de B&W ook nog nooit de trap af gedonderd dus ik waag het er wel op
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben in de B&W ook nog nooit de trap af gedonderd dus ik waag het er wel op
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:18 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Loop dan maar gewoon langs.. ^O
Gaan we dan weer gekken bekken trekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |