Ga je een milieuclubje oprichten?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:09 schreef p_iglet het volgende:
bedankt!
Donequote:Op donderdag 27 april 2006 12:04 schreef koster het volgende:
iemand nog een uitnodiging voor mij??
alvast bedankt.
xxxx@xxxxx.nl
Dan kan die nog iemand blij makenquote:Op donderdag 27 april 2006 12:13 schreef Backhander het volgende:
ik heb er een verzonden
Done...quote:Op zondag 30 april 2006 19:23 schreef Exinaal het volgende:
Iemand dan mischien nog een uitnodiging voor mij??
ethoen@home.nl
Alvast bedankt!!!!
Google Chat?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:51 schreef MaJo het volgende:
Ik zag laatst iemand die had een soort chatfunctie op Gmail. Dat wil ik ookMaar geen idee hoe ik eraan kan komen. Iemand enig idee
Vreemd... Log behoorlijk vaak inquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Google Chat?
Die krijg je vanzelf, wordt gefaseerd aan iedereen verspreid.. Volgens mij op volgorde van hoe vaak je inlogd!
Hmm, misschien een browser die het niet ondersteund?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vreemd... Log behoorlijk vaak inWel grappig dat "exclusieve"
(net als Gmail OOIT was
)
Ik had hem net nog niet, ik dacht dat de taal veranderen mischien zou helpen en ja hoor in het engels doet hij het wel.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Google Chat?
Die krijg je vanzelf, wordt gefaseerd aan iedereen verspreid.. Volgens mij op volgorde van hoe vaak je inlogd!
Vreemd.. Volgens mij zou in principe iedereen het ook al moeten hebben!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:11 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik had hem net nog niet, ik dacht dat de taal veranderen mischien zou helpen en ja hoor in het engels doet hij het wel.
Hier hetzelfde verhaalquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:11 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik had hem net nog niet, ik dacht dat de taal veranderen mischien zou helpen en ja hoor in het engels doet hij het wel.
Nee, je kunt wel google instellen zodat hij via een Popserver naar je toe komt, dat van de andere email adres is zodat anderen op dat mailadres kunnen antwoorden.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:23 schreef Timar_ het volgende:
Kan ik in google ook mailtjes van een andere mail server binnen halen? Ik zag wel staan dat ik onder een ander email adres berichten kan versturen, maar ik snapte het niet echt
Jeumig, wat een irritante manier van schrijven. Je lijkt wel een fucking robot man.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:59 schreef dennispater het volgende:
google chat werkt alleen onder english us
zo tja dat is dus ff een andere taal lezen
en google kun je wel verzenden naar andere email adressen en je kunt ze ook laten ophalen maar helaas kan google nog geen mail zelf ophalen.
En tja dat gmail niet exlicief is is omdat het zo goed is.
Ik verstuur elke dag ongeveer 3 gmail invite's
gaat als een speer. nog steeds vreemd genoeg.
Be a gmail user and stop homtail msn and live.
BTW live is echt idioot het support niet eens firefox. Die *****
Veel gmail plezier met uw nieuwe chat functie
Donequote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:24 schreef Precarious het volgende:
iemand nog een invite voor mij?
[afbeelding]
alvast bedankt!![]()
check.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:30 schreef _The_General_ het volgende:
Heeft nog iemand een invite?
Done!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:14 schreef yonielo het volgende:
iemand nog een invite voor mij (*****)
thnx in advanced!
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:14 schreef _The_General_ het volgende:
bedankt. doe me een plezier en verwijder me mailadres even uit je quote ?
Spam-account?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:22 schreef Patsy_Stone het volgende:
Hellup! Ik kan ineens niet meer in gmail (en ik moet echt NU mijn mail checken...)![]()
Dit is de foutmelding:
Volgens ons systeem wordt uw account op ongewone wijze gebruikt. Om gebruikers van Gmail te beschermen tegen mogelijk schadelijk gebruik van Gmail, is deze account maximaal 24 uur vergrendeld.
Als u software van derden gebruikt die de Gmail-account beïnvloedt, schakelt u deze software uit of past u de instellingen aan zodat het gebruik voldoet aan de gebruiksvoorwaarden van Gmail. Als u denkt dat u de Gmail-account in overeenstemming met de gebruiksvoorwaarden of op een anderszins gewone manier gebruikt, neemt u via dit formulier contact met ons op om dit probleem te melden.
Heeft iemand dit eerder gezien & is het toen binnen 24 uur weer goedgekomen?
Haha, nee, zoveel mailtjes stuur ik nou ook weer niet. Ik kan in ieder geval inmiddels weer inloggenquote:
Invite send...quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:54 schreef DIMENSION82 het volgende:
Heeft er nog iemand een invite voor me?
**@hotmail.com
Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |