Live is cool, net kaarten voor staind en disturbed gekochtquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Klopt hoor. We waren eerst naar de Bourbon Street, daarna Alto. Kan heel leuk zijn, ben echt liefhebber van livemuziek. Maar vanavond was het het allemaal net niet.
Yep, hoewel ik ook genoeg begin te krijgen van de HMH-concerten. Te groot, te massaal.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Live is cool, net kaarten voor staind en disturbed gekocht.
maar van die semi-amateur bandjes ken ik nu wel...
Dit is melkweg/paradisoquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Yep, hoewel ik ook genoeg begin te krijgen van de HMH-concerten. Te groot, te massaal.
Ik zou graag weer 's naar een kleiner intiemer optreden gaan, in Paradiso bv.
Je bent de enige tuthola die een rok zal gaan aanhebben met de meetquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:23 schreef Skaai het volgende:
Ben ik de enige tuthola die nu al weet welke rok ze met de meet aan gaat trekken?
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:02 schreef static het volgende:
[..]
Och, als ik wat gedronken heb pak ik soms iemand op de bek, daarom.
Oh. *help*quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:02 schreef static het volgende:
[..]
Och, als ik wat gedronken heb pak ik soms iemand op de bek, daarom.
Extra geheugenkaartjes ook alvast op het lijstje zet!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:55 schreef Brighteyes het volgende:
Rok?Ha.. ha... hahahahaha
Weet je hoe lomp dat eruit ziet als je dan dronken op je bek gaat.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:55 schreef Brighteyes het volgende:
Rok?Ha.. ha... hahahahaha
Weet je hoe lomp dat eruit ziet als je dan dronken op je bek gaat.
Ik gelukkig nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:56 schreef Aventura het volgende:
Wacht ff. Dus er is tijdens een meet ooit iemand (Skaai?) dronken op d'r bek gegaan? Be? Vertel?
Wie is er nie dronken op zijn bek gegaan tijden een meet..quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:56 schreef Aventura het volgende:
Wacht ff. Dus er is tijdens een meet ooit iemand (Skaai?) dronken op d'r bek gegaan? Be? Vertel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |