krijg je nog een foutmelding ofzo?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Had ik al gedaan maar dan nog lukt het mij niet
ja iets over verbindingen... maar die staan goed ingesteld... andere mail werkt nl wel (ssl staat dus uit maar daar krijg ik dus de melding van)quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:24 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
krijg je nog een foutmelding ofzo?
move to inbox en daarna archiveren?quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:52 schreef OnaNia het volgende:
Is het ook mogelijk om verzonden berichten te archiveren? Zie er nergens een knopje voor staan... Zou wel stom zijn als het niet kan.
Msn is toch alleen voor hotmail?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:20 schreef GewoneMan het volgende:
trouwens waarom geeft MSN niet aan dat ik mail heb? dat vind ik wel jammer
nee hoorquote:
Dan moet je mogelijk gmail in je outlook hebben staan... er staat me iets bij dat je ergens een link van microsoft moest hebben.... maar ik kan me vergissenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee hoor![]()
https://accountservices.passport.net/ppnetworkhome.srf?vv=310&lc=1033
en kies dan de optie Use an e-mail address you already have en je kan je op je Gmail aanmelden op MSNalleen werkt de email notificatie dan niet meer... of ik moet nog wat instellen ofzo
![]()
ik werk onder linux en gebruik GAIM, ook boot ik weleens in windows en in beide wil ik graag zien via MSN of ik mail heb. dat moet wel kunnen toch? maar hoequote:Op zondag 14 augustus 2005 21:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Er is ook de GMail Notifier natuurlijk
Donequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:03 schreef Oversight het volgende:
svp Oversight uitnodigen voor een Gmail account.
rob@whatthehack.org
svp Mirage uitnodigen voor een Gmail account.
tapkamer@chello.nl
plaats een plaatje in je gmail en bekijk de link en post die in een topic als pic. en we weten of het werkt ja of neequote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:55 schreef Monticola het volgende:
Simpele vraag eigenlijk (misschien wel een hele domme):
Kan je linken naar plaatjes die in jouw Gmail-account staan. Bijvoorbeeld doordat ze je meegestuurd hebt als bijlage naar iemand. Want als je op die foto klikt (weergeven) en je zet de URL in je favorieten.
En vervolgens log je uit en klik je op die link. Dan komt bij mij de desbetreffende foto.
Kan dit alleen op mijn PC? Of kan in principe iedereen dat plaatje zien?
Dan zou Gmail wel een mooie manier zijn om plaatjes te uploaden....
http://mail.google.com/mail/?view=att&disp=inline&attid=0.1&th=105cb069c4f783b6quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
plaats een plaatje in je gmail en bekijk de link en post die in een topic als pic. en we weten of het werkt ja of nee![]()
Niet dusquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:18 schreef Monticola het volgende:
[..]
http://mail.google.com/mail/?view=att&disp=inline&attid=0.1&th=105cb069c4f783b6
bron: http://www.tweakers.net/nieuws/38679quote:Googles GMail wordt toegankelijk zonder uitnodiging, zo is gisteren bekendgemaakt. Tot op heden was het alleen maar mogelijk om een account te openen na een uitnodiging ontvangen te hebben van een bestaande gebruiker, een constructie die leidde tot een ware run op 'GMail invites' toen de dienst vorig jaar gelanceerd werd. Vanaf nu kunnen gebruikers op de GMail-website hun mobiele telefoonnummer opgeven, waarna ze een sms ontvangen met een activatiecode. Het bedrijf zegt op deze manier automatische registraties en spam zoveel mogelijk te willen voorkomen. Momenteel kunnen alleen bezitters van een Amerikaanse gsm op deze manier een account openen, maar Google werkt aan ondersteuning van andere landen. Overigens is niet duidelijk of er een verband is tussen het nieuwe registratiesysteem en Google Talk, waarvoor een GMail-account nodig is, of dat GMail langzaamaan uit de beta-fase gaat komen.
Ik hoop dat dit alleen geld voor nieuwe accounts en niet voor bestaande.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:33 schreef GewoneMan het volgende:
Vanaf nu kunnen gebruikers op de GMail-website hun mobiele telefoonnummer opgeven, waarna ze een sms ontvangen met een activatiecode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |