Ga je een milieuclubje oprichten?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:09 schreef p_iglet het volgende:
bedankt!
Donequote:Op donderdag 27 april 2006 12:04 schreef koster het volgende:
iemand nog een uitnodiging voor mij??
alvast bedankt.
xxxx@xxxxx.nl
Dan kan die nog iemand blij makenquote:Op donderdag 27 april 2006 12:13 schreef Backhander het volgende:
ik heb er een verzonden
Done...quote:Op zondag 30 april 2006 19:23 schreef Exinaal het volgende:
Iemand dan mischien nog een uitnodiging voor mij??
ethoen@home.nl
Alvast bedankt!!!!
Google Chat?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:51 schreef MaJo het volgende:
Ik zag laatst iemand die had een soort chatfunctie op Gmail. Dat wil ik ookMaar geen idee hoe ik eraan kan komen. Iemand enig idee
Vreemd... Log behoorlijk vaak inquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Google Chat?
Die krijg je vanzelf, wordt gefaseerd aan iedereen verspreid.. Volgens mij op volgorde van hoe vaak je inlogd!
Hmm, misschien een browser die het niet ondersteund?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vreemd... Log behoorlijk vaak inWel grappig dat "exclusieve"
(net als Gmail OOIT was
)
Ik had hem net nog niet, ik dacht dat de taal veranderen mischien zou helpen en ja hoor in het engels doet hij het wel.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Google Chat?
Die krijg je vanzelf, wordt gefaseerd aan iedereen verspreid.. Volgens mij op volgorde van hoe vaak je inlogd!
Vreemd.. Volgens mij zou in principe iedereen het ook al moeten hebben!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:11 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik had hem net nog niet, ik dacht dat de taal veranderen mischien zou helpen en ja hoor in het engels doet hij het wel.
Hier hetzelfde verhaalquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:11 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik had hem net nog niet, ik dacht dat de taal veranderen mischien zou helpen en ja hoor in het engels doet hij het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |