waarom zo moeilijk doen? ik heb gewoon 1 gmail account enkel en alleen voor spam en dan nog wat accounts voor MSN/Emailquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:34 schreef PPL het volgende:
[..]
Wel veel gemailed maar niet via gmail![]()
Overigens gebruik ik gmail wel als een verzamelbak van meerdere secundaire mailadressen, die allemaal geforwarded staan naar de gmail account (o.a. Versatel, Zonnet).
Die gebruik is als "spam-adresjes".
Als er teveel spam op binnenkomt dan gaat de forwarding eraf en neem ik een nieuw spam-adresje.
Nu alles wordt doorgestuurd naar gmail, hoef ik slechts één mailbox op te volgen (met behulp van gmail notifier).
Misschien dat door die activiteit de invites "getriggered zijn"
Ik zou je overigens niet kunnen zeggen aan welke voorwaarden een user moet voldoen om invites te krijgen.
(als het al niet random gaat)
Omdat ik dat op deze manier prettig vindquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
waarom zo moeilijk doen? ik heb gewoon 1 gmail account enkel en alleen voor spam en dan nog wat accounts voor MSN/Email![]()
Ik heb je een mailtje gestuurd.. Ik zie het graag. tnxquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:44 schreef Flaccid het volgende:
Invite nodig? Mail ff naar coeluh@gmail.com en ik stuur der eentje
Flaccid... tnx... Ik heb het ontvangen en verwerkt... mijn mams zal blij zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb je een mailtje gestuurd.. Ik zie het graag. tnx
Same here...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb 50invites...
Dus mocht iemand een invite willen!
Ik vind het supermakkelijk werken die labels...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind die labels keihandig. Het zijn net virtuele mappen, maar dan veelzijdiger.
De labels zijn inderdaad super handig. Makkelijk ordenen van berichten en als je een bepaalde berichtengroep nodig hebt kan je met een klik ze allemaal tevoorschijn halen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind die labels keihandig. Het zijn net virtuele mappen, maar dan veelzijdiger.
Skip inboxquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:21 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
De labels zijn inderdaad super handig. Makkelijk ordenen van berichten en als je een bepaalde berichtengroep nodig hebt kan je met een klik ze allemaal tevoorschijn halen.
Bij Filters kan je aangeven dat mail naar een bepaald label gaat. Als je Skip Inbox aanvinkt gaat ie direct in de juiste map...quote:
He, dat kende ik nog niet. Ik heb deze optie nu ook aangezet bij m'n filters, nu is het nog tofferquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
He, dat kende ik nog niet. Ik heb deze optie nu ook aangezet bij m'n filters, nu is het nog toffer
http://gmail.google.com/support/bin/answer.py?answer=13278quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:24 schreef Mickeys het volgende:
Help....
Wat ik ook probeer in outlook 2003.... ik krijg GMail niet aan de praat.... hij zeurt iets over de verbindingen checken, maar die staan voor alle goed ingesteld... ook op de site van gmail staan aanwijzingen, maar ik vermoed dat het pop.mail.com eigenlijk pop.gmail.com moet zijn en bij je mailadres idem dito... wie kan me helpen?
Had ik al gedaan maar dan nog lukt het mij nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:33 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
http://gmail.google.com/support/bin/answer.py?answer=13278
Server Information
Incoming mail server (POP3): pop.gmail.com
Outgoing mail server (SMTP): smtp.gmail.com
Geen idee verder. Dit heb ik van de help van gmail gehaald. Misschien heb je ergens een tiepfoutje gemaakt??quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Had ik al gedaan maar dan nog lukt het mij niet
Je moet ook POP-doorsturen eerst activeren in GMail-instellingenquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:52 schreef Mickeys het volgende:
Had ik al gedaan maar dan nog lukt het mij niet
gedaan... alleen ik heb niet berichten doorsturen naar mail bla bla gedaanquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je moet ook POP-doorsturen eerst activeren in GMail-instellingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |